Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Hvordan trene når man ikke får garantert nok søvn om natta? Baby 8 uker. Jeg trenger å gå ned 30 kg Anonymous poster hash: 2d885...7f1
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Spis mindre og gå tur med vogn. Ta i litt i bakkene så rompa får kjørt seg. Anonymous poster hash: 4e0df...c86
Brennheite Badeand Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 (endret) Som de over sier - raske turer med vogn. Mange treningssentere har også timer for mor og baby hvor du trener styrke med babyen som vekt. Det er både sosialt og effektivt Hva med far forresten? Hvis du bor med far kan vel han være hjemme med baby så du får trent et par kvelder i uka? Endret 2. januar 2016 av Brennheite Badeand
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Som de over sier - raske turer med vogn. Mange treningssentere har også timer for mor og baby hvor du trener styrke med babyen som vekt. Det er både sosialt og effektivt Hva med far forresten? Hvis du bor med far kan vel han være hjemme med baby så du får trent et par kvelder i uka? Tror dere misforstås spørsmålet alle sammen. Det er ikke noe problem for meg å reise fra baby og trene, pappaen er like mye forelder som det jeg er. Problemet er at jeg ikke kan ta meg helt ut siden jeg ikke er garantert å få nok søvn. Hard trening + lite søvn = ikke bra! Vil ikke bli utbrent. Aner ikke hvor hardt jeg burde ta i. Anonymous poster hash: 2d885...7f1
Brennheite Badeand Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Som de over sier - raske turer med vogn. Mange treningssentere har også timer for mor og baby hvor du trener styrke med babyen som vekt. Det er både sosialt og effektivt Hva med far forresten? Hvis du bor med far kan vel han være hjemme med baby så du får trent et par kvelder i uka? Tror dere misforstås spørsmålet alle sammen. Det er ikke noe problem for meg å reise fra baby og trene, pappaen er like mye forelder som det jeg er. Problemet er at jeg ikke kan ta meg helt ut siden jeg ikke er garantert å få nok søvn. Hard trening + lite søvn = ikke bra! Vil ikke bli utbrent. Aner ikke hvor hardt jeg burde ta i. Anonymous poster hash: 2d885...7f1 Nå skal du uansett ikke starte for hardt med 30 kg overvekt. Samtidig vil treningen gi deg overskudd så du kanskje til og med takler våkenperioder på nettene bedre.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Da tilpasser du treningen til dagsformen din, frem til baby har stabil søvnrytme om natten. De dagene du er uthvilt kan du trene hardt, mens de dagene du ikke har fått nok søvn så kjører du lette økter / restitusjon Anonymous poster hash: 748c3...1b2
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 Du får mer overskudd av trening. Gå/joggetur med vogn er godt for deg og baby, evt uten baby. Svømming? Anonymous poster hash: a48b4...daa
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #9 Skrevet 2. januar 2016 Du får mer overskudd av trening. Gå/joggetur med vogn er godt for deg og baby, evt uten baby. Svømming?Anonymous poster hash: a48b4...daa Får mer trening av å komme meg til svømmehallen enn å svømme (har ikke bil) så det må bli når jeg behøver hard trening. Anonymous poster hash: 2d885...7f1
Brennheite Badeand Skrevet 2. januar 2016 #10 Skrevet 2. januar 2016 Kan forøvrig anbefale at du spanderer på deg noen timer med en god PT, gjerne en med kompetanse på kosthold i tillegg, som kan hjelpe deg igang med riktig trening for å nå de målene du har satt deg.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #11 Skrevet 2. januar 2016 Kan forøvrig anbefale at du spanderer på deg noen timer med en god PT, gjerne en med kompetanse på kosthold i tillegg, som kan hjelpe deg igang med riktig trening for å nå de målene du har satt deg.ja, det var det da har ikke råd til sånt, sliter med depresjon så det er vel vinn-vinn å komme i form, samtidig som det er en ond sirkel med overspising og depresjon. Anonymous poster hash: 2d885...7f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå