Gå til innhold

Tips til hvor vi burde flytte?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I tillegg er det deilige somre her, og kort vinter (men vinter MED snø, så man kan stå på ski og ake) :)

 

Anonymous poster hash: c5a07...b90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oslooooooooo <3



Anonymous poster hash: 46d01...3a3
Skrevet

Sør Trøndelag - melhus

 

Eller; oppland fylke- lesja! Lite folk, men nydelig

 

Anonymous poster hash: 82710...fe6

Skrevet

Oslo har alt!

 

Anonymous poster hash: 2f96d...6a8

Skrevet

Hvor bor du nå da? (Så vi ikke foreslår samme sted!)

 

Anonymous poster hash: 9b6cc...89b

Bor ganske langt nord. Nydelig men mye kulde og mørke.

 

Takk for alle svar, skal sjekke ut :)

 

Hi

 

Anonymous poster hash: f2e0c...268

Skrevet

Asker eller Bærum.

 

Anonymous poster hash: 86762...ef6

Skrevet

Ski kommune i Akershus har alt 😊

 

Anonymous poster hash: 6efa8...e99

Skrevet

Hvis jeg skulle valgt et sted i Norge ville jeg valg Kristiansand. Har bodd to år på Sørlandet og det har nydelig klima for meg so ikke er så glad i kulde. Hyggelige mennesker er det også på Sørlandet.

Hadde ikke hele slekten min og mannens bodd på Østlandet, hadde jeg flyttet til Kristiansand på flekken, men vil ikke flytte fra familien.



Anonymous poster hash: 0ba53...adc
Skrevet

Kan anbefale Arendal (Aust-Agder)og. Fint kulturhus, nye idrettsanlegg, fin natur. 

 

Ca 45.000 innbyggere, relativit gode jobbmuligheter. 



Anonymous poster hash: 6abbd...190

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...