Gå til innhold

Vurderer et barn til men har spiral...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne skal fjernes nå snart. Ønsker ikke begynne å prøve enda. Begynne på p piller I mellomtiden eller bruke kondom?Og hvor lang tid etter spiralen er fjernet kan man begynne å prøve skikkelig? Regner med kroppen må komme I en normal syklus igjen? Usikker på dette.

Anonymous poster hash: b1fa0...327

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroppen bruker vanligvis ikke så lang tid på å komme i syklus igjen etter spiral. Ville i hvert fall ikke vurdert annen hormonprevensjon.

Anonymous poster hash: a8b47...080

Skrevet

Etter spiralen er ute går man kjapt tilbake til normalt. Har flere venninner som tok ut spiralen og ble gravide med en gang. P-piller tar det lenger tid før det er ordentlig ute av kroppen. For meg tok de ca 6 mnd før mens var tilbake som normalt og derfor lang tid før jeg ble gravid. Ville nok gått for kondom

Anonymous poster hash: a1c00...b8b
Skrevet

Tusen takk for svar 😊 da satser jeg på kondom I ventetiden 😊

Skrevet

Jeg hadde mensen ca 14 dager etter at jeg tok ut hormonspiral. Så ble jeg gravid med tvillinger. Ville satset på kondomer ja, om du ikke vil bli gravid med en gang;-)

Anonymous poster hash: 744a0...804

Skrevet

Nei mannen vil vente en stund til men jeg ønsker ikke sette inn ny spiral bare for høyst 1 år. Merket du noe forskjell på kroppen etter du tok ut spiralen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...