Gå til innhold

Alderforskjell..Han er yngst :) Noen med erfaring! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 7 år mellom oss. Han er 28, snart 29, og jeg er 35..

Før jeg traff han hadde jeg aldri trodd jeg skulle falle for en som var såpass mye yngre enn meg, men det har jeg altså gjort!

Han bryr seg absolutt ikke om alderen, men det gjør jeg..Fordi jeg er redd jeg skal være for gammel for han i det lange løp..Jeg tenker vanligvis ikke på alderen lengre, vi er ganske lik mentalt. Han er voksen og ansvarbevisst, så jeg vet ikke hvorfor jeg tenker på alderen..Samtidig har jeg falt veldig for han, vi snakker om å bo sammen, barn og bryllup etterhvert, jeg kan ikke tenke meg en annen mann! :)

Men det finnes jo andre kvinner som er sammen med yngre menn, og det fungerer? :)

Anonymous poster hash: 8e5ba...0d2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare 3 års forskjell her,merker lite til det :)

Anonymous poster hash: f73ae...98b

Skrevet

To av mine ekser er i den kategorien (7-8 år yngre.)

Fantastisk flotte fyrer. Skulle ha holdt på minst en av dem! Deilig sex, masse energi...

Anonymous poster hash: ac222...8d5

Skrevet

Før jeg traff han hadde jeg aldri trodd jeg skulle falle for en som var såpass mye yngre enn meg, men det har jeg altså gjort!

Han bryr seg absolutt ikke om alderen, men det gjør jeg..Fordi jeg er redd jeg skal være for gammel for han i det lange løp..Jeg tenker vanligvis ikke på alderen lengre, vi er ganske lik mentalt. Han er voksen og ansvarbevisst, så jeg vet ikke hvorfor jeg tenker på alderen..Samtidig har jeg falt veldig for han, vi snakker om å bo sammen, barn og bryllup etterhvert, jeg kan ikke tenke meg en annen mann! :)

Men det finnes jo andre kvinner som er sammen med yngre menn, og det fungerer? :)

Jeg var som deg skeptisk i starten, men han ga seg heldigvis ikke og skulle ha meg. Jeg ga etter og vi er nå lykkelig gift og har det veldig bra. :D Kan legge til at jeg er 41 og han 29. Han er voksen for alderen og ingen av oss merker noe til aldersforskjellen.

Jeg syns du bare skal kjøre på. Lykke til :)

Anonymous poster hash: e1d25...d16

Skrevet

Gift med min 7 år yngre mann på 10ende året 😊

Anonymous poster hash: 36dec...e0d

Skrevet

To av mine ekser er i den kategorien (7-8 år yngre.)

Fantastisk flotte fyrer. Skulle ha holdt på minst en av dem! Deilig sex, masse energi...

Anonymous poster hash: ac222...8d5

Mhm, sexen er bare fantastisk! ;)

Jeg var som deg skeptisk i starten, men han ga seg heldigvis ikke og skulle ha meg. Jeg ga etter og vi er nå lykkelig gift og har det veldig bra. :D Kan legge til at jeg er 41 og han 29. Han er voksen for alderen og ingen av oss merker noe til aldersforskjellen.

Jeg syns du bare skal kjøre på. Lykke til :)

Anonymous poster hash: e1d25...d16

Jeg blir veldig glad av å lese slikt! :) "Min" er også den som ikke gir seg, han sier han ikke vil gi slipp på meg, for han har funnet den han vil dele livet med :) Vi har vært sammen i 10 mnd, så jeg må jo velge å tro på at han vet hva han vil :P

Gift med min 7 år yngre mann på 10ende året

Anonymous poster hash: 36dec...e0d

Veldig bra, og kjekt å lese slikt! :)

Så dere har klart det uten de store utfordringene? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...