Gå til innhold

Vi skal bygge nytt hus....tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg bygget hus, ville jeg htt en liten skjermet krok, men store puter, en deilig stol, godt leselys og flere bokhyller. Gjerne ved ett stort vindu, så jeg kunne sitte der å sett utover vær og vind 😌

"Drømmer-seg-bort"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bygger nå, og mye av det som nevnes her er krav ift byggeforskrifter, man er pålagt så og så mange stikkontakter, varmekilder etc. Enda nye krav nå fra 1.1. Mitt tips: sett deg godt inn i forskriftene først og fremst, og tenk funksjonelt ift rominndeling og oppbevaring. Og jo, det er ingenting som heter FOR stort kjøkken 😉

Anonymous poster hash: bfbee...572

Skrevet

Vi bygger nå, og mye av det som nevnes her er krav ift byggeforskrifter, man er pålagt så og så mange stikkontakter, varmekilder etc. Enda nye krav nå fra 1.1. Mitt tips: sett deg godt inn i forskriftene først og fremst, og tenk funksjonelt ift rominndeling og oppbevaring. Og jo, det er ingenting som heter FOR stort kjøkken Anonymous poster hash: bfbee...572

poenget er at selv om forskriftene sier så og så mange stikk pr kvm, så trenger man flere. Selv om det på papiret ser sinnsykt mange ut.

Anonymous poster hash: 330a3...940

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...