Nullstress;) Skrevet 3. januar 2016 #26 Skrevet 3. januar 2016 Hadde jeg bygget hus, ville jeg htt en liten skjermet krok, men store puter, en deilig stol, godt leselys og flere bokhyller. Gjerne ved ett stort vindu, så jeg kunne sitte der å sett utover vær og vind 😌 "Drømmer-seg-bort"
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #27 Skrevet 3. januar 2016 Vi bygger nå, og mye av det som nevnes her er krav ift byggeforskrifter, man er pålagt så og så mange stikkontakter, varmekilder etc. Enda nye krav nå fra 1.1. Mitt tips: sett deg godt inn i forskriftene først og fremst, og tenk funksjonelt ift rominndeling og oppbevaring. Og jo, det er ingenting som heter FOR stort kjøkken 😉 Anonymous poster hash: bfbee...572
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #28 Skrevet 3. januar 2016 Vi bygger nå, og mye av det som nevnes her er krav ift byggeforskrifter, man er pålagt så og så mange stikkontakter, varmekilder etc. Enda nye krav nå fra 1.1. Mitt tips: sett deg godt inn i forskriftene først og fremst, og tenk funksjonelt ift rominndeling og oppbevaring. Og jo, det er ingenting som heter FOR stort kjøkken Anonymous poster hash: bfbee...572 poenget er at selv om forskriftene sier så og så mange stikk pr kvm, så trenger man flere. Selv om det på papiret ser sinnsykt mange ut. Anonymous poster hash: 330a3...940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå