Gå til innhold

Noe å bli sur for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min svigerinne fikk en søppelsekk med brukte klær.  Da vi holdt på å gå gjennom klærne, kom jeg til å si: Denne er nok alt for stor til meg, men kanskje du passer den?

(Hun bruker str L og jeg S...) 

Var det dumt av meg? Gav jeg henne grunn til å bli fornærmet? 

Anonymous poster hash: 41496...edd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det var vel ikkje spesielt fintfølande. Men dersom det ikkje var sagt for å vere ekkel, så oppfatta ho det nok heller ikkje slik.

Anonymous poster hash: cc0ec...d83
Skrevet

Ikke det mest heldige, men en oppegående moden dame blir ikke lenge fornærmet over noe slik, spesielt om dere vanligvis har god tone

Anonymous poster hash: a13b9...4c7

Skrevet

Unødvendig å ordlegge seg sånn kanskje? "Denne er nok ALT for stor for meg....men kanskje den passer deg"?😂

Hvis hun har komplekser for kropp har du virkelig tråkket i salaten

Anonymous poster hash: 493e7...5f2

Skrevet

Ja, noe å bli sur for. Forhåpentligvis liker hun deg så hun tilgir deg.

Anonymous poster hash: 97c35...abd

Skrevet

Vel. Jeg er 1,75, venninna mi 1,55. Selvfølgelig ville jeg ikke blitt fornærmet om hun sa noe slikt.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er feit og har slanke venninner. Har ei venninne som bruker å arve klær og da spør hun alltid om jeg vil ha det som er for stort for henne. Jeg blir da ikke sur for det... jeg og ser jo at jeg er større enn henne.

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei, tjukke folk vet ikke at de er tjukke, så de blir sikkert sure hvis man antyder at de er det😂

Skrevet

Kjenner ingen som hadde blitt sure for det i min vennekrets

Anonymous poster hash: c916d...00d
Skrevet

Nei, ikke noe å bli sur for..

Anonymous poster hash: 22f15...ffe

Skrevet

Ikke sur, men som noen over her nevner. Kan jo være noen har komplekser, og da er det sårende. Men det går jo over om man er venner og ikke hører sånn til vanlig fra venninner og familie.

Anonymous poster hash: 1655f...889
Skrevet

Nei, tjukke folk vet ikke at de er tjukke, så de blir sikkert sure hvis man antyder at de er det😂

Lurer på hvor enkel du faktisk er eller om du bare spiller dum?

Skrevet

Alt for store er de neppe. En S og en L er ikke såå forskjellig i størrelse.

Anonymous poster hash: 14257...225

Skrevet

S og L er ikke så forskjellig i str. Er du morsom? Skulle tatt seg ut om jeg hadde tatt på meg klær i str L. Hadde DRUKNET!

Anonymous poster hash: 30065...cc8

Skrevet

S og L er ikke så forskjellig i str. Er du morsom? Skulle tatt seg ut om jeg hadde tatt på meg klær i str L. Hadde DRUKNET!

Anonymous poster hash: 30065...cc8

Eller om jeg som bruker L hadde tatt på meg S! 😂

Sånn til HI, jeg hadde ikke blitt sur. Jeg er jo fullt klar over størrelsen min.

Anonymous poster hash: 57320...b04

Skrevet

Hadde du sagt "Denne er nok for stor for meg", eventuelt "Denne er nok LITT for stor for meg" så hadde det vært helt greit. Å si "Denne er ALT for stor for meg" er bare en ufattelig ekkel ting å si, uansett hvor "tjukk" hun er eller hvor "godt hun vet det".

Anonymous poster hash: b6176...109
Skrevet

Det er jo en ærlig sak. Men noen er mer følsomme, omgås man slike folk burde man kansje tenke seg 2 ganger før man sier slikt men jeg personlig synes ikke det hørtes gærnt ut.

Anonymous poster hash: c478d...745

Gjest Antarctica
Skrevet

Lurer på hvor enkel du faktisk er eller om du bare spiller dum?

Lurte egentlig på det samme da jeg leste din kommentar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...