Gå til innhold

Små barn og onani


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner at for små barn er det jo ikke noe seksuelt, det er bare godt, men det er så pinlig for oss rundt, når vi har besøk eller noe. Har ei jente på 15mnd. Hun har en IKEA antilop barnestol, den dere sikkert slle hvertfall har sett, enkel hvit plaststol som alle cafeer og restauranter har.

Den har ei åpning til hvert ben og det hun gjør er å presse seg hardt i mot midtstykket som da blir stående i mot skrittet. Hun puster og peser og knuffer, tar i og er fullt konsentrert, blir rød i trynet og svetter i panna...

What to do????? Så langt gjør vi ingenting. På det meste, litt distraksjon, bare.

 

Anonymous poster hash: 56416...ff2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jobber dere litt med dere selv så dere forstår at dette er helt normalt og ingenting dere skal gjøre noe med eller reagere på. Når hun blir eldre kan hun lære at dette er noe man gjør når man er for seg selv, men det er hun jo altfor liten til å skjønne. Om hun holder på veldig mye og der går utover interessen for å spise ville jeg avledet litt eller vurdert å bytte til en annen slags stol.

 

Anonymous poster hash: b0fd5...65c

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan du kan tenke på at jenta gjør det for at det er godt! Min første tanke var/er at hun ville opp av stolen eller at den ikke er komfortabel lengre!

 

Og pinlig er det vell kun for at du gjør det pinlig selv.

Skrevet

Skjønner deg, hi. Distraher henne. Snakk om noe gøy. Vis henne noe. Evt bytt stol.

 

Anonymous poster hash: 8e6e8...462

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan du kan tenke på at jenta gjør det for at det er godt! Min første tanke var/er at hun ville opp av stolen eller at den ikke er komfortabel lengre!

 

Og pinlig er det vell kun for at du gjør det pinlig selv.

Hva er det du ikke skjønner med det?

 

 

Anonymous poster hash: ed852...780

Skrevet

Kan man ikke la dem bli kjent med sin egen seksualitet?

 

Skjønne at det er flaut hvis man har besøk osv.

Og vet desverre ikke hvordan jeg skal takle det når det skjer.

Men har ikke kommet dit enda med mine barn.

Så kan enda diskutere dette med min kone

 

-mann

 

Anonymous poster hash: a1a34...93e

Skrevet

skjønner godt at dere blir litt frustrerte over dette. jeg ville rett og slett byttet stil, jeg. barnet er for lite til å forstå hvorfor/hvorfor ikke osv.

kjøp en kiddo-stol med bøyle.

 

Anonymous poster hash: a0c17...bd2

Skrevet

Løft henne ut av stolen når hun begynner med det. Case closed.

 

Anonymous poster hash: 2c70f...96e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...