Gå til innhold

Verdens beste bok!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mormor hilser og sier unnskyld.

Jeg lesten den litt motvillig, for jeg syntes den hørtes teit ut, men fyyyy søren!! Latter og gråt om hverandre, og jeg leste den på en dag..

Anbefales!!!!!!

Anonymous poster hash: 0f3da...b99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg så tittelen på innlegget ditt tenkte jeg at det MÅ jo bare være Mormor innlegget handler om. Holder på med den selv,og den er helt magisk.

Skrevet

Den virker utrolig fin.

Men likte dere øya?? ALLE sa den var helt magisk, men den var rett og slett litt kjedelig...

Elsker ett helt halvt år da, og er spent på om etter deg er like fin som alle skal ha det til...

Skrevet

Den virker utrolig fin.

Men likte dere øya?? ALLE sa den var helt magisk, men den var rett og slett litt kjedelig...

Elsker ett helt halvt år da, og er spent på om etter deg er like fin som alle skal ha det til...

Det er den😊

Anonymous poster hash: c7881...e1d

Skrevet

Likte godt mormor, øya er helt grei, det samme er Er helt halvt år og Etter deg. Men verdens beste bok er ingen av dem.

Skrevet

Likte godt mormor, øya er helt grei, det samme er Er helt halvt år og Etter deg. Men verdens beste bok er ingen av dem.

Det er godt mulig at mine meget lave forventninger spilte en viktig rolle i bedømmingen🤓

Anonymous poster hash: 0f3da...b99

Skrevet

Hvilken bok er "verdens beste" i dine øyne da? 😊

Skrevet

Likte ingen av de andre der. Platte og forutsigbare. Vil du si at denne mormorboken er i samme sjiktet som de andre, eller verdt å lese?

Har lest "Svøm med dem som drukner" i julen. Den likte jeg veldig godt.

Anonymous poster hash: aa9e1...c23

Skrevet

Synes det er vanskelig å svare på hva som er verdens beste bok, for det kommer jo an på timing, eget humør, egen modenhet osv. Er som når barna spør hva som er min favorittmat, klarer ikke å svare på det heller.

I 20-årene slukte jeg Milan Kundera. "Tilværelsens uutholdelige letthet" kommer høyt på lista. Tenkte å lese den på nytt nå snart, håper jeg fortsatt liker den. Shantaram er også en favoritt. Harry Potter har jeg lest flere ganger (først for meg selv og deretter for et og et barn) og likt godt hver gang. Likte også Forføreren av Jan Kjærstad. 1Q84 var også stas. Har sikkert glemt mange nå, men det var de jeg kom på nå. I morgen kommer jeg sikkert på noen andre :)

Skrevet

Likte ingen av de andre der. Platte og forutsigbare. Vil du si at denne mormorboken er i samme sjiktet som de andre, eller verdt å lese?

Nei, tenker mormor er en annen type bok enn de andre. Ingen tungvekter, men langt mer substans allikevel.

Skrevet

Nei, tenker mormor er en annen type bok enn de andre. Ingen tungvekter, men langt mer substans allikevel.

Takk for svar, da skal jeg gi den et forsøk 👍

Skrevet

Enig. Den var knallbra. Første bok jeg har klart å forsvinne inn etter jeg ble mor.

Og som gammel lesehest, så var det magisk å igjen få oppleve at verden kunne forsvinne mens jeg leste! Jeg var redd for at det var et forbigått kapittel i livet.

Den kommer alltid til å ha en høy stjerne hos meg, som boka som fikk meg til å lese igjen. 😊

Anonymous poster hash: 885b8...6aa

Skrevet

Er det en bok jeg kan gi til mannen?

Anonymous poster hash: d762c...21b

Skrevet

Enig. Den var knallbra. Første bok jeg har klart å forsvinne inn etter jeg ble mor.

Og som gammel lesehest, så var det magisk å igjen få oppleve at verden kunne forsvinne mens jeg leste! Jeg var redd for at det var et forbigått kapittel i livet.

Den kommer alltid til å ha en høy stjerne hos meg, som boka som fikk meg til å lese igjen. 😊

Anonymous poster hash: 885b8...6aa

Er så enig. Har akkurat tatt opp lesingen selv etter noen års pause. Har så langt lest denne, Shantaram, Fatimas hånd og Tordengudens sønn. Anbefaler alle. Skal ta for meg trilogien til Ken Follet nå. Merker nå at jeg har savnet bøkenes vidunderlige verden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...