Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 For en bra start på 2016. Min samboer og far til våre to barn har funnet ut at han vil flytte. Han fortalte at han ikke har følelser for meg lenger og at han ikke synes vi har det noe bra. Jeg ante ingenting før i dag. Han har vært litt avvisende den siste tiden, men ingenting annet. Han sier at han ikke har møtt noen ny, noe jeg tror han snakker sant om.. I dag har vi snakket masse og jeg har fått han med på å prøve en siste gang.. Noen som har gode tips for at forholdet skal vare? Tenker også at det blir vanskelig for meg økonomisk hvis jeg blir sittende alene. Har jo hus og bil som vi nå betaler halvparten på hver.. 😢 Anonymous poster hash: 09898...f8e
Kathrine. Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Vær snill og blid. Gi komplimenter og kjærtegn. Gi smil og øyekontakt.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Hva mener mannen er galt eller mangler da? Anonymous poster hash: e4b41...fd7
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Hva mener mannen er galt eller mangler da? Anonymous poster hash: e4b41...fd7 Han er ikke så god til å snakke om følelser...men sier at vi ikke har noen felles interesser blandt annet. Sier han ikke har følelser for meg lenger..at han ikke har lyst til å være nær meg😢 Anonymous poster hash: 09898...f8e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Åh😕 høres ut som meg.. føler det akkurat slik med mannen,men jeg har ikke sakt noe om det for ikke å såre han. Er bare redd jeg sprekker snart😳 du burde ihvertfall snakke med han om sex og nærhet,mulig han vil ta pause fra det akkurat nå. Anonymous poster hash: 91d92...540
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 Hva mener mannen er galt eller mangler da? Anonymous poster hash: e4b41...fd7 Han er ikke så god til å snakke om følelser...men sier at vi ikke har noen felles interesser blandt annet. Sier han ikke har følelser for meg lenger..at han ikke har lyst til å være nær meg Anonymous poster hash: 09898...f8e [/quote Prøv å finne på ting sammen, gå på date og pynt deg og flørt. Si han kan planlegge en date så kan du planlegge en også. Kyss hverandre når dere kommer hjem eller går ut og begynner samtalen positivt når dere møtes/kommer hjem. Og noe av det viktigeste, prøv å se hans forsøk og gi han kredit for det! Anonymous poster hash: e4b41...fd7
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #7 Skrevet 1. januar 2016 Ikke for å være partypooper, men det er nok ei anna inne i bildet, selv om han nekter for det. Jeg nekter å tro at en familiefar "plutselig" går fra tilsynelatende godt ekteskap, kone og barn, felles hus og er klar for å se barna sine enten 50 % av tiden eller annenhver helg, bare fordi han mistet følelsene. De fleste menn går TIL noen, ikke FRA noen. Særlig når det kommer så plutselig, også på første nyttårsdag gitt... Nå har han sikkert satt henne på pause og er for feig til å gå likevel, men han kan plutselig flytte på dagen senere. Jeg hadde ikke orket å bo sammen med noen som ikke elsket meg lenger, ikke ville ha sex osv. Det rådet du fikk å kutte ut sex og nærhet er jo helt på jordet - man får ikke følelser tilbake hvis man ikke skal kysse, klemme, flørte og ha sex. Da er man to kompiser som bor sammen - ikke akkurat noe som innbyr til følelser. Anonymous poster hash: 9920e...ed6
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #8 Skrevet 1. januar 2016 Ikke for å være partypooper, men det er nok ei anna inne i bildet, selv om han nekter for det. Jeg nekter å tro at en familiefar "plutselig" går fra tilsynelatende godt ekteskap, kone og barn, felles hus og er klar for å se barna sine enten 50 % av tiden eller annenhver helg, bare fordi han mistet følelsene. De fleste menn går TIL noen, ikke FRA noen. Særlig når det kommer så plutselig, også på første nyttårsdag gitt... Nå har han sikkert satt henne på pause og er for feig til å gå likevel, men han kan plutselig flytte på dagen senere. Jeg hadde ikke orket å bo sammen med noen som ikke elsket meg lenger, ikke ville ha sex osv. Det rådet du fikk å kutte ut sex og nærhet er jo helt på jordet - man får ikke følelser tilbake hvis man ikke skal kysse, klemme, flørte og ha sex. Da er man to kompiser som bor sammen - ikke akkurat noe som innbyr til følelser. Anonymous poster hash: 9920e...ed6 Signerer denne. Jeg tror også det er en annen inne i bildet, samme hvor mye han hardnakket påstår noe annet. Har dessverre erfart det selv, og det virket helt usannsynlig at det i det hele tatt kunne være praktisk mulig, både tidsmessig og følelsesmessig... Anonymous poster hash: 74b21...992
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #9 Skrevet 1. januar 2016 Ikke for å være partypooper, men det er nok ei anna inne i bildet, selv om han nekter for det. Jeg nekter å tro at en familiefar "plutselig" går fra tilsynelatende godt ekteskap, kone og barn, felles hus og er klar for å se barna sine enten 50 % av tiden eller annenhver helg, bare fordi han mistet følelsene. De fleste menn går TIL noen, ikke FRA noen. Særlig når det kommer så plutselig, også på første nyttårsdag gitt... Nå har han sikkert satt henne på pause og er for feig til å gå likevel, men han kan plutselig flytte på dagen senere. Jeg hadde ikke orket å bo sammen med noen som ikke elsket meg lenger, ikke ville ha sex osv. Det rådet du fikk å kutte ut sex og nærhet er jo helt på jordet - man får ikke følelser tilbake hvis man ikke skal kysse, klemme, flørte og ha sex. Da er man to kompiser som bor sammen - ikke akkurat noe som innbyr til følelser. Anonymous poster hash: 9920e...ed6 Signerer denne. Jeg tror også det er en annen inne i bildet, samme hvor mye han hardnakket påstår noe annet. Har dessverre erfart det selv, og det virket helt usannsynlig at det i det hele tatt kunne være praktisk mulig, både tidsmessig og følelsesmessig... Anonymous poster hash: 74b21...992 Varsellampene lyser jo lang vei. Første nyttårsdag - midt i juleferien, som er tid for familiekos, ungene har akkurat sett fyrverkeri og hatt masse gode opplevelser, så skal far plutselig flytte. Og en far som godtar å se barna sjeldent, måtte leie leilighet, flytte med alt styret det innebærer, stable livet sitt på beina, begynne på nytt i kjærlighetslivet BARE fordi følelsene for mor til hans barn som han bor sammen med, har bleknet? Nope, tror ikke det... Anonymous poster hash: 9920e...ed6
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #10 Skrevet 1. januar 2016 Garantert ny dame. Ingen voksen mann flytter ut fra kone og barn bare for å være singel. I samme øyeblikk som han har flyttet, vedder jeg på det kommer en ny kjæreste som han "nettopp" har møtt... Anonymous poster hash: 38494...27a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #11 Skrevet 1. januar 2016 Enig , han må ha en ny en klar dessverre ;/ Anonymous poster hash: e9df6...b37
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #12 Skrevet 2. januar 2016 Opplevd dette jeg og,Men uten barn i bildet. Er 8 mnd siden nå,og han har forsatt ikke ei ny. Så må ikke være det nei. Anonymous poster hash: c8b22...842
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #13 Skrevet 2. januar 2016 Opplevd dette jeg og,Men uten barn i bildet. Er 8 mnd siden nå,og han har forsatt ikke ei ny. Så må ikke være det nei. Anonymous poster hash: c8b22...842 Det e4 ganske vesentlig at det ikke var barn i bildet. De fleste vil jobbe ekstra for forholdet dersom det er barn involvert Anonymous poster hash: 935d5...9cd
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #14 Skrevet 2. januar 2016 Jeg er i samme situasjon som mannen din. Har ikke følelser for mannen min lengre. Det er vondt, men ingenting har hjulpet så langt. Jeg vil flytte, og jeg vil være singel. Jeg har ingen ønsker om en ny mann. Så hvorfor MÅ det absolutt være ei ny dame i bildet?? Anonymous poster hash: d0310...1b4
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #15 Skrevet 2. januar 2016 Jeg er i samme situasjon som mannen din. Har ikke følelser for mannen min lengre. Det er vondt, men ingenting har hjulpet så langt. Jeg vil flytte, og jeg vil være singel. Jeg har ingen ønsker om en ny mann. Så hvorfor MÅ det absolutt være ei ny dame i bildet?? Anonymous poster hash: d0310...1b4 Fordi du er kvinne, går du ut av forholdet fordi du føler deg ferdig med det gamle. Fordi HIs mann er mann, går han ut av forholdet fordi han føler seg klar for det nye. Sånn er det bare. Menn gir ikke avkall på fast sexliv for å gå ut i usikkerhet. Anonymous poster hash: 38494...27a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #16 Skrevet 4. januar 2016 Dere hadde rett. Han har holdt på med ei annen😢 Nå er jeg så lei meg mtp barna. Og usikker på hvordan ting skal løses. Skal i allefall ikke ta han tilbake.. Hi Anonymous poster hash: 09898...f8e
Fandens Oldemor Skrevet 4. januar 2016 #17 Skrevet 4. januar 2016 Dere hadde rett. Han har holdt på med ei annen😢 Nå er jeg så lei meg mtp barna. Og usikker på hvordan ting skal løses. Skal i allefall ikke ta han tilbake.. Hi Anonymous poster hash: 09898...f8e Uff, stakkars deg. For et mareritt. Da fortjener han deg ikke, men det er sikkert en fattig trøst. Barna kommer til å klare seg, og det vil du også. Prøv å bestem deg for at dette skal bli starten på et nytt og bedre liv, der du en dag vil leve sammen med en som er alt det mannen din ikke var! Trøsteklem.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #18 Skrevet 4. januar 2016 Jeg er i samme situasjon som mannen din. Har ikke følelser for mannen min lengre. Det er vondt, men ingenting har hjulpet så langt. Jeg vil flytte, og jeg vil være singel. Jeg har ingen ønsker om en ny mann. Så hvorfor MÅ det absolutt være ei ny dame i bildet?? Anonymous poster hash: d0310...1b4 Fordi du er kvinne, går du ut av forholdet fordi du føler deg ferdig med det gamle.Fordi HIs mann er mann, går han ut av forholdet fordi han føler seg klar for det nye. Sånn er det bare. Menn gir ikke avkall på fast sexliv for å gå ut i usikkerhet. Anonymous poster hash: 38494...27a Dessverre for deg, men du har ikke fasiten på dette.. I min omgangskrets er det 4 menn som har forlatt sin kone og barn det siste året. 3 av dem har vært singel i over 6 mnd, mens det er bare en som flyttet fordi han hadde møtt en ny. Anonymous poster hash: 1f8bc...763
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #19 Skrevet 4. januar 2016 Jeg er i samme situasjon som mannen din. Har ikke følelser for mannen min lengre. Det er vondt, men ingenting har hjulpet så langt. Jeg vil flytte, og jeg vil være singel. Jeg har ingen ønsker om en ny mann. Så hvorfor MÅ det absolutt være ei ny dame i bildet?? Anonymous poster hash: d0310...1b4 Fordi du er kvinne, går du ut av forholdet fordi du føler deg ferdig med det gamle.Fordi HIs mann er mann, går han ut av forholdet fordi han føler seg klar for det nye. Sånn er det bare. Menn gir ikke avkall på fast sexliv for å gå ut i usikkerhet. Anonymous poster hash: 38494...27a Dessverre for deg, men du har ikke fasiten på dette.. I min omgangskrets er det 4 menn som har forlatt sin kone og barn det siste året. 3 av dem har vært singel i over 6 mnd, mens det er bare en som flyttet fordi han hadde møtt en ny. Anonymous poster hash: 1f8bc...763 Og du vet det fordi du tror alle menn forteller om elskerinnene sine til alle og enhver? Det er (heldigvis) fortsatt tabu og noe folk dømmer (med rett). Mange ligger lavt av hensyn til barna før de kommer drassende med en ny dame "ut av det blå", mens de i virkeligheten har holdt på i flere måneder. Hvilke menn er det forresten, som forlater sin kone og barn for ingenting? Nå tar jeg i betraktning at konene verken har vært utro fysisk eller økonomisk, utøvd psykisk eller fysisk vold eller gjort noe annet uakseptabelt, at mennene bare forlot sine familier for å leke singel og fri. Anonymous poster hash: 9920e...ed6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #20 Skrevet 4. januar 2016 Jeg er i samme situasjon som mannen din. Har ikke følelser for mannen min lengre. Det er vondt, men ingenting har hjulpet så langt. Jeg vil flytte, og jeg vil være singel. Jeg har ingen ønsker om en ny mann. Så hvorfor MÅ det absolutt være ei ny dame i bildet?? Anonymous poster hash: d0310...1b4 Fordi du er kvinne, går du ut av forholdet fordi du føler deg ferdig med det gamle.Fordi HIs mann er mann, går han ut av forholdet fordi han føler seg klar for det nye. Sånn er det bare. Menn gir ikke avkall på fast sexliv for å gå ut i usikkerhet. Anonymous poster hash: 38494...27a Dessverre for deg, men du har ikke fasiten på dette.. I min omgangskrets er det 4 menn som har forlatt sin kone og barn det siste året. 3 av dem har vært singel i over 6 mnd, mens det er bare en som flyttet fordi han hadde møtt en ny. Anonymous poster hash: 1f8bc...763 Og det vet du fordi? Det er da de færreste som sier at de går pga en annen. Damen dukker opp fra intet etter flere måneder... Anonymous poster hash: ff827...b90
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #21 Skrevet 4. januar 2016 Jeg er i samme situasjon som mannen din. Har ikke følelser for mannen min lengre. Det er vondt, men ingenting har hjulpet så langt. Jeg vil flytte, og jeg vil være singel. Jeg har ingen ønsker om en ny mann. Så hvorfor MÅ det absolutt være ei ny dame i bildet?? Anonymous poster hash: d0310...1b4 Fordi du er kvinne, går du ut av forholdet fordi du føler deg ferdig med det gamle.Fordi HIs mann er mann, går han ut av forholdet fordi han føler seg klar for det nye. Sånn er det bare. Menn gir ikke avkall på fast sexliv for å gå ut i usikkerhet. Anonymous poster hash: 38494...27a Dessverre for deg, men du har ikke fasiten på dette.. I min omgangskrets er det 4 menn som har forlatt sin kone og barn det siste året. 3 av dem har vært singel i over 6 mnd, mens det er bare en som flyttet fordi han hadde møtt en ny. Anonymous poster hash: 1f8bc...763 Dette er da ikke tatt ut av det blå, men veldig velkjent hos familieterapauter og andre som jobber med ekteskap/skilsmisser ol. Statistikken sier at så mange som hvertfall tre av fire menn går til ny dame. Og dette er bare de som innrømmer det, tenk mørketall i tillegg! Anonymous poster hash: 71836...dd0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #22 Skrevet 4. januar 2016 Du klarer deg. Du er sterk. Du får det bedre uten han i lengden 💕 Anonymous poster hash: 6d935...275
amandine Skrevet 4. januar 2016 #23 Skrevet 4. januar 2016 At dere ikke har felles interesser er jo helt feil! Dere har barn, dere har samliv, dere har et felles hjem og felles ansvar. Dere har felles interesser så det holder! Håper han ser sitt eget og ditt beste..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #24 Skrevet 4. januar 2016 At dere ikke har felles interesser er jo helt feil! Dere har barn, dere har samliv, dere har et felles hjem og felles ansvar. Dere har felles interesser så det holder! Håper han ser sitt eget og ditt beste.. Nå er det jo for sent, han har jo vært utro, hvorfor mener du at HI skal ta den utro drittsekken, som vurderer å forlate henne for sin elskerinne, tilbake i varmen? Det er da måte på hvor alltilgivende man skal være... Anonymous poster hash: 9920e...ed6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #25 Skrevet 4. januar 2016 Du klarer deg. Du er sterk. Du får det bedre uten han i lengden 💕 Anonymous poster hash: 6d935...275 Takk, håper jeg en dag blir lykkelig igjen.. nå føles det ganske mørkt.. hi Anonymous poster hash: 09898...f8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå