Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Altså kun depresjon og ingen angst Anonymous poster hash: 06ff6...0ca
Oktoberrose Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Sobril er vel først og fremst mot angst, tror ikke det hjelper mot depresjon. Da bør man vel heller prøve andre medisiner.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Nei, da har du en ekstremt lite kvalifisert lege. Anonymous poster hash: 735ac...e42
SuperFries Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Det ville i så fall vært skivebom fra en udugelig lege.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Sobril skal helst brukes en kort periode som før operasjon, flytur eller andre ting som kan føre til angst. Depresjon er gjerne noe som varer over tid og bør behandles med samtaleterapi og eventuelt antidepressiva. Sobril vil ikke hjelpe ved en depresjon og bør derfor ikke skrives ut på det grunnlaget, det finnes ingen quick fix, dessverre. Anonymous poster hash: 5a581...a75
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #7 Skrevet 1. januar 2016 Er jeg den eneste som svarer ja?! Jeg har fått sobril av fastlegen min i forbindelse med tøft samlivsbrudd for å sove bedre / ikke være så urolig. Har ingenting med angst å gjøre. Men, jeg får jo ikke ta hver dag - kun ved "krise" (nå har jeg vel ikke tatt en på mer enn 2 mnd så jeg har det bedre.) Skal vel kun brukes i en begrenset periode da den er veldig vanedannende!! Anonymous poster hash: 7695d...5ee
SuperFries Skrevet 1. januar 2016 #8 Skrevet 1. januar 2016 Er jeg den eneste som svarer ja?! Jeg har fått sobril av fastlegen min i forbindelse med tøft samlivsbrudd for å sove bedre / ikke være så urolig. Har ingenting med angst å gjøre. Men, jeg får jo ikke ta hver dag - kun ved "krise" (nå har jeg vel ikke tatt en på mer enn 2 mnd så jeg har det bedre.) Skal vel kun brukes i en begrenset periode da den er veldig vanedannende!! Anonymous poster hash: 7695d...5ee Urolog, sier du. Da får du beroligende. Som Sobril jo er. Depresjon er noe annet, og ikke noe du har.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #9 Skrevet 1. januar 2016 Er jeg den eneste som svarer ja?! Jeg har fått sobril av fastlegen min i forbindelse med tøft samlivsbrudd for å sove bedre / ikke være så urolig. Har ingenting med angst å gjøre. Men, jeg får jo ikke ta hver dag - kun ved "krise" (nå har jeg vel ikke tatt en på mer enn 2 mnd så jeg har det bedre.) Skal vel kun brukes i en begrenset periode da den er veldig vanedannende!! Anonymous poster hash: 7695d...5ee Hva vil du si urolig er? Sobril er for å få slappet bedre av, noe man ikke trenger under en depresjon. Det er likevel slik at depresjon og angst ofte går hånd i hånd. Jeg kjenner flere som får sobril for å få sove om natta, og jeg forstår ikke det. De har ikke angst, men begrunner det med at de "kaver" i hodet om kvelden. Det er vel en form for mild angst? Anonymous poster hash: d96f9...db1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå