Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Berre nysgjerrig på om det finst andre grunner enn at ein vil sjå barnet før det kjem ut. Anonymous poster hash: 2a701...d37
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Jeg gjorde det i første svangerskap fordi jeg var nysgjerrig og fordi jeg fikk 3D ul i gave. Med nr to gjorde jeg det ikke. Selvom det var en fin opplevelse så syntes jeg ikke det var verdt alle pengene og med nr to visste jeg hva jeg gikk til og tiden fløy uansett så fort så jeg var ikke så utålmodig som første gang.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Har ikke hatt egen 3d ul, men under begge svangerskap har jeg fått se baby i 3d under den ordinære ultralyden. Anonymous poster hash: 05474...f24
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Da jeg var innlagt på obs posten for observasjoner, var det en annen fødekvinne der som også fikk daglig ultralyd. For hun andre så var det en annen komplikasjon. Hun fikk stadig 3D ultralyd, jeg fikk aldri. Begge av oss resulterte i prematur forløsning. Jeg husker ikke hva hennes komplikasjon var, men det var medisinsk årsak til de 3D undersøkelsene hun fikk. Anonymous poster hash: 9235d...076
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Fordi jeg var nyskjerrig på hvordan baby så ut:-) Anonymous poster hash: 37b88...fd1
februarprins2013 Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 ville se om det var gutt eller jente og hvordan han/henne så ut
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #7 Skrevet 1. januar 2016 Fordi jeg var nyskjerrig på hvordan baby så ut:-) Anonymous poster hash: 37b88...fd1 Rettelse: ville sett ut om foreldrene het Fiona og Shrek. Anonymous poster hash: d67c3...31a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #8 Skrevet 1. januar 2016 Jeg syns egentlig bare det var veldig spennende og interessant, og en god måte å bli kjent med bebis på, og kanskje spesielt for far. Det var en veldig fin opplevelse, og hadde det blitt flere barn på meg hadde jeg dratt på 3D ultralyd da også:-) Anonymous poster hash: 36278...213
klishe89 Skrevet 2. januar 2016 #9 Skrevet 2. januar 2016 De gjorde det bare uten at jeg ba om det, flere ganger. Veldig koselig. Vi så aldri noe særlig da pga urolig foster
Jakkie Skrevet 2. januar 2016 #10 Skrevet 2. januar 2016 Jeg fikk se han på 2d og 3d på ordniær ul i uke 20, tror det er vanligt å vise babyen i både 2d og 3d nå her jeg bor😕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå