Gå til innhold

Kvifor tek de 3D ultralyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Berre nysgjerrig på om det finst andre grunner enn at ein vil sjå barnet før det kjem ut.

Anonymous poster hash: 2a701...d37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det i første svangerskap fordi jeg var nysgjerrig og fordi jeg fikk 3D ul i gave. Med nr to gjorde jeg det ikke. Selvom det var en fin opplevelse så syntes jeg ikke det var verdt alle pengene og med nr to visste jeg hva jeg gikk til og tiden fløy uansett så fort så jeg var ikke så utålmodig som første gang.

Skrevet

Har ikke hatt egen 3d ul, men under begge svangerskap har jeg fått se baby i 3d under den ordinære ultralyden. 

Anonymous poster hash: 05474...f24
Skrevet

Da jeg var innlagt på obs posten for observasjoner, var det en annen fødekvinne der som også fikk daglig ultralyd. For hun andre så var det en annen komplikasjon. Hun fikk stadig 3D ultralyd, jeg fikk aldri.

Begge av oss resulterte i prematur forløsning. Jeg husker ikke hva hennes komplikasjon var, men det var medisinsk årsak til de 3D undersøkelsene hun fikk.

Anonymous poster hash: 9235d...076

Skrevet

Fordi jeg var nyskjerrig på hvordan baby så ut:-)

Anonymous poster hash: 37b88...fd1

Skrevet

ville se om det var gutt eller jente og hvordan han/henne så ut

Skrevet

Fordi jeg var nyskjerrig på hvordan baby så ut:-)

Anonymous poster hash: 37b88...fd1

Rettelse: ville sett ut om foreldrene het Fiona og Shrek.

Anonymous poster hash: d67c3...31a

Skrevet

Jeg syns egentlig bare det var veldig spennende og interessant, og en god måte å bli kjent med bebis på, og kanskje spesielt for far. 

Det var en veldig fin opplevelse, og hadde det blitt flere barn på meg hadde jeg dratt på 3D ultralyd da også:-) 

Anonymous poster hash: 36278...213
Skrevet

De gjorde det bare uten at jeg ba om det, flere ganger. Veldig koselig. Vi så aldri noe særlig da pga urolig foster

Skrevet

Jeg fikk se han på 2d og 3d på ordniær ul i uke 20, tror det er vanligt å vise babyen i både 2d og 3d nå her jeg bor😕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...