Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Synes dere det er OK å la en gutt og jente som er 6 og 12 år leke sammen? Anonymous poster hash: 0447d...498
Liv & Røre Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Ja, hvorfor skulle de ikke det hvis de vil det selv?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Vet ikke, bare jeg som er overhysterisk sikkert! Men jeg har ikke kontroll på hva de gjør. Når de leker sammen merker jeg nye sider av barnet mitt! Svarer meg når jeg sier at det er middag eller kveld om de er ute sammen, bruker stygge ord som barnet ikke har sagt før. liker det ikke helt, men føler jeg ikke kan nekte de det! Hi Anonymous poster hash: 0447d...498
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Vet ikke, bare jeg som er overhysterisk sikkert! Men jeg har ikke kontroll på hva de gjør. Når de leker sammen merker jeg nye sider av barnet mitt! Svarer meg når jeg sier at det er middag eller kveld om de er ute sammen, bruker stygge ord som barnet ikke har sagt før. liker det ikke helt, men føler jeg ikke kan nekte de det! Hi Anonymous poster hash: 0447d...498 Si til den eldste at det ikke er ok å lære den minste å banne eller være oppkjeftig. Anonymous poster hash: 2217b...d2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå