Gå til innhold

Aldersforskjell..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det er OK å la en gutt og jente som er 6 og 12 år leke sammen?

 

Anonymous poster hash: 0447d...498

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvorfor skulle de ikke det hvis de vil det selv?

Skrevet

Vet ikke, bare jeg som er overhysterisk sikkert! Men jeg har ikke kontroll på hva de gjør. Når de leker sammen merker jeg nye sider av barnet mitt! Svarer meg når jeg sier at det er middag eller kveld om de er ute sammen, bruker stygge ord som barnet ikke har sagt før. liker det ikke helt, men føler jeg ikke kan nekte de det! Hi

 

Anonymous poster hash: 0447d...498

Skrevet

Vet ikke, bare jeg som er overhysterisk sikkert! Men jeg har ikke kontroll på hva de gjør. Når de leker sammen merker jeg nye sider av barnet mitt! Svarer meg når jeg sier at det er middag eller kveld om de er ute sammen, bruker stygge ord som barnet ikke har sagt før. liker det ikke helt, men føler jeg ikke kan nekte de det! Hi

 

Anonymous poster hash: 0447d...498

Si til den eldste at det ikke er ok å lære den minste å banne eller være oppkjeftig.

 

Anonymous poster hash: 2217b...d2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...