Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Jeg har overhodet ingen grunn til å klage for jeg er helt lik selv. Det har seg slik at jeg har en sykdom som gir ekstrem utmattelse. I de verste periodene må jeg sove mesteparten av døgnet. Heldigvis er det lenge siden jeg har vært så dårlig. Jeg jobber 100% nå. I jula har mannen hatt juleferie akkurat likt som skoleungene. Han har også hatt minsten hjemme fra bhg og det synes jeg er bra. Jeg selv jobber og har ikke hatt fri. Jeg trenger fortsatt mye søvn og hvile, spesielt for å klare å holde meg i jobb. Mannen har altså hatt ferie i 14 dager og bare ligger og sover. Jeg blir gal fordi jeg er avhengig av søvn og hvile, men det får jeg ikke fordi han ligger på sofa hele tiden! Jeg er totalt utslitt og holder på å kaldkvele han!!!!! Huset er bomba, ungene hyperaktive og rastløse, det lyser rødt i batteriene mine. Og han ligger og sover og er uanfektet. Kanskje burde jeg unne han 14 dagers ferie siden han sikkert har det som meg resten av året, men vet du hva - det klarer jeg ikke!! Jeg MÅ ha søvn. Jeg må OGSÅ hvile! Jeg har to uker ferie til gode fra i fjor - vurderer virkelig å ta dem ut og reise bort - kun for å få sove!!! Anonymous poster hash: 5c07e...375
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Har du snakket med ham om dette...? Anonymous poster hash: df80d...ee3
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Kan vel hende han også trenger litt hvile etter å ha jobbet og sikkert tatt mesteparten hjemme resten av året? Er ikke lett å være den som alltid må ordne opp, og man kan bli utmattet når det først er tid for ferie. Anonymous poster hash: d6186...9d7
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 For verst av alt er litt rot. Slakk litt ned på krava og unn han hvile i jula. Vær litt raus, og hvil deg sjøl også. Ingen har daua av at det i perioder ikke er tipp topp hele tia. Anonymous poster hash: c0d68...8bf
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Høres ut som om du viler en del mellom slagen du også? Da må du vel unne mannen din det? Hvis du er i bra form så kan du vel vaske huset etter jobb? Det er vel sånn hverdagen er til mannen din når du ligger i sofaen? (Sånn er forøvrig hverdagen til de fleste) Anonymous poster hash: 2cb99...361
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 Så du skal få lov å ligge på sofaen og hvile, men ikke mannen? Hva med å vaske huset sammen både du, mannen og barna en gang i uka? Så rydder dere alle sammen 15 minutter hver kveld. Hva har barna gjort hele ferien? Ingen ting eller har de vært ute med faren osv? Anonymous poster hash: e9791...262
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #7 Skrevet 1. januar 2016 Herregud så mange dumme svar du har fått... Jeg hadde også blitt gal av en så lat mann. En frisk oppegående mann trenger vel ikke ligge på sofaen i 14 dager når det er ferie??? Latskap kalles det. Ikke noe annet. Anonymous poster hash: 32492...4d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå