Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testen var negativ, men det murrer det godt enda og det har ikke vært mer blod. Testen er fra ebay og jeg så at den lekker og kontrollstreken var dratt litt utover, så hvor god kvalitet det er på den vet jeg ikke, hehe. men har bestemt meg for jeg bare må godta det og heller bli overrasket ;) lykke til alle mann og gratulerer til dere heldiggriser :)

Endret av Macncheese

Annonse

Det har fortsatt ikke blitt mensen eller positiv test.. Så da venter jeg bare på Tr. Vi sluttet å legge inn aksjer dagen før jeg trodde jeg hadde el, så da kan vi umulig ha truffet en eggløsning som kom senere. Nå er jeg på syklusdag 36. Frustrerende å ha så lange sykluser:(

Det har fortsatt ikke blitt mensen eller positiv test.. Så da venter jeg bare på Tr. Vi sluttet å legge inn aksjer dagen før jeg trodde jeg hadde el, så da kan vi umulig ha truffet en eggløsning som kom senere. Nå er jeg på syklusdag 36. Frustrerende å ha så lange sykluser:(

Så leit :/ jeg testet meg i går ettermiddag, men nada. Syns det er så rart ettersom det murrer og jeg er så kvalm. Men jeg er nok bare litt sprø ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...