Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Vi skal gifte oss på sensommeren, et lite bryllup med få gjester. Greia er at flere av gjestene kommer langveisfra så vi vil så gjerne gjøre litt utav feiringen. Litt sånn todagers bryllup, men på budsjett. Er det noen som kan ha noen gode tips til hva vi kan finne på på dag2 sammen med gjestene?Kurvfest er ikke en dum ide, men trenger i så fall inspirasjon til rammene rundt. Vi har ikke mulighet til å være hjemme hos oss, da vi har et bitte lite hus. Gifter oss i Trondheim, så om noen har noen knallgode forslag som passer inn litt lokalt vil jeg bli kjempeglad! Anonymous poster hash: 07df3...b21
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Vi skal gifte oss på sensommeren, et lite bryllup med få gjester. Greia er at flere av gjestene kommer langveisfra så vi vil så gjerne gjøre litt utav feiringen. Litt sånn todagers bryllup, men på budsjett. Er det noen som kan ha noen gode tips til hva vi kan finne på på dag2 sammen med gjestene? Kurvfest er ikke en dum ide, men trenger i så fall inspirasjon til rammene rundt. Vi har ikke mulighet til å være hjemme hos oss, da vi har et bitte lite hus. Gifter oss i Trondheim, så om noen har noen knallgode forslag som passer inn litt lokalt vil jeg bli kjempeglad! Anonymous poster hash: 07df3...b21 Stor grillfest har jeg vært med på, på dag 2. Anonymous poster hash: c89c2...8a5
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Byvandring med piknikk på Marinen. Besøk i Nidarosdomen. Tur til Munkholmen med piknikk. En dag på museet på Sverresborg. Ta trikken opp til Lian. Gå inn til Grønlia. Buss til Skistua. Gå til Elgsethytta. Siden gjestene er tilreisende er de sikkert interessert i å se litt av byen. Anonymous poster hash: 2fc3b...dd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå