Gå til innhold

IKM uke 3


Smukka91

Anbefalte innlegg

Jeg testet i dag og jeg tror jeg er gravid!! Hva tror dere? Legger ved bilde: 55jthz.jpg

Gratulerer!!! Heldige deg! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått rundt med mensmurringer i noen dager nå, litt annerledes enn ellers. Begynte å nyse litt i sted, og da fikk jeg kraftige stikkinger på høyre side rundt eggstokk området. Noen som har opplevd det før? Har bare testet negativt nå, IKM fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i dag og ingen tr enda, men ingen tester igjen! Haha... Skulle kjøpe på butikken, men det var kjentfolk der, så droppet det. Jeg får vel bare vente til i morgen, regner med testene mine fra babyplan kommer da. 😐

Endret av eneleh_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er "ny" her :-)

Vert innom før med mine 3 andre barn, og var egentlig ferdig med graviditeter og babyer.

Vi hadde et uhell for litt over 2 uker siden, med en sprukket kondom og lurer litt på om vi har laget en baby nr.4.

Vi innstilte oss på det og jeg begynte å ser på barneutstyr, siden vi har gitt vekk og solgt alt.

Men så trodde jeg TR kom, fikk mensenmurringer og ørlite lysebrun utflod. Så stoppet det. Så fikk jeg litt til neste dag og var igjen sikker på at TR var på vei.

 

Idag har det ikke vert noe lysebrun utflod i hele tatt, så begynner igjen å tro vi kanskje har en baby på gang.

Har hatt litt stikninger i livmor, var småkvalm på jobb idag og har stikkende småømme bryster. Mensenmurringene er stoppet opp igjen, kjenner bare noen svake innimellom.

Hadde IKM mandag 18 januar, men har ikke testet enda. Mannen som hele tiden har ønsket seg en baby til er på jobbreise og vil jeg skal vente å teste til han kommer hjem, ca den 28 januar, så må bare smøre meg med tålmodighet litt til, og kanskje TR dukker opp i mellomtiden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mens her heller enda! Har som sagt eindel mensmurring, men fortsatt ingen mens. Har ein digitaltest her som eg tenker eg skal prøve imårga! So får eg det svart på kvitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennande tjakalaa83 :D eg tok digital idag, ikke gravid! So no hååper eg mensen kjem i ein fei so eg får starta på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mega boobs (kanskje bare i hodet ) føles slik hvertfall. Har aldri hatt forsinket mens....!!! :P kanskje det tar litt tid før hcg kan måles hos meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mens og negativ test igår...

Hadde smått smerter igår men nå ingenting.. ikm igår.

 

Anonymous poster hash: 3da1c...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som er i samme båt ser eg :/ Venter fortsatt på mensen, skulla komt igår (men no veit eg ikkje syklusen min heilt sikkert) men burda vert her snart, ca DPO 15. Sidan eg tok digitaltest idag tenker eg sjangsane mine er småå for at eg er gravid likevell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var TR kommet på besøk til meg. Gratulerer til dere som har fått positiv, og lykke til videre dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mens her heller! Tenker eg tek en test imorga visst den ikkje dukker opp. Då er de 5 veker sidan forrige mens. Lang syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 38 dager siden, har ikke mens kommeh i morgen skal jeg og teste.

 

Anonymous poster hash: 3da1c...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper el var forsinket, om jeg i det hele tatt har hatt det. Ingen tegn til tr, tappen ble hard og spiss i går, så har mine tvil på at tr dukker opp i morgen. Menssmertene har forsvunnet også... Tok en g-test i morges som var blendahvit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak positiv test, apoteket billig test. Men stoler ikke helt på det.. :P

 

Anonymous poster hash: 3da1c...723

Strek er strek! Gratulerer!

 

 

Anonymous poster hash: 8bc2a...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det :-) men gjelder det fordi om det står i bruksanvisningen at om man får svak skal man teste på nytt?

 

Takk isåfall :-)

 

Anonymous poster hash: 3da1c...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det :-) men gjelder det fordi om det står i bruksanvisningen at om man får svak skal man teste på nytt?

 

Takk isåfall :-)

 

Anonymous poster hash: 3da1c...723

Jeg var i tvil selv, men så sa en strek er strek! Sjekket rundt på nettet, og jaggu hadde hun rett. Gravid CB 1-2 dagen etter!

 

 

Anonymous poster hash: 8bc2a...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...