Gå til innhold

IKM uke 3


Smukka91

Anbefalte innlegg

PP 17 for oss. Tror og håper vi traff eggløsning denne måneden. Vanskelig når mannen jobber borte hele uka, men nå var el på torsdag-fredag. Har noen laget liste med datoer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann😊

Jeg er ny her. PP2, IKM 18 januar, prøver på nr.2

Har spottet i 2 dager nå, 8 dager siden El.

Opplever murring/strekning i magen de 3 siste dagene. Leamus i magen idag. Ekstremt trøtt de siste dagene. Men forventer at det skal ta litt lengere tid før spiren sitter, så ingen forventninger denne gangen. Masse lykke til til alle som prøver 💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP 17 for oss. Tror og håper vi traff eggløsning denne måneden. Vanskelig når mannen jobber borte hele uka, men nå var el på torsdag-fredag. Har noen laget liste med datoer?

Ingen faktisk.. Jeg kan lage en jeg, men kanskje trådstarter kan redigere den inn i det første innlegget etterpå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

►IKM UKE 3, 2016◄

 

18. januar:

Bambee93

Oline82

 

19. januar:

Nellikappelsin

eneleh_

MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3

Minimeg123

 

20. januar:

notabella

 

21. januar:

 

22. januar:

Smukka91

 

23. januar:

 

24. januar:

Tjakalaa83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

►IKM UKE 3, 2016◄

 

18. januar:

Bambee93

Oline82

 

19. januar:

Nellikappelsin

eneleh_

MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3

Minimeg123

 

20. januar:

notabella

 

21. januar:

anonymsuperbruker

 

22. januar:

Smukka91

 

23. januar:

 

24. januar:

Tjakalaa83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM er egentlig 21. jan.

Jeg er så utålmodig, ulempen/fordelen med å ha mange tester liggende. Så derfor tok jeg en test idag.

Den var tydeligvis positiv :)

Betyr det at jeg hadde tidlig EL? Hvordan kan jeg da regne ut foreløpig termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Hmm, jeg vet ikke jeg. Men jeg fikk mens 24.des. Altså, ikke så veldig lenge siden. Hadde relativ kort mens, og så er jeg plutselig gravid nå allerede? Hmm, nei, jeg vet ikke hvordan man regner ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ein test idag. Alt for tidlig sjølvsagt! 7dpo. Men lurer på om eg ser ein svaaaak strek. Veldig svak iallefall. Men eit lite håp er tent og eg håper eg klare å vente nokon dager før eg tester igjenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Hmm, jeg vet ikke jeg. Men jeg fikk mens 24.des. Altså, ikke så veldig lenge siden. Hadde relativ kort mens, og så er jeg plutselig gravid nå allerede? Hmm, nei, jeg vet ikke hvordan man regner ut :)

Så gøy, gratulerer!

Jeg bruker en syklus app til å regne ut syklusen. Ellers søk på terminkalkulator på Google, så får du alt du trenger ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Måtte ta en test til på kvelden, for tenkte at er den positiv da så er det virkelig sant ;) og det var den :D syns bare det var så rart at jeg testet positiv nå.

Er da i uke 2+5, med termin 2. Oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

►IKM UKE 3, 2016◄

 

18. januar:

Bambee93

Oline82

 

19. januar:

Nellikappelsin

eneleh_

MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3

Minimeg123

 

20. januar:

notabella

 Lilu81

21. januar:

 

22. januar:

Smukka91

 

23. januar:

 

24. januar:

Tjakalaa83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått meg legetime for å sjekke hormon nivåene mine. Blir ikke overrasket om de er unormale mtp at jeg mistenker pcos.. Håper at alt er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormon prøver sier vei ikke noe om pcos?

 

Anonymous poster hash: 7a156...1a3

Nei, men de forteller om man f.eks har økt produksjon av mannlige kjønnshormoner osv, som kan være forhøyet ved pcos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER SÅ KVALM! Plutselig kjempe kvalm også er jeg sulten.. men så blir jeg kvalm igjen og angrer på at jeg spiste. Ammer fortsatt min datter på 19 mnd... og det gjør helt for j**** vondt! Men hvis jeg har regnet riktig så er jeg maks 7 dpo.

Hater kroppen min akkurat nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER SÅ KVALM! Plutselig kjempe kvalm også er jeg sulten.. men så blir jeg kvalm igjen og angrer på at jeg spiste. Ammer fortsatt min datter på 19 mnd... og det gjør helt for j**** vondt! Men hvis jeg har regnet riktig så er jeg maks 7 dpo.

Hater kroppen min akkurat nå :(

Spennende! Krysser fingrene for at du er gravid :-) Jeg har kjent meg litt kvalmen selv i dag er 10 dpo. Men er redd jeg innbiller meg alt! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg så fort mett... Selv om jeg ikke spiser mer enn normalt. Litt murringer i dag. Nesten som ved el/mens. Krysser fingrene for at det har klaffet denne måneden. Føler meg sikker på at vi traff el, så kommer til å bli skuffet hvis det ikke blir noe :( Men... nå har vi prøvd i ca. 1 1/2 år, så det spørs vel... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som også har mensmurringer? Er dpo 11.

Jeg er også 11 dpo i dag! Kjenner ikke vanlige mensmurringer, men får litt stikkninger i magen og føler brystene har endret seg litt :-) er så spent på å teste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent murringer og strekninger i magen siden 5 dpo. Er 12 dpo nå. Har de siste dagene også kjent stikninger i brystene, men de er ikke ømme. Idag har jeg skikkelig mensmurring slik jeg får dagen TR kommer. Enda 3 dager til ikm, men kan jo tenkes tanta kommer litt tidligere denne gangen. Lever enda i håpet, og krysser fingrene for at det klaffer for oss alle 😊

Endret av Oline82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...