Gå til innhold

IKM uke 3


Smukka91

Anbefalte innlegg

Jeg er så spent! Har hatt en syklus på 32 dager og neste på 26 siden p-plaster slutt og har ikke brukt EL-test så er ikke 100% sikker når EL var, men har lagt inn aksjer om jeg skulle hatt en 26 dager eller 32 dager syklus ;-)

 

Første hinder er altså at jeg ikke får mensen i morgen, da er jeg på dag 26, men tør ikke teste før mandag! hihi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har murring til å frå :) også stikkning i bryst, men ikkje ømme. Er 10 dpo, tok ein test til idag. Trur eg kan sjå en svaaak strek igjenn, lurer på om det berre er ønsketenking ;) er ikkje sterkare enn den eg allereide har tatt. Har ikkje heilt trua. So no skal eg vente med testing til IKM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell en uke etter EL. Det river i livmoren når jeg nyser. Husker det gjorde det når eg var gravid med di 3 første. Så håper at det er et tidlig tegn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet allerede i dag. Kan hinte til en svak svak strek som man må virkelig konsentrere seg om å se. Andre som er glad i å teste 😅😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet allerede i dag. Kan hinte til en svak svak strek som man må virkelig konsentrere seg om å se. Andre som er glad i å teste 😅😅😅

så spennende, krysser fingrene 😃 Jeg har veldig lyst å teste, men håper jeg klarer å holde meg til mandag! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen av dere som vet om det å bli fortere sliten kan være et graviditetssymptom? Gikk en tur med hundene i skogen for ikke så lenge siden og føltes ut som jeg hadde null kondis og har løpt i 2 timer! veldig merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet allerede i dag. Kan hinte til en svak svak strek som man må virkelig konsentrere seg om å se. Andre som er glad i å teste

ååå.... er så testesyk, men vet ikke om det er noe poeng å ta den nå... er kvelden og fremdeles 5 dager til ikm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært aktiv her denne måneden, men slenger meg på nå på tampen.

Jeg har IKM mellom mandag og onsdag, og testet i går pga. et alkoholholdig arrangement jeg skulle på. Jeg fikk en svaaaak, men synlig strek (og droppet seff arrangementet)! Testet på nytt i dag, og streken er litt sterkere! Her er et bilde fra dagens test, men den er sterkere i virkeligheten enn jeg klarte å fange på kamera...

 

25a19vo.jpg

 

Hva tror dere?

 

Nå har jeg kjøpt CB med ukesindikator, og har lyst til å ta den i morgen. Tror dere det er for tidlig?

 

Jeg har lest at de fleste spontanaborter skjer rundt uke 4, så det er nesten litt dumt å vite det før IKM...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært aktiv her denne måneden, men slenger meg på nå på tampen.

Jeg har IKM mellom mandag og onsdag, og testet i går pga. et alkoholholdig arrangement jeg skulle på. Jeg fikk en svaaaak, men synlig strek (og droppet seff arrangementet)! Testet på nytt i dag, og streken er litt sterkere! Her er et bilde fra dagens test, men den er sterkere i virkeligheten enn jeg klarte å fange på kamera...

 

25a19vo.jpg

 

Hva tror dere?

 

Nå har jeg kjøpt CB med ukesindikator, og har lyst til å ta den i morgen. Tror dere det er for tidlig?

 

Jeg har lest at de fleste spontanaborter skjer rundt uke 4, så det er nesten litt dumt å vite det før IKM...

Hvis du har fått positiv test allerede, så kan du fint teste med CB i morgen😊😊 masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt mye stikninger på høyre side idag med litt stråling ned i lysk/lår. Ellers lite symptomer på gang. Har mine tvil på at det klaffer denne pp. Fikk bare lagt inn aksjer 1 gang, og testet ikke 100% positivt på el test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser den! :D håper den blir sterkare!

Eg trur det er best å vente med ukesindikator testen til den dagen du venter mens, eg skal også ta den dersom mens ikkje har dukka opp til onsdagen (dagen etter IKM) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har holdt meg litt borte fra ikm uken for å slippe å stresse eller få testkløen . Jeg bestemte meg for å ta en test i dag selv om ikm er onsdag, forventet at det skulle bli som det pleier å være, en usynlig antydning til en strek og jeg som har tar testen opp mot lyset for å se om den er der. I dag derimot kom det synlig frem en svak strek ganske raskt som bare ble sterkere og sterkere iløp av de 10 minuttene Den er veldig tydelig positiv ! Nå er det bare å vente til jeg er over ikm :)

 

Jeg fikk begynne på crinone og albyl-e ved positiv test, men lurer på å vente til etter ikm for å være sikker på at tanta holder seg borte, og for å slippe å tro at disse crinone restene jeg har lest om er tanta som er på vei :). Alle prøvene vi tok var fine så medisinene er for å roe mine nerver og en for å være på sikkre siden :)

 

Gratulerer til dere andre med positiv test håper flere følger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt meg litt borte fra ikm uken for å slippe å stresse eller få testkløen . Jeg bestemte meg for å ta en test i dag selv om ikm er onsdag, forventet at det skulle bli som det pleier å være, en usynlig antydning til en strek og jeg som har tar testen opp mot lyset for å se om den er der. I dag derimot kom det synlig frem en svak strek ganske raskt som bare ble sterkere og sterkere iløp av de 10 minuttene Den er veldig tydelig positiv ! Nå er det bare å vente til jeg er over ikm :)

 

Jeg fikk begynne på crinone og albyl-e ved positiv test, men lurer på å vente til etter ikm for å være sikker på at tanta holder seg borte, og for å slippe å tro at disse crinone restene jeg har lest om er tanta som er på vei :). Alle prøvene vi tok var fine så medisinene er for å roe mine nerver og en for å være på sikkre siden :)

 

Gratulerer til dere andre med positiv test håper flere følger ;)

Gratulerer! 😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er/har vært gravid før, hvordan har utfloden deres vært når dere har vært gravid? Har fått rikelig melkeaktig utflod, sånn lotion aktig. Normalt? Har IKM 22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er/har vært gravid før, hvordan har utfloden deres vært når dere har vært gravid? Har fått rikelig melkeaktig utflod, sånn lotion aktig. Normalt? Har IKM 22

Den var tyntflytende og hvit  :eeeh: .. Husker jeg måtte bruke truseinnlegg for å ikke føle som om jeg hadde tisset på meg  :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere som er/har vært gravid før, hvordan har utfloden deres vært når dere har vært gravid? Har fått rikelig melkeaktig utflod, sånn lotion aktig. Normalt? Har IKM 22

Den var tyntflytende og hvit :eeeh: .. Husker jeg måtte bruke truseinnlegg for å ikke føle som om jeg hadde tisset på meg :ler:

Haha. Får håpe det er et godt tegn her også! Venter i spenning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så kjempemasse til alle dere som ble gravide, og masse lykke til til dere som enda ikke har kommet til ikm!!!

Her kom TR idag, så vi prøver på nytt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på do i sted, og da var det strekkbart slim, men melkehvit.. Når jeg har el slim så er det bare helt blankt, så tviler på det er el. Vet ikke helt hva det er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...