Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har holdt meg litt borte fra ikm uken for å slippe å stresse eller få testkløen . Jeg bestemte meg for å ta en test i dag selv om ikm er onsdag, forventet at det skulle bli som det pleier å være, en usynlig antydning til en strek og jeg som har tar testen opp mot lyset for å se om den er der. I dag derimot kom det synlig frem en svak strek ganske raskt som bare ble sterkere og sterkere iløp av de 10 minuttene Den er veldig tydelig positiv ! Nå er det bare å vente til jeg er over ikm :)

Jeg fikk begynne på crinone og albyl-e ved positiv test, men lurer på å vente til etter ikm for å være sikker på at tanta holder seg borte, og for å slippe å tro at disse crinone restene jeg har lest om er tanta som er på vei :). Alle prøvene vi tok var fine så medisinene er for å roe mine nerver og en for å være på sikkre siden :)

Gratulerer til dere andre med positiv test håper flere følger ;)

Gratulere 🎉🎉🎉🎉

Takk jeg har ingen symptomer denne mnd ;) har hatt litt små stikk og litt murring 2 ganger i går og i dag, men mye mindre en mnd tidligere. De andre 3 gangene jeg har vært gravid har jeg hatt forskjellige symtomer hver gang. jeg var egentlig ganske sikker på at det ikke hadde klaffet denne gangen siden jeg ikke har symptomer :P

Håper virkelig denne siren holder !

Annonse

►IKM UKE 3, 2016◄

18. januar:

Bambee93

Oline82

19. januar:

Nellikappelsin

eneleh_

MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3

Minimeg123

20. januar:

notabella

Lilu81

21. januar:

Anonymsuperbruker

22. januar:

Smukka91

23. januar:

24. januar:

Tjakalaa83

Nå er det uka vår :)

Annonse

Jeg testet i dag og jeg tror jeg er gravid!! 😃 Hva tror dere? Legger ved bilde: 55jthz.jpg

Gratulerer😃🎉❤️

Tusen takk 😃❤️ har ikke helt gått opp for meg enda, men testen ble bare sterkere så er ikke mye tvil nå 😃 Krysser fingrene for at du er gravid du også! 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...