Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann😊

Jeg er ny her. PP2, IKM 18 januar, prøver på nr.2

Har spottet i 2 dager nå, 8 dager siden El.

Opplever murring/strekning i magen de 3 siste dagene. Leamus i magen idag. Ekstremt trøtt de siste dagene. Men forventer at det skal ta litt lengere tid før spiren sitter, så ingen forventninger denne gangen. Masse lykke til til alle som prøver 💞

PP 17 for oss. Tror og håper vi traff eggløsning denne måneden. Vanskelig når mannen jobber borte hele uka, men nå var el på torsdag-fredag. Har noen laget liste med datoer?

Ingen faktisk.. Jeg kan lage en jeg, men kanskje trådstarter kan redigere den inn i det første innlegget etterpå? 

Annonse

►IKM UKE 3, 2016◄

18. januar:

Bambee93

Oline82

19. januar:

Nellikappelsin

eneleh_

MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3

Minimeg123

20. januar:

notabella

21. januar:

anonymsuperbruker

22. januar:

Smukka91

23. januar:

24. januar:

Tjakalaa83

Takk :)

Hmm, jeg vet ikke jeg. Men jeg fikk mens 24.des. Altså, ikke så veldig lenge siden. Hadde relativ kort mens, og så er jeg plutselig gravid nå allerede? Hmm, nei, jeg vet ikke hvordan man regner ut :)

Så gøy, gratulerer!

Jeg bruker en syklus app til å regne ut syklusen. Ellers søk på terminkalkulator på Google, så får du alt du trenger ☺️

Annonse

JEG ER SÅ KVALM! Plutselig kjempe kvalm også er jeg sulten.. men så blir jeg kvalm igjen og angrer på at jeg spiste. Ammer fortsatt min datter på 19 mnd... og det gjør helt for j**** vondt! Men hvis jeg har regnet riktig så er jeg maks 7 dpo.

Hater kroppen min akkurat nå :(

JEG ER SÅ KVALM! Plutselig kjempe kvalm også er jeg sulten.. men så blir jeg kvalm igjen og angrer på at jeg spiste. Ammer fortsatt min datter på 19 mnd... og det gjør helt for j**** vondt! Men hvis jeg har regnet riktig så er jeg maks 7 dpo.

Hater kroppen min akkurat nå :(

Spennende! Krysser fingrene for at du er gravid :-) Jeg har kjent meg litt kvalmen selv i dag er 10 dpo. Men er redd jeg innbiller meg alt! hehe

Jeg føler meg så fort mett... Selv om jeg ikke spiser mer enn normalt. Litt murringer i dag. Nesten som ved el/mens. Krysser fingrene for at det har klaffet denne måneden. Føler meg sikker på at vi traff el, så kommer til å bli skuffet hvis det ikke blir noe :( Men... nå har vi prøvd i ca. 1 1/2 år, så det spørs vel... :(

Jeg har kjent murringer og strekninger i magen siden 5 dpo. Er 12 dpo nå. Har de siste dagene også kjent stikninger i brystene, men de er ikke ømme. Idag har jeg skikkelig mensmurring slik jeg får dagen TR kommer. Enda 3 dager til ikm, men kan jo tenkes tanta kommer litt tidligere denne gangen. Lever enda i håpet, og krysser fingrene for at det klaffer for oss alle 😊

Endret av Oline82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...