Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Min mann klarer ikke komme under blowjobb. Vi har "jobbet" med det i mange år, prøvd mye. Men like langt 😯 ser det plager han... Anonymous poster hash: 11fc9...c64
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Nei 😊 Anonymous poster hash: dd9ef...75e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Kanskje han ikke klarer og slappe helt av under akten? Anonymous poster hash: eabd1...5bc
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Hvorfor er det et problem? Anonymous poster hash: e17d2...45d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Det er blitt et problem for han, fordi han aldri har klart. Kamerater av han har snakket og skrytt dette opp i skyene. Han vet også om flere vennepar som bruker oral sex når samleie er mindre aktuelt. han vil kort og godt ha det samme som alle andre 😊 Jeg vet at en eks i ungdoms tiden har sagt hun ikke ville ha spruten. Dette ligger nok bak.. Anonymous poster hash: 11fc9...c64
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 Min kommer heller ikke da jeg suger, han elsker at jeg suger han. Men skal han komme så må han ha samleie, eller bli ronket ganske hardt. Anonymous poster hash: 89348...dbd
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #7 Skrevet 1. januar 2016 Vi deler på det Skulle jeg bare sugd kommer han ikke, så han ronker litt selv og jeg suger litt, sånn om en annen og da kommer han. Han elsker nemlig å komme i munnen min Anonymous poster hash: 780a7...d2a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #8 Skrevet 1. januar 2016 Min mann kommer nesten bare ved at jeg legger leppene mine på staken. Så hvis jeg vil at han skal komme fort, så suger jeg han. Anonymous poster hash: ff726...520
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #9 Skrevet 1. januar 2016 Men så finn noe annet han liker bedre, da? Om andre syns det er deilig, hva betyr vel det? Mange folk skryter av østers også, men jeg trenger ikke å like det av den grunn! Folk liker ulike ting. Anonymous poster hash: 784ca...5c0
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #10 Skrevet 1. januar 2016 Aldri vært noe problem med noen menn. Men så suger jeg bra da, kanskje det er du som er dårlig? Anonymous poster hash: c06ec...f95
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #11 Skrevet 1. januar 2016 Kanskje han egentlig ikke liker at du gjør det, men ikke tør å si det? Alle jeg har sugd har kommet på et par minutter. At han ikke klarer det vitner om at enten så får du ikke det til eller så liker han ikke sånt. Anonymous poster hash: 345f7...96a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #12 Skrevet 1. januar 2016 Jeg har vært litt rundt omkring😉 Menn er enkelt og greit veldig forskjellige. ALLE menn liker ikke å bli sugd. Det handler ikke nødvendigvis om hvor god du er. Mannen jeg endte opp med synes oralsex utført på ham er litt kjedelig(!) Det blir ikke "hardt" nok. Sånn er jeg også, oralsex utført på meg, har aldri vært noe særlig. Når jeg har sagt det til nye kjærester har nesten samtlige sagt "å, men da har du ikke opplevd meg, jeg kan å slikke". Vel, det spiller ingen ingen rolle om en mann er rene slikkemesteren, JEG liker det ikke😊 Jeg kan suge mannen til han kommer, men da må jeg runke i tillegg. Kanskje mannen din føler seg unormal? At det er derfor han er så opphengt i det? Det beste du kan gjøre er å berolige ham med at folk er forskjellige. At det ikke er han det er noe galt med. Anonymous poster hash: 8304f...c98
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #13 Skrevet 1. januar 2016 Har opplevd begge deler, for noen blir det kanskje bare ikke "hardt" nok. Det hjelper ikke å runke samtidig heller? Anonymous poster hash: 8f600...399
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #14 Skrevet 1. januar 2016 Vi har ikke oralsex, pga seksuelt misbruk i barndommen. Mannens valg. Anonymous poster hash: 0d793...3f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå