Gå til innhold

Fått oss valp og er SÅ stolt!! 🐶

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker jeg er helt tullete plutselig. Har hatt to hunder tidligere men syns nok valpetiden kun var slitsom. Nå er barna større og fått en bitteliten valp. ELSKER det selv om det er mye jobb! Tenker jeg føler mye av hvordan jeg ville følt det med et tredje barn nå. Endelig kunne kose seg med babytiden for de to tette er eldre.

Er han ikke søt? *stolt helt tussete mamma*

Anonymous poster hash: 6a569...382

post-42-817631_thumb.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig😍

Herlig med valp, menjeg ville heller hatt 4 tette enn en valp igjen😂

Deilig nå når han er blitt stor, lydig, reinslig og rolig!

Vi kjøpte valp fordi jeg trodde det skulke hjelpe på babysyka. Så nå har vi både hund og nyfødt😂

Skrevet

Nydelig😍

Herlig med valp, menjeg ville heller hatt 4 tette enn en valp igjen😂

Deilig nå når han er blitt stor, lydig, reinslig og rolig!

Vi kjøpte valp fordi jeg trodde det skulke hjelpe på babysyka. Så nå har vi både hund og nyfødt😂

Haha jeg er nå gift med en mann som er sterilisert (ikke pappaen til barna) og siden vi ikke kan få barn sammen så ble det en moten valp. 😃 Føler vi har fått babyen vi har pratet om.. Haha.

Jeg er helt enig med deg angående valp så det er derfor jeg er så foeundret over at jeg omtrent ikke ønsker at han skal bli større. Med de to andre så holdt jeg på å rive ut håret og dagen hvor de var voksne kunne ikke komme fort nok..

Går det bra med 4 barn og hund? Hvordan rase har du?

Anonymous poster hash: 6a569...382

Skrevet

Det går bra , ungene er 16,10,5 og nyfødt. Heldigvis ikke tette, derfor jeg skrev ;heller 4 tette... Hadde de vært det ville nok pipa fått en annen lyd😂😂

Han er en stor blandingshund, border collie/samojed. En godlynt, tålmodig bamse.

Skrevet

Vi har også valp, men jeg synes det er slitsomt og har vært på sammenbruddets rand hele julen. Nesten som å ha baby i hus, nattevåk, bæsj og tiss. Og bjeffing. Vi har såvidt berget juletreet og vi har ikke vært hos noen på julebesøk. Har tatt til tårene flere ganger. Men valpen er selvsagt herlig og veldig søt. 

Anonymous poster hash: 0d6bd...138
Skrevet

Har også valp (men stor valp nå) og synes bare det har vært kos og ikke noe stress! "Alle" advarte meg om den grusomme valpetida, men har bare kost meg med den fantastiske skapningen.

Barna mine er store og denne valpen er svært etterlengtet. Spøker litt med at det er "ivf"-valpen min (håper ikke noen blir støtt av det, men det er for å illustrere hvor etterlengtet valpen min er!).

Jeg har ikke stressa med å få valpen tørr, men fokusert på tilknytning og relasjon for å skape en trygg og rolig hund. Var litt tissing på gulvet til ca 4 mnd alder, så var det over. Tenkte at det er som med ungene, en dag så er de klar og da tisser de på do. Og slik var det med hunden også :-)

Skjønner deg godt, HI!

Anonymous poster hash: c5d61...86a

Skrevet

Har også valp (men stor valp nå) og synes bare det har vært kos og ikke noe stress! "Alle" advarte meg om den grusomme valpetida, men har bare kost meg med den fantastiske skapningen.

Barna mine er store og denne valpen er svært etterlengtet. Spøker litt med at det er "ivf"-valpen min (håper ikke noen blir støtt av det, men det er for å illustrere hvor etterlengtet valpen min er!).

Jeg har ikke stressa med å få valpen tørr, men fokusert på tilknytning og relasjon for å skape en trygg og rolig hund. Var litt tissing på gulvet til ca 4 mnd alder, så var det over. Tenkte at det er som med ungene, en dag så er de klar og da tisser de på do. Og slik var det med hunden også :-)

Skjønner deg godt, HI!

Ooooog nå ble jeg veldig nybakt "mamma" her og maste bare om min egen valp. Beklager!

Herlig tass du har på bildet 😍 Kos deg masse med nurket ditt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...