Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Jeg er tante til flere I alderen 12-18 år. Søsteren min sine unger, gutter på 14 og 17 takker aldri for ting dem får! Nå i jula hadde min søster juleselskap men den ene gutten var ikke der fikk vi beskjed om. Da vi skulle til å dra kom en av dem (med et uhell?) ut døra til loftsstuen og der satt dem å så på film. Sa bare Hei og lukket døra igjen. Er ikke det litt spesielt? Ikke komme å treffe oss? Flere av søskenbarn i samme alder var der og. Anonymous poster hash: e9b59...a45
Mamsen<3 Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Ja det er spesielt. Og ikke en del av oppdragelsen her. En ting er at de så film, men de måtte vært med på selskapet først og så evt tatt md seg de jevnaldrene og sett film. Hadde ikke godtatt at de låste seg inne på et rom og så film, g jeg hadde hvert fall ikke løyet for de.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 En ting er at dem ikke kommer å hilser på meg men synes det er værre at mine foreldre, deres besteforeldre, gir dem flotte gaver og aldri får takk tilbake..eller viser noen interesse for å treffe dem. HI Anonymous poster hash: e9b59...a45
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 En ting er at dem ikke kommer å hilser på meg men synes det er værre at mine foreldre, deres besteforeldre, gir dem flotte gaver og aldri får takk tilbake..eller viser noen interesse for å treffe dem. HI Anonymous poster hash: e9b59...a45 Uansett uhøflig, og jeg hadde ikke godtatt det, eller løyet om at de ikke var hjemme. Anonymous poster hash: 680d9...ccb
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Ingen tvil om at din søster har feilet i oppdragelsen. Anonymous poster hash: f8784...22a
skinnfilla Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 Til sammenligning vanker det både klemmer, løft😳 Og takk fra alle våre store nevøer . De er alt fra 14-22 år. Jentene klemmer og takker de også. Og de er tilstede i familieselskaper.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #7 Skrevet 1. januar 2016 Her er det kun mannens brødre som takker. Samboere og barn takker aldri. Veldig spesielt. Anonymous poster hash: ca4fa...278
Gjest Antarctica Skrevet 1. januar 2016 #8 Skrevet 1. januar 2016 Høflighet var vel en av "kampene de valgte bort" i oppdragelsen der 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå