Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #26 Skrevet 1. januar 2016 Har giftet meg med en utlending, og slipper unna alt det kongirmasjonsstyret. Det er jo helt hinsides! Er selv konfirmert. Brydde meg katten egentlig, men å stå over var ikke et alternativ, midt i bibelbeltet. Det var min mor sitt opplegg, og jeg var ikke interessert. Bunaden henger i skapet enda. Jeg bryr meg katten i hele greia. Om jeg ikke hadde hatt det selskapet, og bært i kirka den dagen så hadde det bært ok, det også. Anonymous poster hash: c4087...381
SuperFries Skrevet 1. januar 2016 #27 Skrevet 1. januar 2016 Har giftet meg med en utlending, og slipper unna alt det kongirmasjonsstyret. Det er jo helt hinsides! Er selv konfirmert. Brydde meg katten egentlig, men å stå over var ikke et alternativ, midt i bibelbeltet. Det var min mor sitt opplegg, og jeg var ikke interessert. Bunaden henger i skapet enda. Jeg bryr meg katten i hele greia. Om jeg ikke hadde hatt det selskapet, og bært i kirka den dagen så hadde det bært ok, det også. Anonymous poster hash: c4087...381 Men gavene og pengene tenker jeg du tok imot...
Fullrulle86 Skrevet 1. januar 2016 #28 Skrevet 1. januar 2016 Har nå fått vite at det koster godt over 1000-lappen å komfirmere seg i kirken. Er dette spesielt kunn i den kirken vi sogner til, eller gjelder det alle i hele Norge? "La de små barn komme til meg,,,,,,,,,,,,, hvis de har råd......." Anonymous poster hash: c0be2...eb0 Ja bare kirken kunne bli drevet på luft å kjørlighet...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #29 Skrevet 1. januar 2016 Her er det obligatorisk tur som koster 4500. Men nå er verken jeg eller min datter kristne. Min datter er spesielt ikke kristen. Og nesten komisk men ingen av hennes venner skal konfirmere seg borgerlig. Selv om ingen av de er kristne. Så her får datteren min bare en enkel fest, uten å konfirmere seg. Anonymous poster hash: 0d7fd...798 Hva skal dere da feire? At det er våren hun går i 9.klasse? Anonymous poster hash: cb23f...0b7
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #30 Skrevet 1. januar 2016 Her er det obligatorisk tur som koster 4500. Men nå er verken jeg eller min datter kristne. Min datter er spesielt ikke kristen. Og nesten komisk men ingen av hennes venner skal konfirmere seg borgerlig. Selv om ingen av de er kristne. Så her får datteren min bare en enkel fest, uten å konfirmere seg. Anonymous poster hash: 0d7fd...798 Hva skal dere da feire? At det er våren hun går i 9.klasse? Anonymous poster hash: cb23f...0b7 Det er lov å feire overgangen "fra barn til voksen" selv om man ikke samtidig bekjenner seg til en spesifikk trosretning vet du... Anonymous poster hash: e9ec3...e19
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. januar 2016 #31 Skrevet 1. januar 2016 Her er det obligatorisk tur som koster 4500. Men nå er verken jeg eller min datter kristne. Min datter er spesielt ikke kristen. Og nesten komisk men ingen av hennes venner skal konfirmere seg borgerlig. Selv om ingen av de er kristne. Så her får datteren min bare en enkel fest, uten å konfirmere seg. Anonymous poster hash: 0d7fd...798 Hva skal dere da feire? At det er våren hun går i 9.klasse? Anonymous poster hash: cb23f...0b7 Vi la feiringen til 15 årsdagen. Fordi familien forlangte selskap. Og på den måten ble det også enkelt for guttene å velge ut fra syn og ikke fra penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå