Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Jeg har ikke noe i mot å bruke den på dagen men liker ikke å ha den på på natten. Han sier da at hele poenget med den er borte, er den virkelig det? I går angret han på at han kjøpte den til meg. Jeg kan selge den. Det er ikke noe problem. Anonymous poster hash: 73e4b...8fb
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Hva er det? Anonymous poster hash: 9fed8...fb2
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Hvorfor skal du bruke den på natten?? Jeg bruker ikke engang klokke om natten. Anonymous poster hash: 31883...b0e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Mannen min sier at hele poenget ikke er borte, men en del er det. Du får ikke registrert puls på natten og når du sover. Anonymous poster hash: e9304...e60
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Hvorfor er det så inmari viktig å kartlegge ALT? Holder det ikke at fitbiten inspirerer en til å bevege seg mer om dagen? Anonymous poster hash: 85d13...ef6
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 Jeg bruker min kun på tur og på trening 😏 Anonymous poster hash: d6fbc...8df
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #7 Skrevet 1. januar 2016 Hvorfor er det så inmari viktig å kartlegge ALT? Holder det ikke at fitbiten inspirerer en til å bevege seg mer om dagen?Anonymous poster hash: 85d13...ef6 det er jo det jeg mener. Anonymous poster hash: 73e4b...8fb
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #8 Skrevet 1. januar 2016 Mannen min sier at hele poenget ikke er borte, men en del er det. Du får ikke registrert puls på natten og når du sover.Anonymous poster hash: e9304...e60 Hvorfor er det så viktig å registrere puls om natten? Anonymous poster hash: 73e4b...8fb
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #9 Skrevet 1. januar 2016 På natta måler den bevegelsene dine (altså hvor mye du beveget armen) og kan således finne ut når du sov tungt og når du sov lett, også får du en graf over søvnen din. Veldig fint å følge med på på sikt. Over flere uker, måneder vil du se mønster og variasjoner. Noe annet GENIALT med fitbit er vekkeklokka. Beste ever! Den vibrerer deg våken på en veldig behagelig måte som ikke vekker noen andre. Du stiller det inn via appen. Anonymous poster hash: dd60a...b0e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #10 Skrevet 1. januar 2016 Mannen min sier at hele poenget ikke er borte, men en del er det. Du får ikke registrert puls på natten og når du sover.Anonymous poster hash: e9304...e60 Hvorfor er det så viktig å registrere puls om natten?Anonymous poster hash: 73e4b...8fb Det anonym nr. 9 Skriver og om du sover dårlig og/ eller lite har du dårligere utnyttelse av trening på dagen Anonymous poster hash: e9304...e60
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #11 Skrevet 1. januar 2016 På natta måler den bevegelsene dine (altså hvor mye du beveget armen) og kan således finne ut når du sov tungt og når du sov lett, også får du en graf over søvnen din. Veldig fint å følge med på på sikt. Over flere uker, måneder vil du se mønster og variasjoner. Noe annet GENIALT med fitbit er vekkeklokka. Beste ever! Den vibrerer deg våken på en veldig behagelig måte som ikke vekker noen andre. Du stiller det inn via appen.Anonymous poster hash: dd60a...b0e Men hvorfor er det viktig å ha en graf som viser at mandag sov du tungt men tirsdag sov du lett? Hadde selv blitt super umotivert at hver eneste fis jeg slipper skal registreres, analyseres, settes i datagrafer osv osv. Igjen, holder det ikke at en blir inspirert til å trene mer på dagtid? Anonymous poster hash: 85d13...ef6
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #12 Skrevet 1. januar 2016 Tusen takk for svar. Jeg synes det er ubehagelig å ha noe på meg på natten, bruker kun truse og det er bare så vidt. Dette viste han når han kjøpte den til meg. Skal han være sur så selger jeg fitbit på Finn. Anonymous poster hash: 73e4b...8fb
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #13 Skrevet 1. januar 2016 Tusen takk for svar. Jeg synes det er ubehagelig å ha noe på meg på natten, bruker kun truse og det er bare så vidt. Dette viste han når han kjøpte den til meg. Skal han være sur så selger jeg fitbit på Finn. Anonymous poster hash: 73e4b...8fb Jeg sover uten truse men med fitbit. Vanesak. Synes du bør prøve et par netter før du eventuelt velger å selge den. Ikke ha den på for stramt Anonymous poster hash: dd60a...b0e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #14 Skrevet 1. januar 2016 Han kjøpte den til deg, du bestemmer hvordan du bruker den. Teit av han å legge seg opp i det! Jeg bruker min hele døgnet. Synes det er moro å registrere hvor lang tid det tar før jeg sovner og se på søvnkvaliteten min.. Anonymous poster hash: 74e47...b80
megmegmeg Skrevet 1. januar 2016 #15 Skrevet 1. januar 2016 På natta måler den bevegelsene dine (altså hvor mye du beveget armen) og kan således finne ut når du sov tungt og når du sov lett, også får du en graf over søvnen din. Veldig fint å følge med på på sikt. Over flere uker, måneder vil du se mønster og variasjoner. Noe annet GENIALT med fitbit er vekkeklokka. Beste ever! Den vibrerer deg våken på en veldig behagelig måte som ikke vekker noen andre. Du stiller det inn via appen. Anonymous poster hash: dd60a...b0e Signerer denne! Bruker min om natten for å holde øye med søvnkvalitet og som alarm 😊
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. januar 2016 #16 Skrevet 1. januar 2016 Jeg sover heller ikke med min. Trenger ikke en klokke for å se om jeg har sovet dårlig. Hva skal den gjøre med det, liksom...
sug lut Skrevet 1. januar 2016 #17 Skrevet 1. januar 2016 Jøss. Han burde jo gifta seg med hun som måtte ha en app for å registrere når ungen sov.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. januar 2016 #18 Skrevet 1. januar 2016 Jeg trodde man ga gaver for å glede den man ga til, ikke for sin egen del?
SuperFries Skrevet 1. januar 2016 #19 Skrevet 1. januar 2016 Dere krangler over fitbit? Lite annet å krangle om? 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå