Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Er det noen her som har erfaring med hormonbehandling hos gynekolog for å bli gravid? Hvordan fungerer dette? Skal begynne på dette i slutten av mnd og gruer meg fælt.. Anonymous poster hash: 3c5a0...c0a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Er det noen her som har erfaring med hormonbehandling hos gynekolog for å bli gravid? Hvordan fungerer dette? Skal begynne på dette i slutten av mnd og gruer meg fælt.. Anonymous poster hash: 3c5a0...c0a Jeg har hatt både pergo, femar og tilslutt puregon. Spiren satt på sistnevnte, som var den med minst bivirkninger. Anonymous poster hash: fd6e5...ce4
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Har ikke selv erfaring, men en venninne som har gått på pergotime. De tas vel fra mens og frem til EL tror jeg? Hun tålte de veldig godt. Litt mer lettrørt, ellers følte hun seg fin. Spira satt på 3. runde Anonymous poster hash: 72687...aed
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Takk for svar, men jeg lurer på nøyaktig hva som skjer? Hva gjør legen, må jeg inn flere ganger osv? Anonymous poster hash: 3c5a0...c0a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Og hvordan føltes det? Merket dere forskjell? Merket mannen det? Anonymous poster hash: 3c5a0...c0a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 Det kommer vel an på. På pergo og puregon var jeg inne flere ganger for å se hvor mange egg som modnet. Du må nok ta gu, blodprøver og ultralyd. På femar hadde jeg ikke noen spes oppfølging. Anonymous poster hash: fd6e5...ce4
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #7 Skrevet 1. januar 2016 Er det sprøyter? Eller tabletter? Anonymous poster hash: 3c5a0...c0a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #8 Skrevet 1. januar 2016 Jeg har gått på pergotime - d er tabletter. Jeg begynte på dag 5 I syklus og tok d i 5 dager hvis jeg ikke husker feil. Fikk plan om hvilke dager vi måtte ha samleie osv.Noen gyn kaller deg inn for å sjekke med ul hvor mange egg som modnes. Min gjorde ikke det. Jeg ble nedst.emt av de og kjente VELDIG godt når jeg hadde eggløsning. Det førte ikke til barn og fikk beskjed i den syklusen at mannen hadde nedsatt sædkvalitet. Greit at dere sjekker det og før du utsettes for mange runder med hormoner kanskje? Anonymous poster hash: 95eab...aa0
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #9 Skrevet 1. januar 2016 Jeg har gått på pergotime - d er tabletter. Jeg begynte på dag 5 I syklus og tok d i 5 dager hvis jeg ikke husker feil. Fikk plan om hvilke dager vi måtte ha samleie osv.Noen gyn kaller deg inn for å sjekke med ul hvor mange egg som modnes. Min gjorde ikke det. Jeg ble nedst.emt av de og kjente VELDIG godt når jeg hadde eggløsning. Det førte ikke til barn og fikk beskjed i den syklusen at mannen hadde nedsatt sædkvalitet. Greit at dere sjekker det og før du utsettes for mange runder med hormoner kanskje? Anonymous poster hash: 95eab...aa0 Tusen takk for hjelpsomt svar! Vi har sjekket kvaliteten hans og den var god.. Anonymous poster hash: 3c5a0...c0a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #10 Skrevet 1. januar 2016 Ikke noe å grue seg til Jeg merket ingen endring på meg selv ved bruk av pergotime. Jeg var inn for å ta blodprøve for å se om jeg hadde hatt eggløsning, ellers ingen kontroller. Ble gravid på første forsøk Anonymous poster hash: e0640...e25
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #11 Skrevet 1. januar 2016 Null stress!! Gravid på første runde med pergo, mistet dessverre, men ble gravid igjen på runde 2, og den spira satt😊 Anonymous poster hash: d831c...449
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #12 Skrevet 2. januar 2016 Blir så glad når det finnes så fine folk som dere, tusen takk- nå gruer jeg meg litt mindre! Anonymous poster hash: 3c5a0...c0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå