Gå til innhold

Eksen ringte i natt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært fra hverandre i snart to år og han har ny kjæreste som er 13 år yngre enn oss. Han gråt fordi han er redd at han aldr vil ha så god sex som vi hadde om han blir hos henne og mente at det er fordi hun er då ung. Jeg tenkte meg om og innser at vi begge nok spilte i en annen liga i 30 åra. 14 år sammen gjorde nok sitt, men kanskje og alder og erfaring? Er 20-åringer rett og slett dårligere i senga enn 30-åringer?

Anonymous poster hash: fc9d2...905

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han gråt fordi han ikke fikk god nok sex av den nye dama. Jeg hadde lagt på ganske kjapt.

Anonymous poster hash: ba8e2...fcc

Skrevet

Si det erfaring kommer jo med alder :D

Men om hun er ung, og han har erfaring så er det jo ikke noe problem og lære henne opp.

Så lenge hun er villig til og lære. Og han går frem på rette måten så ser ikke jeg problemet ;)

Skrevet

Han gråt fordi han ikke fikk god nok sex av den nye dama. Jeg hadde lagt på ganske kjapt. Anonymous poster hash: ba8e2...fcc

Mm enig i det hehe

Skrevet

Hi, du får ringe til eksen nye kjæreste å gi henne noen tips da😉

Hadde jeg vært deg hi, så hadde jeg følt meg passe dum under en slik samtale! 😂

Anonymous poster hash: 43672...b63

Skrevet

Det var rimelig absurd ja, ble ikke akkurat sjarmert men tenker på om det kan være noe i det.. Han får ingenting av meg mer altså, den tilliten det hadde krevd har han brutt for godt.

Skrevet

Min erfaring er at perfekt sex har med kjemi å gjøre.

Man kan ha en teknisk god elsker som gir deg orgasmer i fleng, men likevel mangler det noe. Du kan ha en elsker som er mindre erfaren og teknisk god, men det er en gnist, en kjemi mellom dere, som tenner deg så sinnsykt. Et blikk, en berøring, det blir elektrisk.

Man kan ikke ha den sinnsyke og helt perfekte sex'en om ikke den gristen er tilstede, uansett hvor erfaren og teknisk god elskeren er.

Anonymous poster hash: f21ed...2f6

Skrevet

Good riddance!

Anonymous poster hash: d628e...614

Skrevet

Man kan ha en teknisk god elsker som gir deg orgasmer i fleng, men likevel mangler det noe. Du kan ha en elsker som er mindre erfaren og teknisk god, men det er en gnist, en kjemi mellom dere, som tenner deg så sinnsykt. Et blikk, en berøring, det blir elektrisk.

Man kan ikke ha den sinnsyke og helt perfekte sex'en om ikke den gristen er tilstede, uansett hvor erfaren og teknisk god elskeren er.

Anonymous poster hash: f21ed...2f6

Vi var superforelska som 21 åringer, men hadde best sex etter 30 etter å ha fått barn.

Skrevet

Man kan ikke ha den sinnsyke og helt perfekte sex'en om ikke den gristen er tilstede, uansett hvor erfaren og teknisk god elskeren er.Anonymous poster hash: f21ed...2f6

Det er så sant! :D

Skrevet

Min erfaring er at sexen blir bedre. Man blir mindre opphengt i seg selv, hvordan man ser ut, hva som virker teit osv. Man kjenner sin egen kropp og partnerens godt etter noen år sammen og vet akkurat hva som skal til for tenning osv. 30-årene har vært en lang opptur seksuelt. 

Anonymous poster hash: b8290...452
Skrevet

For en patetisk dust han høres ut som

Anonymous poster hash: c3609...d32

Skrevet

Vet ikke helt om 30-åringer er bedre i senga, men de er tydeligvis mer sentimentale i fylla når nyttårsfeiringen får dem til å gjøre opp status 😂

Anonymous poster hash: efa24...45a

Skrevet

Vet ikke helt om 30-åringer er bedre i senga, men de er tydeligvis mer sentimentale i fylla når nyttårsfeiringen får dem til å gjøre opp status

Anonymous poster hash: efa24...45a

Signerer. Selvfølgelig er det kun nostalgi og fylleprat. Hvilken idiot klager på SEX med nydama til eksen sin? Det må være toppen av dumskap...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...