Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Vi har vært fra hverandre i snart to år og han har ny kjæreste som er 13 år yngre enn oss. Han gråt fordi han er redd at han aldr vil ha så god sex som vi hadde om han blir hos henne og mente at det er fordi hun er då ung. Jeg tenkte meg om og innser at vi begge nok spilte i en annen liga i 30 åra. 14 år sammen gjorde nok sitt, men kanskje og alder og erfaring? Er 20-åringer rett og slett dårligere i senga enn 30-åringer? Anonymous poster hash: fc9d2...905
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Han gråt fordi han ikke fikk god nok sex av den nye dama. Jeg hadde lagt på ganske kjapt. Anonymous poster hash: ba8e2...fcc
Lykkebaby♡ Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Si det erfaring kommer jo med alder Men om hun er ung, og han har erfaring så er det jo ikke noe problem og lære henne opp. Så lenge hun er villig til og lære. Og han går frem på rette måten så ser ikke jeg problemet
Lykkebaby♡ Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Han gråt fordi han ikke fikk god nok sex av den nye dama. Jeg hadde lagt på ganske kjapt. Anonymous poster hash: ba8e2...fcc Mm enig i det hehe
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Hi, du får ringe til eksen nye kjæreste å gi henne noen tips da😉 Hadde jeg vært deg hi, så hadde jeg følt meg passe dum under en slik samtale! 😂 Anonymous poster hash: 43672...b63
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 Det var rimelig absurd ja, ble ikke akkurat sjarmert men tenker på om det kan være noe i det.. Han får ingenting av meg mer altså, den tilliten det hadde krevd har han brutt for godt. Anonymous poster hash: fc9d2...905
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #7 Skrevet 1. januar 2016 Min erfaring er at perfekt sex har med kjemi å gjøre. Man kan ha en teknisk god elsker som gir deg orgasmer i fleng, men likevel mangler det noe. Du kan ha en elsker som er mindre erfaren og teknisk god, men det er en gnist, en kjemi mellom dere, som tenner deg så sinnsykt. Et blikk, en berøring, det blir elektrisk. Man kan ikke ha den sinnsyke og helt perfekte sex'en om ikke den gristen er tilstede, uansett hvor erfaren og teknisk god elskeren er. Anonymous poster hash: f21ed...2f6
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #8 Skrevet 1. januar 2016 Good riddance! Anonymous poster hash: d628e...614
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #9 Skrevet 1. januar 2016 Min erfaring er at perfekt sex har med kjemi å gjøre. Man kan ha en teknisk god elsker som gir deg orgasmer i fleng, men likevel mangler det noe. Du kan ha en elsker som er mindre erfaren og teknisk god, men det er en gnist, en kjemi mellom dere, som tenner deg så sinnsykt. Et blikk, en berøring, det blir elektrisk. Man kan ikke ha den sinnsyke og helt perfekte sex'en om ikke den gristen er tilstede, uansett hvor erfaren og teknisk god elskeren er. Anonymous poster hash: f21ed...2f6 Vi var superforelska som 21 åringer, men hadde best sex etter 30 etter å ha fått barn. Anonymous poster hash: fc9d2...905
Lykkebaby♡ Skrevet 1. januar 2016 #10 Skrevet 1. januar 2016 Min erfaring er at perfekt sex har med kjemi å gjøre. Man kan ha en teknisk god elsker som gir deg orgasmer i fleng, men likevel mangler det noe. Du kan ha en elsker som er mindre erfaren og teknisk god, men det er en gnist, en kjemi mellom dere, som tenner deg så sinnsykt. Et blikk, en berøring, det blir elektrisk. Man kan ikke ha den sinnsyke og helt perfekte sex'en om ikke den gristen er tilstede, uansett hvor erfaren og teknisk god elskeren er.Anonymous poster hash: f21ed...2f6 Det er så sant!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #11 Skrevet 1. januar 2016 Min erfaring er at sexen blir bedre. Man blir mindre opphengt i seg selv, hvordan man ser ut, hva som virker teit osv. Man kjenner sin egen kropp og partnerens godt etter noen år sammen og vet akkurat hva som skal til for tenning osv. 30-årene har vært en lang opptur seksuelt. Anonymous poster hash: b8290...452
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #12 Skrevet 1. januar 2016 For en patetisk dust han høres ut som Anonymous poster hash: c3609...d32
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #13 Skrevet 2. januar 2016 Vet ikke helt om 30-åringer er bedre i senga, men de er tydeligvis mer sentimentale i fylla når nyttårsfeiringen får dem til å gjøre opp status 😂 Anonymous poster hash: efa24...45a
Luksusdyret Skrevet 2. januar 2016 #14 Skrevet 2. januar 2016 Vet ikke helt om 30-åringer er bedre i senga, men de er tydeligvis mer sentimentale i fylla når nyttårsfeiringen får dem til å gjøre opp status Anonymous poster hash: efa24...45a Signerer. Selvfølgelig er det kun nostalgi og fylleprat. Hvilken idiot klager på SEX med nydama til eksen sin? Det må være toppen av dumskap...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå