Gå til innhold

Vekker dere barna i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som lot de være oppe sent?

Her våknet nettopp toåringen, han sovnet halv tolv i går. Lurer på å vekke fireåringen nå. Han sovnet i to tiden i natt.

Sikkert ikke helt utsoven ennå, men om han sover lenge i dag blir det rangling i kveld også.

 

Hvordan gjør dere andre det?

 

 

Anonymous poster hash: c44bc...3e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 4åring er bmenneske av natur. Han må vekkes, ellers snus døgnet.

 

Men det er jo helt avhengig av barnet selvfølgelig

 

Anonymous poster hash: c238c...aaa

Skrevet

Tenkte å vekke 5 åringen nå klokka 11. Han sovna ca halv 2 i natt. Skal vi ha sjans til å få han i seng til natta må han opp nå. Men vil ta ca 1 uke å justere han ned til vanlig leggetid igjen.

 

Anonymous poster hash: 9eade...bf2

Skrevet

8 åringen våknet av seg selv

 

Anonymous poster hash: 96873...f57

Skrevet

7 og 10 åringen våknet av seg selv kl. 8.30 og vi sto opp alle. Regner med det blir lett å legge de i kveld. Og oss voksne også

 

Anonymous poster hash: 00ee6...26d

Skrevet

Vekket 4 og 6 åringen klokken 11.24. 8 åringen våknet sv seg selv kl 11..

 

Anonymous poster hash: 45f01...008

Skrevet

9 og 6 åringen stod opp i 7tida, til vanleg tid altså. Spent på korleis resten av dagen blir....

 

Anonymous poster hash: 81d36...ade

Skrevet

Vekket begge kl 11. Eldste var på vei til å våkne, men yngste kunne nok fint sovet til kl 14...

 

Anonymous poster hash: b6076...8b2

Skrevet

5 og 8 åringen våknet kl 10, 3 åringen våknet 11. Vet at de vil sovne i nogenlunde normaltid i kveld likevel så bruker vi helgen til å få normal døgnrytme igjen :) Her har barna sovet til et sted mellom 09-1030 hver dag i ferien selv om de har vært i seng rundt 20-2030 :)

Skrevet

Barna på 6 og 8 år våknet av seg selv litt før kl 13, så lenge har vi sovet nesten hele jula.

 

Anonymous poster hash: 59cb2...13b

Skrevet

Minste på 1 1/2 la seg halv 9 og største på 5 1/5 la seg kl 10. Største våknet halv 10 og vekket minste ved et uhell. Begge var utslitte da de la seg. Vekket de ikke kl 12. Lit være å vekke de i dag, legger de bare litt tidligere hver kveld frem til mandagen, så er vi på rett kjør igjen til da👍

 

Anonymous poster hash: 9d4ba...ee7

Skrevet

3,5 sovna kl 01.30🙈 sov bare til 08.00

 

Anonymous poster hash: 8745c...8b1

Skrevet

Det var ikke nødvendig, selv om de la seg kl 01 i går. De våknet 6.45. Dåååån...

 

Anonymous poster hash: 22936...775

Skrevet

Barna på 6 og 8 år våknet av seg selv litt før kl 13, så lenge har vi sovet nesten hele jula.

 

Anonymous poster hash: 59cb2...13b

Når har ungene lagt seg om jeg tør spørre?😱 Mine på samme alder har vært oppe til ca 22 hver kveld men har ikke sovet lengre enn til ca 9. Og glad er jeg for det. Hadde de sovet til 13(!!) har jo halve dagen gått bort 😱

 

Anonymous poster hash: ead01...2be

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei de våkna selv i 8.30 tiden. Og det med 12 timer utendørs igår! Så de kunne godt ha sovet lenger...

Skrevet

Min 8 åring er også b-mennske og snur døgnet før vi har fått blunket. Hver jul er et mareritt. Så denne jula har vi vekket henne kl 09 hver eneste dag. I begynnelsen måtte hun legge seg i 22 tiden, men hun ble bare urolig og sovnet ikke før i 2-3 tiden på natta. Så justerte vi til 23 tiden og da sovner hun rundt midnatt. Slitsomt for oss alle. Aldri alene tid. I tillegg må vi ha program i løpet av dagen så hun får løpt av seg litt.

For øvrig ingen diagnose. Mange på fars siden som er slik.

 

Anonymous poster hash: b6704...61c

Skrevet

 

Barna på 6 og 8 år våknet av seg selv litt før kl 13, så lenge har vi sovet nesten hele jula.

 

Anonymous poster hash: 59cb2...13b

Når har ungene lagt seg om jeg tør spørre?😱 Mine på samme alder har vært oppe til ca 22 hver kveld men har ikke sovet lengre enn til ca 9. Og glad er jeg for det. Hadde de sovet til 13(!!) har jo halve dagen gått bort 😱

 

Anonymous poster hash: ead01...2be

Vi har lagt oss samtidig mellom 01 - 02. Vi er b mennesker hele gjengen og koser oss til langt på natt.

 

Anonymous poster hash: 59cb2...13b

Skrevet

 

 

Barna på 6 og 8 år våknet av seg selv litt før kl 13, så lenge har vi sovet nesten hele jula.

 

Anonymous poster hash: 59cb2...13b

Når har ungene lagt seg om jeg tør spørre?😱 Mine på samme alder har vært oppe til ca 22 hver kveld men har ikke sovet lengre enn til ca 9. Og glad er jeg for det. Hadde de sovet til 13(!!) har jo halve dagen gått bort 😱

 

Anonymous poster hash: ead01...2be

Vi har lagt oss samtidig mellom 01 - 02. Vi er b mennesker hele gjengen og koser oss til langt på natt.

 

Anonymous poster hash: 59cb2...13b

Ojj det må jeg si! 6-åring oppe til 02 hele juleferien!! Lykke til når han blir tenåring 😂

 

Anonymous poster hash: ead01...2be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...