Gå til innhold

La min mor sitte alene på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor er alene. Brødrene mine bor et godt stykke unna. Jeg har alltid "feiret" med min mor (blir ikke stort til feiring egentlig), men neste år har jeg lyst til å feire med noen venner av meg. Men der passer det dessverre ikke å ha med moren min. Har så lyst til å feire nyttårsaften med dem, da det blir ganske trasig når det kun er meg, min mor og datteren min. Men samtidig sitter det så langt inne å skulle la henne sitte helt alene på nyttårsaften.

Hva ville dere gjort? 

Anonymous poster hash: c768c...647
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke klart det.

Anonymous poster hash: 2dbe7...278

Skrevet

Min mor er alene nyttårsaften. Noe må våre foreldre sørge for selv også! Hun er her 23.-25. og det synes jeg holder

Anonymous poster hash: 063e7...8f7

Skrevet

Hun er et voksent menneske som bør kunne ordne i stand noe selv. Bre g beskjed i god tid slik at hun får tid til å inviter andr eller finne på noe annt

Anonymous poster hash: 61547...602

Skrevet

Hadde hvertfall spiste nyttårsmiddag med henne, dradd på fest senere i 10 tiden eller noe.

Anonymous poster hash: 7b585...86a

Skrevet

Ville latt henne være alene på nyttårsaften.

Jeg er mor selv, og jeg ville aldri i livet la barna mine sitter alene med meg på nyttårsaften bare fordi de synes synd på meg. Det hadde vært veldig egoistisk av meg. Da er det bedre at de heller kan feire det med vennene sine.

Skrevet

Min mor er alene på nyttårsaften. Hun er hos oss på julaften. Min mor trives best hjemme hos seg selv og hun har katter som hun ikke vil reise fra. Jeg har 3 barn og det ville blitt veldig styrete å dra med meg de til hennes lille leilighet. For oss så er nyttårsaften omtrent som en vanlig dag.

Skrevet

Min mor har ikke noe problem med å sitte alene på nyttårsaften, men jeg har ikke noe ønske om at hun skal gjøre det. Vi feirer alltid sammen, vi har to barn og ingen av oss drikker noe særlig.

Anonymous poster hash: b66a8...42d

Skrevet

Min mor har egne venner og jeg forventer at hun feirer med dem. Når hun blir en bevegelseshemmet olding på gamlehjem skal jeg vurdere å feire sammen med henne. Fram til da får hun kreke seg på fest selv!

Anonymous poster hash: a1871...e97

Skrevet

Spise middag med din mor og datter og så dra på fest? Datteren din kan være igjen hos mor hvis hun trenger barnevakt?

Anonymous poster hash: 00161...9a8

Skrevet

En ting er å sitte alene på julaften. Det ville jeg synes var stusselig. Nyttårsaften derimot, kunne jeg gjerne vært alene. Ser ikke problemet med at din mor er det.

Anonymous poster hash: 0704e...b2a

Skrevet

Mamma er alltid alene på nyttårsaften, ser ikke problemet med det.

Anonymous poster hash: 4b03d...36a

Skrevet

Spise middag med din mor og datter og så dra på fest? Datteren din kan være igjen hos mor hvis hun trenger barnevakt?

Anonymous poster hash: 00161...9a8

Er ikke fest jeg tenkte meg på, det er feiring med venner som også har barn, noen på samme alder som min datter, så barnevakt trenger jeg ikke. Uff, neimen ikke lett det her! HI

Anonymous poster hash: c768c...647

Skrevet

Hadde ikke hatt problemer med det.

Anonymous poster hash: d5e73...ae8

Skrevet

Hadde sagt fra i god tid så hun hadde mulighet til å invitere andre eller finne på noe selv. Om hun vet du ikke kommer velger hun selv om hun vil være alene eller finne noen å feire med.

Hun er voksen og du er ikke støttekontakten hennes. Du må få feire med vennen og forvente at hun selv tar ansvar for sin feiring.

Anonymous poster hash: 0af1e...99d

Skrevet

Det er jo et helt år til, så hvis du sier ifra allerede nå så har hun jo veldig god tid til å finne noen andre å feire med..

Ikke sikkert det gjør henne noe å være alene heller?

Anonymous poster hash: 76062...ae1

Skrevet

Kjære vene , hun må kunne lage avtaler selv ? Du må da få lov finne på ting uten å ha med mamma på slep ? Eller unngå å dra på ting pga mamma blir alene , hun er da voksen

Anonymous poster hash: 397c9...166

Skrevet

Men hun klarer seg vel fint alene og. Jeg feiret julaften alene i år og har feiret nyttårsaften alene. Det har overhodet ikke vært noe problem. Håper virkelig ikke mine barn skal sitte og feire med meg hvert år, fordi de synes synd på meg. Og spesielt nyttårsaften, den har aldri vært spesiell for meg.

Anonymous poster hash: 0d397...360
Skrevet

Er du din mors barnevakt??

Anonymous poster hash: 28c67...1b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...