Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Har en sønn på 5 år som jeg vet klarer dra forhuden tilbake. Har jo nevnt at han skal dra tilbake når han vasker men ikke lagt noe fokus på det siden han er så liten. Men de siste dagene har han klødd veldig og klager på at det er vondt helt på tuppen av penis. Hjalp han i går med å dra forhuden litt tilbake for å se og da hadde han non bittesmå hvite prikker på innsiden av forhuden. Tenkte å hjelpe han med å vaske inni der med rent vann i dag og kontakte legen mandag om han ikke blir bedre. Men noen som vet hva det kan være? Og er det virkelig meningen at vi skal dra forhuden bakover og vaske inne der på små guttene? Trodde det behovet kom mest senere jeg og at vi skulle tukle minst mulig der nede. Anonymous poster hash: 2ec1c...35f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Jeg har tre gutter. De har oppdaget at forhuden kan dras tilbake i 3-4 års alder, og vist det til meg og pappan. Etter at de har oppdaget at det går an så lærer vi de at å dra den tilbake og vaske der er en del av vanlig hygiene, når de dusjer eller bader. Trodde det var vanlig jeg, at det kun er før forhuden kan dras tilbake at man skal la det være i fred? Anonymous poster hash: f405b...208
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå