Gå til innhold

hvilken vogn har du til din baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evig jakt etter vogn føler jeg. Ikke synes jeg nettsidene til de ulike babybutikkene er til særlig hjelp heller. Fortell meg gjerne hvor du kjøpte den også.

Godt nyttår!

Anonymous poster hash: 49f47...2a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyjogger City elite og Brio Happy.

Liker babyjogger best.

Anonymous poster hash: 5bddc...a12

Skrevet

Denne gangen har jeg brio smile og er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Til baby som kommer har jeg nå babyjogger city elite med pram delux og simo kombi. Også har jeg en babyjogger city mini etter første barnet til bruk på ferier ol. Bagen til elite kan brukes på den vogna også.

Anonymous poster hash: b5994...102

Skrevet

Emmaljunga city cross. Solid, stor og god vogn. Men tung.

Skrevet

Emmaljunga city cross her også. Veldig fin. Stor men liten ☺

Anonymous poster hash: d29db...dd7

Skrevet

Trodde jeg trengte vogn med fire hjul og kjøpte Simo kombi.

Da babyen var fem måneder gammel gikk vi over til Babyjogger city mini GT, en kjempegod vogn!! Siden har vi ikke brukt Simoen en dag. Barnet er halvannet år nå. Gjørme, grus eller snø er ikke noe problem, hjulene er gode nok.

Bare pass på å ikke kjøpe den som ikke heter GT, for den som bare heter babyjogger city mini har mye dårligere hjul.

Mini GT er lett å legge sammen men likevel en fullverdig vogn. Hadde jeg visst det før vi fikk barn hadde jeg bare kjøpt den og investert i en hardbag til spedbarnstiden (det får du kjøpt)

Anbefaler deg uansett å dra til en babybutikk (babyshop, barnas hus eller lignende) å prøve de forskjellige vognene

Anonymous poster hash: 1f536...3ae

Skrevet

Babyen er ikke født enda, men har kjøpt emmaljunga super viking. Veldig fornøyd til nå,men har ikke ikke prøvd å løfte den mye inn og ut av bilen eller kjørt på snøføre. ..

Skrevet

Veldig vanskelig å finne en vogn som dekker alle behov... Så her har vi emmaljunga city cross til rolige turer på asfalt, er også veldig god og stabil på vinterføre. Vognen er for stor og tung til at jeg orker å dra den med i bilen. Babyjogger city elite bruker vi til turer i mer ulendt terreng, trimturer og dersom vi bruker bil for å komme oss dit vi skal gå tur. Lett og enkel å slå sammen. Så har vi en stokke scoot som brukes på ferier, byturer og shoppingsenter. Veldig fornøyd med alle tre vognene, men til hvert sitt bruk. Måtte jeg ha valgt kun en av de hadde det blitt babyjoggeren.

Skrevet

Jeg hadde bekkenproblemer under svangerskapet og valgte derfor en lett vogn. Brio go next, veldig fornøyd med den. Hadde problemer lenge etterpå også, så var greit med en litt lettere vogn. Har etterhvert også kjøpt babyzen yoyo til reiser og butikk. Helt fantastisk.

Anonymous poster hash: 1e603...023

Skrevet

Her var det mange gode svar! Vi snuser på babyjogger city elite... bor i Oslo og glad i marka. Slik jeg har forstått det kan denne vogna fylle begge behovene....

Skrevet

Mountain Buggy 2015 og Emmaljunga City cross. Mest fornøyd med Emmaljunga :)

Triller fantastisk på all slags terreng og bagen er lun og fin. Lett å håndtere. Mange lure funksjoner, inkludert integrert myggnetting/solbeskyttelse. Kjøpte på Babyshop.

Anonymous poster hash: 15dda...8a1

Skrevet

Emmaljunga Mondial DC. Pen og se på, men litt for stor når den er sammenslått. I tillegg er vognbagen ikke av den største :-)

Anonymous poster hash: c7e2e...f93
Skrevet

Vi har Emmaljunga city cross. Superfornøyd!

Anonymous poster hash: 540f4...b59

Skrevet

Her var det mange gode svar! Vi snuser på babyjogger city elite... bor i Oslo og glad i marka. Slik jeg har forstått det kan denne vogna fylle begge behovene....

Vi bor også i Oslo og er en del i marka. Vi har babyjogger city mini GT, men elite har jo litt større hjul. Til gjengjeld er den tyngre. Anbefaler å se på begge på babyshop eller en annen butikk :)

Anonymous poster hash: 1f536...3ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...