Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Synes det er litt flaut jeg:S har mann, barn og hus, men ingen ring på fingeren. Vi har vært sammen siden tenårene og stadig flere spør om vi ikke skal gifte oss snart. Han sier han vil gifte seg, men han er ikke klar enda. Hva betyr det da? Anonymous poster hash: 54fe8...ec1
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Unnskyld meg, men for en dust. Barn er greit, men ikke ekteskap. Anonymous poster hash: bd783...7f3
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Hvorfor er det flaut? Er 34 og har ingen planer om å bli gift, samme samboer i snart ti år og snart 4 barn. Viss vi gifter oss blir det av praktiske/juridiske årsaker. Synes ikke jeg trenger papirer på at vi elsker hverandre og planlegger å bli gamle sammen. Men det er nå meg. Skjønner at du har lyst ønsker gifte deg, men synes ikke du skal bruke energi på å vere flau fordi du ikke er gift;-) Anonymous poster hash: 7df6f...ff9
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Har aldri skjønt det det. Det er ingen problem å få barn, noe som knytter dere sammen for livet, men skrekk og gru hvis man må gifte seg! Hvor er logikken?! Anonymous poster hash: 69a58...bea
Tantrum Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Spiller det noen rolle for deg og livet ditt, egentlig?? Om dere er gift eller ei? Jeg antar det meste er ordnet uansett, siden dere har vært sammen så lenge.... Mine foreldre giftet seg på mammas femtiårsdag, etter 35 år sammen. Hva andre syns og ikke syns, spiller da ingen rolle.... Og er i allefall INGENTING å være flau over. Å havne på luksusfellen er flaut, ikke det å være ugift i et forhold som fungerer.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 Hvis du har et stort ønske om å gifte deg, forstår jeg deg! For meg er det ikke viktig, men jeg er likevel dritt lei av alle spm om vi ikke skal gifte oss snart. Det er skuddår i år - du får fri selv! 💍 Anonymous poster hash: f4f47...745
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #7 Skrevet 1. januar 2016 Jeg er 33 og nyforlovet! Har også vært sammen siden tenårene og har tre barn, hus, biler, osv. Anonymous poster hash: 7b320...cdd
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #8 Skrevet 1. januar 2016 Jeg er 45,aldri vært gift. Singel er jeg også. Anonymous poster hash: e8eb0...d43
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #9 Skrevet 1. januar 2016 Hva det betyr? Jeg tror det betyr at han, til tross for barna som binder dere sammen, ikke er sikker på om han vil binde seg til deg med et ekteskap. Han er vel tidvis pisse lei av mas, suring og krangling og vil ha en "åpen fluktvei". Han sier det kanskje ikke høyt, men han tenker av og til på at han skulle ønske han var singel og slapp gnålet ditt. Anonymous poster hash: 264d9...311
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #10 Skrevet 1. januar 2016 Da slipper du nok å kjøpe pepper på noen år. Anonymous poster hash: ba1d9...a7b
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #11 Skrevet 1. januar 2016 Bikker 30 om noen uker. 3 barn nettopp separert og skal bo alene for første gang i litt liv etter 14 år med mannen.. Alt kan alltid bli verre😕😜 Anonymous poster hash: 7c3ee...eb4
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #12 Skrevet 1. januar 2016 Bikker snart 40, ugift og ingen mann i sikte 😂 Anonymous poster hash: 5f470...c4b
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #13 Skrevet 1. januar 2016 Er 36. Ingen ring. Har samboer og barn. Jeg er absolutt ikke flau over at jeg ikke er gift. Anonymous poster hash: c5c46...7e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå