Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 For en uke siden var hun som hun alltid har vært. Blid, sprudlende, hørte etter osv. Den siste uka har hun vært sur, grinete, sutrete, slår osv. Lar henne ikke slå og snakker til henne hver gang den oppførselen kommer, men nå er det hele dagen! Det kom etter hun begynte å se på Karsten og Petra. Kan det ha noen sammenheng siden petra stadig vekk er sur på mora si? Er utrolig lite hyggelig å være hjemme for tiden Anonymous poster hash: d9449...685
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Sjekk hals, ører etc hos legen Anonymous poster hash: 990ee...0ce
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 For en uke siden var hun som hun alltid har vært. Blid, sprudlende, hørte etter osv. Den siste uka har hun vært sur, grinete, sutrete, slår osv. Lar henne ikke slå og snakker til henne hver gang den oppførselen kommer, men nå er det hele dagen! Det kom etter hun begynte å se på Karsten og Petra. Kan det ha noen sammenheng siden petra stadig vekk er sur på mora si? Er utrolig lite hyggelig å være hjemme for tiden Anonymous poster hash: d9449...685 Vi har en 4-åring som til tider kan være ganske så krevende og med tenåringsoppførsel. Mannen min som er engelsk og dermed ikke har noe forhold til Karsten og Petea bøkene slik som jeg sa igår at han ikke likte filmene og ville fjerne de fra samlingen da han oppfattet de som oppmuntrende til erting og dårlig oppførsel og voksne som tafatte personer som tar imot "dritt" fra barna. Synes han tok det langt men interessant at flere har samme tanker! Og jeg som har vært så glad i Karsten og Petra! 😳 Anonymous poster hash: 0ad9f...48d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Det har ikke noe med juleferie, litt senere kvelder, andre rutiner og rytmer da? Anonymous poster hash: 2f06e...73e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Er vel helt normal oppførsel fra en 4åring? De begynner å bli store, og vil samtidig være små. Sammenhengen med Karsten og Petra tror jeg heller er det at 4åringer liker bøkene/filmene fordi de kjenner seg igjen. Anonymous poster hash: 8e09b...4c7
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 Juleferiesyndromet. Anonymous poster hash: 2bdc8...15c
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #7 Skrevet 1. januar 2016 Høres ut som om hun kanskje kjeder seg litt? Blir det roligere dager enn hun er vant til fra barnehagen? Eller kanskje det skjer så mye at hun blir overstimulert? Håper det er så enkelt som det. Hvis det er det, så har jeg kun et tips: vær mye ute! Frisk luft er alltid bra for humøret.. Spesielt på barn. Anonymous poster hash: b1ed9...0be
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #8 Skrevet 1. januar 2016 For en uke siden var hun som hun alltid har vært. Blid, sprudlende, hørte etter osv. Den siste uka har hun vært sur, grinete, sutrete, slår osv. Lar henne ikke slå og snakker til henne hver gang den oppførselen kommer, men nå er det hele dagen! Det kom etter hun begynte å se på Karsten og Petra. Kan det ha noen sammenheng siden petra stadig vekk er sur på mora si? Er utrolig lite hyggelig å være hjemme for tiden Anonymous poster hash: d9449...685 Vi har en 4-åring som til tider kan være ganske så krevende og med tenåringsoppførsel. Mannen min som er engelsk og dermed ikke har noe forhold til Karsten og Petea bøkene slik som jeg sa igår at han ikke likte filmene og ville fjerne de fra samlingen da han oppfattet de som oppmuntrende til erting og dårlig oppførsel og voksne som tafatte personer som tar imot "dritt" fra barna. Synes han tok det langt men interessant at flere har samme tanker! Og jeg som har vært så glad i Karsten og Petra! 😳 Anonymous poster hash: 0ad9f...48d Mi er lik og elsker karsten og petra. Anonymous poster hash: 0a3b5...9e1
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #9 Skrevet 1. januar 2016 Juleferiesyndromet. Anonymous poster hash: 2bdc8...15c Hahaha. Ja d kan stemme hos oss. Julefri og litt for mye karsten og petra? Anonymous poster hash: 0a3b5...9e1
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #10 Skrevet 1. januar 2016 Jeg vil tro hun kjeder seg, andre rutiner enn vanlig, mer "usunn" mat og kanskje mindre søvn? Mange barn har godt av rutiner og vil mistrives litt i ferietider. Hvertfall det jeg har tenkt om sønnen min på tre nå i ferien. (Som forresten ikke ser på karsten og petra) Anonymous poster hash: 1172b...840
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #11 Skrevet 1. januar 2016 Mye sukker? Anonymous poster hash: 32776...c28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå