♠️SparEss♠️ Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Jeg vet at det er mange der ute som trenger en klem. Jeg er en av dem... Alt jeg ønsker for et hvert menneske er at du skal ha det godt med deg selv. Kanskje tenker og føler du at du ikke er verdt noe og at du er et dårlig menneske. Kanskje har du opplevd ting eller gjort valg i livet som har ødelagt selvfølelsen din og samvittigheten din. Men jeg vil du skal vite at uansett hva du selv tenker og føler om deg selv så finnes det et menneske, som uavhengig av hva som er grunnen til at du føler som du gjør, vil at du skal oppleve å ha det godt. Det menneske er meg. Jeg vil at du skal ha det godt. Ikke bare at du har et godt liv, men også følelsen av tilfredshet i ditt eget indre. Når ting er vanskelig vil jeg at du skal tørre å la de vanskelige følelsene komme. Ikke skyv sannheten og ubehaget unna. Lær deg å mestre det vonde som gnager på deg, for da vil du kunne mestre livets utfordringer, både store og små. Jeg dømmer ingen. Selv om du har handlet galt eller urettferdig mot deg selv eller andre vil jeg det beste for deg. Ta kampen. Vær ærlig. Du er ikke et dårlig menneske. Det viktigste for oss alle er å kjempe for oss selv. Vi skal kjempe fordi vi vil det, ikke fordi det forventes av oss. Når innsatsen kommer fra hjertet ditt vil du lettere lykkes i å føle deg bedre. Du skal ikke kjempe fordi alle andre forventer at du gjør det. Når du kjemper fra ditt eget indre vil du oppnå trygghet på deg selv. Først da kan du være et forbilde for andre og gi videre den styrken og kjærligheten du har i deg selv. Uansett hva du er, hvem du er, hva du har gjort eller hva du har opplevd så har du et valg om å gjøre noe med det. Det kan virke uoverkommelig og nytteløst men det er lov å feile så lenge du fortsetter i riktig retning. Jo flere ganger du feiler desto flere ganger viser du at du faktisk har prøvd. Jeg håper så inderlig at uansett hvem du er så velger du å kjempe mot det som er tøft og vanskelig. Du fortjener det beste. Du er verdifull. Jeg ønsker deg alt godt. En klem skal du få av meg uansett hva du selv mener du fortjener og uansett om du lykkes med din kamp i livet. Jeg heier på deg. Klem fra meg ❤️
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Fine ord! Jeg trengte det,så takk skal du ha. Klem til deg også <3 Anonymous poster hash: 4bb51...158
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Jeg vet at det er mange der ute som trenger en klem. Jeg er en av dem... Alt jeg ønsker for et hvert menneske er at du skal ha det godt med deg selv. Kanskje tenker og føler du at du ikke er verdt noe og at du er et dårlig menneske. Kanskje har du opplevd ting eller gjort valg i livet som har ødelagt selvfølelsen din og samvittigheten din. Men jeg vil du skal vite at uansett hva du selv tenker og føler om deg selv så finnes det et menneske, som uavhengig av hva som er grunnen til at du føler som du gjør, vil at du skal oppleve å ha det godt. Det menneske er meg. Jeg vil at du skal ha det godt. Ikke bare at du har et godt liv, men også følelsen av tilfredshet i ditt eget indre. Når ting er vanskelig vil jeg at du skal tørre å la de vanskelige følelsene komme. Ikke skyv sannheten og ubehaget unna. Lær deg å mestre det vonde som gnager på deg, for da vil du kunne mestre livets utfordringer, både store og små. Jeg dømmer ingen. Selv om du har handlet galt eller urettferdig mot deg selv eller andre vil jeg det beste for deg. Ta kampen. Vær ærlig. Du er ikke et dårlig menneske. Det viktigste for oss alle er å kjempe for oss selv. Vi skal kjempe fordi vi vil det, ikke fordi det forventes av oss. Når innsatsen kommer fra hjertet ditt vil du lettere lykkes i å føle deg bedre. Du skal ikke kjempe fordi alle andre forventer at du gjør det. Når du kjemper fra ditt eget indre vil du oppnå trygghet på deg selv. Først da kan du være et forbilde for andre og gi videre den styrken og kjærligheten du har i deg selv. Uansett hva du er, hvem du er, hva du har gjort eller hva du har opplevd så har du et valg om å gjøre noe med det. Det kan virke uoverkommelig og nytteløst men det er lov å feile så lenge du fortsetter i riktig retning. Jo flere ganger du feiler desto flere ganger viser du at du faktisk har prøvd. Jeg håper så inderlig at uansett hvem du er så velger du å kjempe mot det som er tøft og vanskelig. Du fortjener det beste. Du er verdifull. Jeg ønsker deg alt godt. En klem skal du få av meg uansett hva du selv mener du fortjener og uansett om du lykkes med din kamp i livet. Jeg heier på deg. Klem fra meg ❤️ Awwww så søtt And still a loooot of bullshit... Anonymous poster hash: 1ba24...35d
♠️SparEss♠️ Skrevet 1. januar 2016 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2016 Jeg vet at det er mange der ute som trenger en klem. Jeg er en av dem... Alt jeg ønsker for et hvert menneske er at du skal ha det godt med deg selv. Kanskje tenker og føler du at du ikke er verdt noe og at du er et dårlig menneske. Kanskje har du opplevd ting eller gjort valg i livet som har ødelagt selvfølelsen din og samvittigheten din. Men jeg vil du skal vite at uansett hva du selv tenker og føler om deg selv så finnes det et menneske, som uavhengig av hva som er grunnen til at du føler som du gjør, vil at du skal oppleve å ha det godt. Det menneske er meg. Jeg vil at du skal ha det godt. Ikke bare at du har et godt liv, men også følelsen av tilfredshet i ditt eget indre. Når ting er vanskelig vil jeg at du skal tørre å la de vanskelige følelsene komme. Ikke skyv sannheten og ubehaget unna. Lær deg å mestre det vonde som gnager på deg, for da vil du kunne mestre livets utfordringer, både store og små. Jeg dømmer ingen. Selv om du har handlet galt eller urettferdig mot deg selv eller andre vil jeg det beste for deg. Ta kampen. Vær ærlig. Du er ikke et dårlig menneske. Det viktigste for oss alle er å kjempe for oss selv. Vi skal kjempe fordi vi vil det, ikke fordi det forventes av oss. Når innsatsen kommer fra hjertet ditt vil du lettere lykkes i å føle deg bedre. Du skal ikke kjempe fordi alle andre forventer at du gjør det. Når du kjemper fra ditt eget indre vil du oppnå trygghet på deg selv. Først da kan du være et forbilde for andre og gi videre den styrken og kjærligheten du har i deg selv. Uansett hva du er, hvem du er, hva du har gjort eller hva du har opplevd så har du et valg om å gjøre noe med det. Det kan virke uoverkommelig og nytteløst men det er lov å feile så lenge du fortsetter i riktig retning. Jo flere ganger du feiler desto flere ganger viser du at du faktisk har prøvd. Jeg håper så inderlig at uansett hvem du er så velger du å kjempe mot det som er tøft og vanskelig. Du fortjener det beste. Du er verdifull. Jeg ønsker deg alt godt. En klem skal du få av meg uansett hva du selv mener du fortjener og uansett om du lykkes med din kamp i livet. Jeg heier på deg. Klem fra meg ❤️ Awwww så søtt And still a loooot of bullshit... Anonymous poster hash: 1ba24...35d Hvorfor er det bullshit? Utdyp gjerne!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Fint skrevet! Veldig mye sant i det! Jeg er der at jeg er utslitt av å kjempe. Men alternativet er å aldri få det godt igjen, så å slutte å kjempe er ikke noe alternativ. Den dagen jeg slutter å kjempe har jeg enten lyktes - eller det er den dagen jeg gir opp. Jeg har tenkt å lykkes, selv om jeg for øyeblikket ikke ser hvordan det skal skje. Men jeg kjemper! Og en klem gjør alltid godt Klem til deg også <3 Anonymous poster hash: 30d6c...3a1
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 Jeg vet at det er mange der ute som trenger en klem. Jeg er en av dem... Alt jeg ønsker for et hvert menneske er at du skal ha det godt med deg selv. Kanskje tenker og føler du at du ikke er verdt noe og at du er et dårlig menneske. Kanskje har du opplevd ting eller gjort valg i livet som har ødelagt selvfølelsen din og samvittigheten din. Men jeg vil du skal vite at uansett hva du selv tenker og føler om deg selv så finnes det et menneske, som uavhengig av hva som er grunnen til at du føler som du gjør, vil at du skal oppleve å ha det godt. Det menneske er meg. Jeg vil at du skal ha det godt. Ikke bare at du har et godt liv, men også følelsen av tilfredshet i ditt eget indre. Når ting er vanskelig vil jeg at du skal tørre å la de vanskelige følelsene komme. Ikke skyv sannheten og ubehaget unna. Lær deg å mestre det vonde som gnager på deg, for da vil du kunne mestre livets utfordringer, både store og små. Jeg dømmer ingen. Selv om du har handlet galt eller urettferdig mot deg selv eller andre vil jeg det beste for deg. Ta kampen. Vær ærlig. Du er ikke et dårlig menneske. Det viktigste for oss alle er å kjempe for oss selv. Vi skal kjempe fordi vi vil det, ikke fordi det forventes av oss. Når innsatsen kommer fra hjertet ditt vil du lettere lykkes i å føle deg bedre. Du skal ikke kjempe fordi alle andre forventer at du gjør det. Når du kjemper fra ditt eget indre vil du oppnå trygghet på deg selv. Først da kan du være et forbilde for andre og gi videre den styrken og kjærligheten du har i deg selv. Uansett hva du er, hvem du er, hva du har gjort eller hva du har opplevd så har du et valg om å gjøre noe med det. Det kan virke uoverkommelig og nytteløst men det er lov å feile så lenge du fortsetter i riktig retning. Jo flere ganger du feiler desto flere ganger viser du at du faktisk har prøvd. Jeg håper så inderlig at uansett hvem du er så velger du å kjempe mot det som er tøft og vanskelig. Du fortjener det beste. Du er verdifull. Jeg ønsker deg alt godt. En klem skal du få av meg uansett hva du selv mener du fortjener og uansett om du lykkes med din kamp i livet. Jeg heier på deg. Klem fra meg ❤️ Awwww så søtt And still a loooot of bullshit... Anonymous poster hash: 1ba24...35d Hvorfor er det bullshit? Utdyp gjerne! Klemmer har ikke ført en kjeft videre noen plass. La oss gi hitler en klem. Såååå får alle gjødene leve. Eller? Anonymous poster hash: 1ba24...35d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #7 Skrevet 1. januar 2016 Klemmer har ikke ført en kjeft videre noen plass. La oss gi hitler en klem. Såååå får alle gjødene leve. Eller? Anonymous poster hash: 1ba24...35d Synd at du har det så vanskelig i natt på årets første natt, at du blir så kynisk. Av og til er en klem det som skal til for å få en person videre. Én enkelt klem kan ikke fjerne det som har vært, men noen ganger er det nok til å endre en persons liv. At du ikke tror det, det har du selvfølgelig full rett til å tro. Men din tro er ikke nødvendigvis sannheten for alle andre. Anonymous poster hash: 30d6c...3a1
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #8 Skrevet 1. januar 2016 Klemmer har ikke ført en kjeft videre noen plass. La oss gi hitler en klem. Såååå får alle gjødene leve. Eller? Anonymous poster hash: 1ba24...35d Synd at du har det så vanskelig i natt på årets første natt, at du blir så kynisk. Av og til er en klem det som skal til for å få en person videre. Én enkelt klem kan ikke fjerne det som har vært, men noen ganger er det nok til å endre en persons liv. At du ikke tror det, det har du selvfølgelig full rett til å tro. Men din tro er ikke nødvendigvis sannheten for alle andre. Anonymous poster hash: 30d6c...3a1 Akuratt som dn tro på at ole brumm klemmer gjør noe forskjell. Jeg har det ikke vanskelig. Bare tror ikke på at sukker og smør kan utjevne eddik og syre... Klem Anonymous poster hash: 1ba24...35d
♠️SparEss♠️ Skrevet 1. januar 2016 Forfatter #9 Skrevet 1. januar 2016 Jeg vet at det er mange der ute som trenger en klem. Jeg er en av dem... Alt jeg ønsker for et hvert menneske er at du skal ha det godt med deg selv. Kanskje tenker og føler du at du ikke er verdt noe og at du er et dårlig menneske. Kanskje har du opplevd ting eller gjort valg i livet som har ødelagt selvfølelsen din og samvittigheten din. Men jeg vil du skal vite at uansett hva du selv tenker og føler om deg selv så finnes det et menneske, som uavhengig av hva som er grunnen til at du føler som du gjør, vil at du skal oppleve å ha det godt. Det menneske er meg. Jeg vil at du skal ha det godt. Ikke bare at du har et godt liv, men også følelsen av tilfredshet i ditt eget indre. Når ting er vanskelig vil jeg at du skal tørre å la de vanskelige følelsene komme. Ikke skyv sannheten og ubehaget unna. Lær deg å mestre det vonde som gnager på deg, for da vil du kunne mestre livets utfordringer, både store og små. Jeg dømmer ingen. Selv om du har handlet galt eller urettferdig mot deg selv eller andre vil jeg det beste for deg. Ta kampen. Vær ærlig. Du er ikke et dårlig menneske. Det viktigste for oss alle er å kjempe for oss selv. Vi skal kjempe fordi vi vil det, ikke fordi det forventes av oss. Når innsatsen kommer fra hjertet ditt vil du lettere lykkes i å føle deg bedre. Du skal ikke kjempe fordi alle andre forventer at du gjør det. Når du kjemper fra ditt eget indre vil du oppnå trygghet på deg selv. Først da kan du være et forbilde for andre og gi videre den styrken og kjærligheten du har i deg selv. Uansett hva du er, hvem du er, hva du har gjort eller hva du har opplevd så har du et valg om å gjøre noe med det. Det kan virke uoverkommelig og nytteløst men det er lov å feile så lenge du fortsetter i riktig retning. Jo flere ganger du feiler desto flere ganger viser du at du faktisk har prøvd. Jeg håper så inderlig at uansett hvem du er så velger du å kjempe mot det som er tøft og vanskelig. Du fortjener det beste. Du er verdifull. Jeg ønsker deg alt godt. En klem skal du få av meg uansett hva du selv mener du fortjener og uansett om du lykkes med din kamp i livet. Jeg heier på deg. Klem fra meg ❤️ Awwww så søtt And still a loooot of bullshit... Anonymous poster hash: 1ba24...35d Hvorfor er det bullshit? Utdyp gjerne! Klemmer har ikke ført en kjeft videre noen plass. La oss gi hitler en klem. Såååå får alle gjødene leve. Eller? Anonymous poster hash: 1ba24...35d Hitler kunne vel fått en klem, men ingen jøder ville av den grunn fått livet tilbake. Jeg tror uansett at dersom Hitler fikk en klem så,ville han nok ikke endret seg, derfor fortsatte hans handlinger å påføre andre smerte, skade og død. Når du først refererer til Hitler så vil jeg påstå at han ikke så behovet for å endre seg siden han handlet ut i fra sin egen overbevisning om at slik skulle det være. Han lyktes derfor ikke særlig godt med å gi andre kjærlighet og styrke, men fortsatte heller å være destruktiv i sin adferd. Dessverre så kan man ikke endre på alt og alle, men de som tar imot muligheten og prøver skal få lov til å feile og prøve på nytt igjen. Men alle lykkes ikke og man kan dessverre ikke redde alle, men å gi noen en klem og et dytt i riktig retning kan føre noe godt med seg og da er det verdt forsøket for de som bærer fruktene av andres endringer. Folk gjør formes av arv, kultur og miljø og for noen slår det helt feil ut. Selv De grusomme handlingene til Hitler kan forklares ut fra et fornuftig perspektiv, men det unnskylder allikevel ikke det han gjorde med et helt folkeslag og deres etterkommere.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #10 Skrevet 1. januar 2016 Konklusjonen er med andre ord at en klem ikke gjør en dritt forskjell... Anonymous poster hash: 1ba24...35d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #11 Skrevet 1. januar 2016 Konklusjonen er med andre ord at en klem ikke gjør en dritt forskjell... Anonymous poster hash: 1ba24...35d Hvorfor har du så stort behov for å spre negativitet i denne tråden, både med budskap og ordvalg? Hi har startet en fin tråd med et budskap som for mange er viktig. Du har fått frem budskapet ditt. Kan du ikke bare la andre få tro, mene og oppleve det de opplever selv om du mener at det ikke stemmer for deg? Et nyttårsforsett kan kanskje være å spre litt mer positivitet selv? Anonymous poster hash: 30d6c...3a1
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #12 Skrevet 1. januar 2016 Ja eller så kan det være å bare slutte å være så naiv at man tror en klem betyr noe som helst... Anonymous poster hash: 1ba24...35d
♠️SparEss♠️ Skrevet 1. januar 2016 Forfatter #13 Skrevet 1. januar 2016 Konklusjonen er med andre ord at en klem ikke gjør en dritt forskjell... Anonymous poster hash: 1ba24...35d For Hitler ville det nok som du sier ikke gjort en dritt forskjell, men hvis du ikke prøver så vil det heller ikke gjøre en forskjell for de som faktisk er villige til å i alle fall prøve å gjøre en forskjell. Gir du ikke folk muligheten har de heller ikke sjangs til å lykkes. DU kan også få en klem, men det er til syvende og sist ditt eget ansvar å gjøre noe med det. Jeg kan ikke bestemme om du lykkes med dine utfordringer eller ei, men om en klem og et åpent sinn kan få deg til å prøve så er det verdt det. Har du ikke troen på deg selv eller andre, så la i alle fall andre få bestemme selv om de er tilliten verdig...
♠️SparEss♠️ Skrevet 1. januar 2016 Forfatter #14 Skrevet 1. januar 2016 Ja eller så kan det være å bare slutte å være så naiv at man tror en klem betyr noe som helst... Anonymous poster hash: 1ba24...35d Ja, eller så kan det bare være å slutte å tro at en klem IKKE betyr noe som helst!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #15 Skrevet 1. januar 2016 Ja eller så kan det være å bare slutte å være så naiv at man tror en klem betyr noe som helst... Anonymous poster hash: 1ba24...35d Ja, eller så kan det bare være å slutte å tro at en klem IKKE betyr noe som helst! Tro kan man gjøre i kirka... Anonymous poster hash: 1ba24...35d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #16 Skrevet 1. januar 2016 Konklusjonen er med andre ord at en klem ikke gjør en dritt forskjell... Anonymous poster hash: 1ba24...35d For Hitler ville det nok som du sier ikke gjort en dritt forskjell, men hvis du ikke prøver så vil det heller ikke gjøre en forskjell for de som faktisk er villige til å i alle fall prøve å gjøre en forskjell. Gir du ikke folk muligheten har de heller ikke sjangs til å lykkes. DU kan også få en klem, men det er til syvende og sist ditt eget ansvar å gjøre noe med det. Jeg kan ikke bestemme om du lykkes med dine utfordringer eller ei, men om en klem og et åpent sinn kan få deg til å prøve så er det verdt det. Har du ikke troen på deg selv eller andre, så la i alle fall andre få bestemme selv om de er tilliten verdig... Har jeg bestemt over noen da? Anonymous poster hash: 1ba24...35d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #17 Skrevet 1. januar 2016 Tro kan man gjøre i kirka... Anonymous poster hash: 1ba24...35d Går du ofte i kirka? Du tror en klem til riktig tidspunkt ikke kan endre noe for noen. Men tross alt er det bare din tro at en klem ikke kan endre noe som helst... Eventuelt bare at du vet at det ikke gjør noen endring for deg selv. For andre kan du ikke vite noe som helst - men tro kan du gjøre så mye som du vil av... Anonymous poster hash: 30d6c...3a1
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #18 Skrevet 1. januar 2016 Tro kan man gjøre i kirka... Anonymous poster hash: 1ba24...35d Går du ofte i kirka? Du tror en klem til riktig tidspunkt ikke kan endre noe for noen. Men tross alt er det bare din tro at en klem ikke kan endre noe som helst... Eventuelt bare at du vet at det ikke gjør noen endring for deg selv. For andre kan du ikke vite noe som helst - men tro kan du gjøre så mye som du vil av... Anonymous poster hash: 30d6c...3a1 Så da kommer det alt ned til tro med andre ord. Jeg tror mitt, du ditt. Og det er det liksom... Anonymous poster hash: 1ba24...35d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #19 Skrevet 1. januar 2016 Så da kommer det alt ned til tro med andre ord. Jeg tror mitt, du ditt. Og det er det liksom... Anonymous poster hash: 1ba24...35d Er nok ikke så enkelt - jeg vet om flere som har sagt "den klemmen jeg fikk akkurat det øyeblikket endre livet mitt", den ene sier det reddet livet, at det var det bittelille som skulle til for å fortsette å ønske å prøve å leve videre, fordi den fikk varme og nærhet fra et medmenneske, noe personen ikke hadde opplevde på evigheter i en forferdelig vanskelig tid. Så jeg vet hva jeg tror for min egen del, men jeg vet også at for flere så har en enkelt klem endret liv. Hva er så galt i at noen tror det fungerer for dem? Eller noen vet at det har fungert for dem eller andre? Hvorfor har du så stort behov for å få frem at en klem aldri betyr noenting, aldri kan endre noe som helst? Anonymous poster hash: 30d6c...3a1
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #20 Skrevet 1. januar 2016 Alikevel bruker du TRO i din argumentasjon. Kan ikke du akseptere at ikke alle tror og mener det samme som ? Anonymous poster hash: 1ba24...35d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #21 Skrevet 1. januar 2016 Alikevel bruker du TRO i din argumentasjon. Kan ikke du akseptere at ikke alle tror og mener det samme som ? Anonymous poster hash: 1ba24...35d Det har jeg da ingen problemer med å akseptere! Det var du som ikke ville akseptere det da du flere ganger hevdet at det bare var bullshit at en klem kan gjøre en forskjell og at en klem aldri har hjulpet noen som helst. Håper det nye året fører med seg noe godt som du tror på eller ønsker deg Anonymous poster hash: 30d6c...3a1
Gjest Sommerfuggel Skrevet 1. januar 2016 #22 Skrevet 1. januar 2016 Det er alltid hyggelig med en klem, så jeg tar imot og sender en tilbake Og 35d, du har fått fram poenget ditt. Vi har skjønt at du ikke ser virkningen av en klem og mener det er bullshit. Fint for deg! Ser ingen grunn til at man da trenger å fortsette diskusjonen. Så kan vi andre som ønsker å spre litt positivitet få gjøre det Og hvem vet hvordan verdenshistorien ville sett ut i dag om Hitler hadde fått masse klemmer som barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå