Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Stakkars jenta vår ble syk for to dager siden. Vi som skulle dra til mine foreldre/familie idag, men endte opp her. Folk har jo planer, så vi tre ble alene. Hoste, feber og nærmest stadig gråting. Hun er snart to år.. Jeg hadde jobbet hele julen og gledet meg å dra vekk en helg. Jeg VET dette er en del av småbarnslivet, men hun har vært nærmest stadig syk siden BHG start i august. Ingenting man kan gjøre noe med. Dessverre var jeg så skuffet igår og idag og sliter med å holde maska ovenfor samboer når jeg er det. Han går hele tiden og spør om det går bra... Nå sover de og ingen gadd å se på raketter. Anonymous poster hash: 3b25f...411
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Huff da. Håper dere får et friskere 2016, og at dere får truffet familien din om ikke lenge. Godt nytt år! Anonymous poster hash: 4aab1...1bf
pappa til 1 Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Bare slapp av å lad batteriene, d kommer flere nyttårs aftener. Æ, madammen, og jenta vår var syk i hver vår ferie for 2 år siden.. Shit happens! Men jada, kjenne igjen skuffelsen. Prøv å gjør det til en god helg i allefall
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Jeg synes hele jula har vært dritt. Har en sønn som er bipolar, og det er alltid verst på denne tiden av året. Han er rusmisbruker, og hele jula har vært preget av hans opp- og nedturer, med mye dop og fyll og politi og psykiatri. Jeg misunner folk som "bare" har barn med feber og halsonde, om du skjønner. Akkurat nå er dophuet mitt på fest, og jeg aner ikke om vi våkner opp i morgen med en død eller levende sønn. Alt avhenger av hva han får i seg, og hvordan humøret er. Han har ødelagt jula for mange fler enn meg. Ting kunne vært verre, tro meg. Anonymous poster hash: cab31...d22
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 Jeg synes hele jula har vært dritt. Har en sønn som er bipolar, og det er alltid verst på denne tiden av året. Han er rusmisbruker, og hele jula har vært preget av hans opp- og nedturer, med mye dop og fyll og politi og psykiatri. Jeg misunner folk som "bare" har barn med feber og halsonde, om du skjønner. Akkurat nå er dophuet mitt på fest, og jeg aner ikke om vi våkner opp i morgen med en død eller levende sønn. Alt avhenger av hva han får i seg, og hvordan humøret er. Han har ødelagt jula for mange fler enn meg. Ting kunne vært verre, tro meg. Anonymous poster hash: cab31...d22 Trist.. Ja, jeg vet det er heelt normalt med sykdommer hos små barn. Vet det kunne vært verre. Vi er trossalt frisk ellers. Jeg skjønner bekymringene som mamma aldri tar slutt. Håper det går bra! Anonymous poster hash: 3b25f...411
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 Jeg synes hele jula har vært dritt. Har en sønn som er bipolar, og det er alltid verst på denne tiden av året. Han er rusmisbruker, og hele jula har vært preget av hans opp- og nedturer, med mye dop og fyll og politi og psykiatri. Jeg misunner folk som "bare" har barn med feber og halsonde, om du skjønner. Akkurat nå er dophuet mitt på fest, og jeg aner ikke om vi våkner opp i morgen med en død eller levende sønn. Alt avhenger av hva han får i seg, og hvordan humøret er. Han har ødelagt jula for mange fler enn meg. Ting kunne vært verre, tro meg. Anonymous poster hash: cab31...d22 Vi har godt av å få en påminnelse innimellom at vi ofte sutrer over småting!! Ble trist på dine vegne. Sender over en stor nyttårsklem! Anonymous poster hash: 3e637...149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå