Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Hei, Er det noen som har født på UNN og vært gjest på det nye Pingvinhotellet etter fødsel? Har termin i 2016 og ønsker gjerne å vite litt om hvilke erfaringer folk har gjort seg. Anonymous poster hash: 30efb...b59
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Min kom litt for tidlig til at jeg fikk oppleve det nye hotellet. Men har kun gode erfaringer med de på hotellet, nyfødt og intensiven 😊 Anonymous poster hash: 3b35e...fd4
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Hei, Er det noen som har født på UNN og vært gjest på det nye Pingvinhotellet etter fødsel? Har termin i 2016 og ønsker gjerne å vite litt om hvilke erfaringer folk har gjort seg. Var der to dager i september, nytt, fint å koselig😊badet var rikelig utstyrt med babystuff og det var et skap i gangen hvor du kunne hente det man trengte til baby😊 Anonymous poster hash: 3ea44...1f7
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Var der i september. Synes det var veldig greit. Store,gode bad med alt utstyr du trenger til stell av babyen(håndduker,bleier,klær,tepper,rens av navle,bind til mor)og hånddusj som også rekker til toalettet! Man må ned i restauranten for måltider, noe som kunne være litt stress med en nyfødt. Ligger et oppholdsrom/spisestuerom på samme etasjen som barselhotell rommene,så tenker at far kanskje kan hente maten dit om man vil? Legeundersøkelse(3.dag) og jordmor samtale skjer på eget rom! Om man vil er det også mulig å bestille små måltider utenom de faste i restauranten,og far kan feire med et glass vin på rommet om han vil. Om man har barn fra før var det et lite lekerom i inngangsetasjen. Litt dårlig ammestol på rommet,men ammet mye i senga uansett. Alt i alt,et veldig fint opphold! Lykke til! Anonymous poster hash: 35f70...309
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Syns hotellrommet var utrolig fint. Fint bad, god seng og egen tv (TV ble ikke mye brukt da, baby krevde sitt) :-) Det er egne jordmødre og barneleger som tilhører barselhotellet. De var kjempehyggelige og hjelpsomme (så lenge man tør å be om hjelp). Men jeg var der på et veldig hektisk tidspunkt, så litt kaos var det. Flott at man kan bo der sammen med faren til barnet. Fint opphold, ville bodd der igjen. Og goood mat i restauranten! Ville definitivt benyttet meg av alle måltider man får. Tror det er både frokost, middag og kveldsmat gratis. Muligens lunsj også? Lykke til! Anonymous poster hash: ac2af...819
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 Takk for svar! Dette høres bra ut. Jeg håper det går an å få med seg mat opp på spisestuen/oppholdsrommet. Jeg vet ikke om jeg ville vært komfortabel med å spise i en restaurant sammen med mange andre rett etter fødsel. Jeg var ganske redusert i noen dager etter forrige fødsel. Anonymous poster hash: 30efb...b59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå