Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Hvis jeg vasker den på 30 grader med milo? På kortvask eller vanlig på 2 timer? Må den impregneres etterpå? Anonymous poster hash: 3f3c5...834
Elsker livet Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Jeg har vasket på 30 grader kortvask en sjelden gang. Ellers bruker jeg bare et veldig kort program som bruker 15 minutt, da forsvinner sand og overfladisk smuss, bruker ikke såpe. Har ikke impregnert etterpå. Det trengs nok ikke før den er vasket mange ganger.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Jeg har vasket på 30 grader kortvask en sjelden gang. Ellers bruker jeg bare et veldig kort program som bruker 15 minutt, da forsvinner sand og overfladisk smuss, bruker ikke såpe. Har ikke impregnert etterpå. Det trengs nok ikke før den er vasket mange ganger. Kan jeg bruke ull eller finvask program? Anonymous poster hash: 3f3c5...834
Elsker livet Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Jeg har vasket på 30 grader kortvask en sjelden gang. Ellers bruker jeg bare et veldig kort program som bruker 15 minutt, da forsvinner sand og overfladisk smuss, bruker ikke såpe. Har ikke impregnert etterpå. Det trengs nok ikke før den er vasket mange ganger. Kan jeg bruke ull eller finvask program? Anonymous poster hash: 3f3c5...834 Du kan forsåvidt det. Men jeg ville ikke ha brukt ullprogram, da blir dressen knapt nok sentrifugert.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Jeg har vasket på 30 grader kortvask en sjelden gang. Ellers bruker jeg bare et veldig kort program som bruker 15 minutt, da forsvinner sand og overfladisk smuss, bruker ikke såpe. Har ikke impregnert etterpå. Det trengs nok ikke før den er vasket mange ganger.Kan jeg bruke ull eller finvask program? Anonymous poster hash: 3f3c5...834 Du kan forsåvidt det. Men jeg ville ikke ha brukt ullprogram, da blir dressen knapt nok sentrifugert. Vet ikke hvordan jeg stiller inn kortere tid.... Ser for meg at dressen blir slitt hvis jeg bruker vanlig program på 2 timer. Sentrifugerer det litt på finvask da? Anonymous poster hash: 3f3c5...834
Elsker livet Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 Jeg har vasket på 30 grader kortvask en sjelden gang. Ellers bruker jeg bare et veldig kort program som bruker 15 minutt, da forsvinner sand og overfladisk smuss, bruker ikke såpe. Har ikke impregnert etterpå. Det trengs nok ikke før den er vasket mange ganger.Kan jeg bruke ull eller finvask program? Anonymous poster hash: 3f3c5...834 Du kan forsåvidt det. Men jeg ville ikke ha brukt ullprogram, da blir dressen knapt nok sentrifugert. Vet ikke hvordan jeg stiller inn kortere tid.... Ser for meg at dressen blir slitt hvis jeg bruker vanlig program på 2 timer. Sentrifugerer det litt på finvask da? Anonymous poster hash: 3f3c5...834 Husker ikke hvor mange omdreininger finvask bruker, men det er tilnærmet et vanlig program. Prøv det du.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #7 Skrevet 1. januar 2016 Jeg har vasket på 30 grader kortvask en sjelden gang. Ellers bruker jeg bare et veldig kort program som bruker 15 minutt, da forsvinner sand og overfladisk smuss, bruker ikke såpe. Har ikke impregnert etterpå. Det trengs nok ikke før den er vasket mange ganger.Kan jeg bruke ull eller finvask program? Anonymous poster hash: 3f3c5...834 Du kan forsåvidt det. Men jeg ville ikke ha brukt ullprogram, da blir dressen knapt nok sentrifugert. Vet ikke hvordan jeg stiller inn kortere tid.... Ser for meg at dressen blir slitt hvis jeg bruker vanlig program på 2 timer. Sentrifugerer det litt på finvask da? Anonymous poster hash: 3f3c5...834 Husker ikke hvor mange omdreininger finvask bruker, men det er tilnærmet et vanlig program. Prøv det du. Da vasker jeg på finvask 30 grader, uten vaskemiddel. Takk for hjelpen 😊 Anonymous poster hash: 3f3c5...834
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå