Gå til innhold

Flere som er alene i kveld?☺️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nytt liv i East end på apple tv, brus i glasset og en skjønn jente på to år som sover søtt i sengen sin. Helt ok måte å møte det nye året på, selv om jeg gjerne skulle hatt flere her. Tidligvakt i morgen, så da ble det slik. Klem til alle dere som feirer alene/med barn i kveld💕

Anonymous poster hash: e905f...583

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feirer også alene med barn (og med katten som har gjemt seg i boden).5åringen ser film på soverommet og venter spent på at det skal bli midnatt. Jeg ser film og surfer litt på nett. Behagelig avslappende :)

God nyttår!! *skåler i brus* :duskedame:

Anonymous poster hash: 67a58...504
Skrevet

Jeg er også alene i kveld, ingen andre her. Har vært alene hele julen og syk pluss en skade som har gitt mye smerter. Fikk ikke ordnet til jul. I dag har jeg fått gjort litt. Nå skal jeg støvsuge og hoppe i dusjen, har skiftet på senga - en følelse av å vaske av det gamle og starte på nytt. Og så skal jeg skal sprette en champagne - faktisk :)

Har hatt den i noen år i påvente av riktig anledning. Fant ut at i kveld var en god anledning til å feire meg selv og ønske meg selv et riktig godt nytt år og bestemme meg for at 2016 skal bli et mye bedre år :D

Godt nytt år til dere også - måtte det bli et godt år for dere :)

Anonymous poster hash: 7dd20...b97
Skrevet

Feirer også alene med barn (og med katten som har gjemt seg i boden).5åringen ser film på soverommet og venter spent på at det skal bli midnatt. Jeg ser film og surfer litt på nett. Behagelig avslappende :)

God nyttår!! *skåler i brus* :duskedame:

Anonymous poster hash: 67a58...504

Koselig!😊💗 Toåringen min er livredd fyrverkeri, så måtte vugges i søvn i armene mine, men sover godt nå☺️

Skål!😄

Hi

Skrevet

Er og alene. Mini er med pappaen. Synes faktisk det er fantastisk å være alene. Sitter her i gode "koseklær" og ser på TV og bare sløver :) Godt nytt år alle sammen :)

Anonymous poster hash: 25bdd...3e6
Skrevet

Jeg er også alene i kveld, ingen andre her. Har vært alene hele julen og syk pluss en skade som har gitt mye smerter. Fikk ikke ordnet til jul. I dag har jeg fått gjort litt. Nå skal jeg støvsuge og hoppe i dusjen, har skiftet på senga - en følelse av å vaske av det gamle og starte på nytt. Og så skal jeg skal sprette en champagne - faktisk :)

Har hatt den i noen år i påvente av riktig anledning. Fant ut at i kveld var en god anledning til å feire meg selv og ønske meg selv et riktig godt nytt år og bestemme meg for at 2016 skal bli et mye bedre år :D

Godt nytt år til dere også - måtte det bli et godt år for dere :)

Anonymous poster hash: 7dd20...b97

Ah, kos deg! Heier masse på deg!☺️💗

Skååål!😄🍾🍷🍫

Hi

Skrevet

Er og alene. Mini er med pappaen. Synes faktisk det er fantastisk å være alene. Sitter her i gode "koseklær" og ser på TV og bare sløver :) Godt nytt år alle sammen :)

Anonymous poster hash: 25bdd...3e6

Herlig! Nyt det😊💕

Hi

Skrevet

Jeg er også alene. Var invitert til naboen, men 2-åringen fikk diaré så vi må holde oss hjemme😕 Er ikke så aller verst faktisk .

Godt nyttår til alle sammen!😀

Skrevet

Jeg er også alene. Var invitert til naboen, men 2-åringen fikk diaré så vi må holde oss hjemme😕 Er ikke så aller verst faktisk .

Godt nyttår til alle sammen!😀

Huff da😁 God bedring til toåringen, og nyt den rolige kvelden så godt du kan☺️💗

Hi

Skrevet

Jeg var en tur med mine foreldre,fyrte opp noen raketter så dro jeg å datteren min hjem ;) synes det er greit med en rolig kveld :D

Skrevet

Var å spiste med familien til en venninne, men dro hjem med 3 åringen da venninnen min skulle på fest.

Veldig koselig på middag, men er generelt ensom så det er litt ekstra ensomt i kveld.

Anonymous poster hash: 3df33...43c
Skrevet

Jeg sitter alene med katten på fanget og feirer graviditet med en Munkholm

😃😃🎉🎉🎉🎉👏👏👏👏

Anonymous poster hash: 9e726...3a8

Skrevet

Sitter også alene i sofaen. Ungdom i underetasjen, men her er det bare meg og hunden. Skåler i alkoholfritt! Frisk og rask i morgen og ut på tur :) Syns dette er helt ok jeg! Godt nytt år!

Anonymous poster hash: 8e4f3...3ab

Skrevet

Ungene er hos faren sin i kveld og jeg med overlegg takket nei til invitasjonene jeg har fått. Jeg ønsket selv å være alene ;)

I kveld har jeg spist pinnekjøtt og pottis, drikker brus med isbiter og har "Ringenes herre-maraton", har dasset rundt i kosebukse i hele dag. Helt herlig :D

Var en kjapp tur ute med naboene og så på fyrverkeriet før det var inn igjen for å se ferdig filmene. Nå skal jeg snart sove, må stålsette meg til ungene kommer hjem i morgen og hverdagen er igang igjen ;)

Godt nytt år, alle sammen! Måtte 2016 oppfylle deres drømmer :)

Anonymous poster hash: b997d...11d

Skrevet

just me.

Anonymous poster hash: e5f07...e93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...