Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Nytt liv i East end på apple tv, brus i glasset og en skjønn jente på to år som sover søtt i sengen sin. Helt ok måte å møte det nye året på, selv om jeg gjerne skulle hatt flere her. Tidligvakt i morgen, så da ble det slik. Klem til alle dere som feirer alene/med barn i kveld💕 Anonymous poster hash: e905f...583
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Feirer også alene med barn (og med katten som har gjemt seg i boden).5åringen ser film på soverommet og venter spent på at det skal bli midnatt. Jeg ser film og surfer litt på nett. Behagelig avslappende God nyttår!! *skåler i brus* Anonymous poster hash: 67a58...504
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Jeg er også alene i kveld, ingen andre her. Har vært alene hele julen og syk pluss en skade som har gitt mye smerter. Fikk ikke ordnet til jul. I dag har jeg fått gjort litt. Nå skal jeg støvsuge og hoppe i dusjen, har skiftet på senga - en følelse av å vaske av det gamle og starte på nytt. Og så skal jeg skal sprette en champagne - faktisk Har hatt den i noen år i påvente av riktig anledning. Fant ut at i kveld var en god anledning til å feire meg selv og ønske meg selv et riktig godt nytt år og bestemme meg for at 2016 skal bli et mye bedre år Godt nytt år til dere også - måtte det bli et godt år for dere Anonymous poster hash: 7dd20...b97
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Feirer også alene med barn (og med katten som har gjemt seg i boden).5åringen ser film på soverommet og venter spent på at det skal bli midnatt. Jeg ser film og surfer litt på nett. Behagelig avslappende God nyttår!! *skåler i brus* Anonymous poster hash: 67a58...504 Koselig!😊💗 Toåringen min er livredd fyrverkeri, så måtte vugges i søvn i armene mine, men sover godt nå☺️ Skål!😄 Hi Anonymous poster hash: e905f...583
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 Er og alene. Mini er med pappaen. Synes faktisk det er fantastisk å være alene. Sitter her i gode "koseklær" og ser på TV og bare sløver Godt nytt år alle sammen Anonymous poster hash: 25bdd...3e6
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 Jeg er også alene i kveld, ingen andre her. Har vært alene hele julen og syk pluss en skade som har gitt mye smerter. Fikk ikke ordnet til jul. I dag har jeg fått gjort litt. Nå skal jeg støvsuge og hoppe i dusjen, har skiftet på senga - en følelse av å vaske av det gamle og starte på nytt. Og så skal jeg skal sprette en champagne - faktisk Har hatt den i noen år i påvente av riktig anledning. Fant ut at i kveld var en god anledning til å feire meg selv og ønske meg selv et riktig godt nytt år og bestemme meg for at 2016 skal bli et mye bedre år Godt nytt år til dere også - måtte det bli et godt år for dere Anonymous poster hash: 7dd20...b97 Ah, kos deg! Heier masse på deg!☺️💗 Skååål!😄🍾🍷🍫 Hi Anonymous poster hash: e905f...583
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 Er og alene. Mini er med pappaen. Synes faktisk det er fantastisk å være alene. Sitter her i gode "koseklær" og ser på TV og bare sløver Godt nytt år alle sammen Anonymous poster hash: 25bdd...3e6 Herlig! Nyt det😊💕 Hi Anonymous poster hash: e905f...583
Gladmor30 Skrevet 31. desember 2015 #8 Skrevet 31. desember 2015 Jeg er også alene. Var invitert til naboen, men 2-åringen fikk diaré så vi må holde oss hjemme😕 Er ikke så aller verst faktisk . Godt nyttår til alle sammen!😀
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #9 Skrevet 31. desember 2015 Jeg er også alene. Var invitert til naboen, men 2-åringen fikk diaré så vi må holde oss hjemme😕 Er ikke så aller verst faktisk . Godt nyttår til alle sammen!😀 Huff da😁 God bedring til toåringen, og nyt den rolige kvelden så godt du kan☺️💗 Hi Anonymous poster hash: e905f...583
annomanno Skrevet 31. desember 2015 #10 Skrevet 31. desember 2015 Jeg var en tur med mine foreldre,fyrte opp noen raketter så dro jeg å datteren min hjem synes det er greit med en rolig kveld
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #11 Skrevet 31. desember 2015 Var å spiste med familien til en venninne, men dro hjem med 3 åringen da venninnen min skulle på fest. Veldig koselig på middag, men er generelt ensom så det er litt ekstra ensomt i kveld. Anonymous poster hash: 3df33...43c
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #12 Skrevet 31. desember 2015 Jeg sitter alene med katten på fanget og feirer graviditet med en Munkholm 😃😃🎉🎉🎉🎉👏👏👏👏 Anonymous poster hash: 9e726...3a8
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #13 Skrevet 31. desember 2015 Sitter også alene i sofaen. Ungdom i underetasjen, men her er det bare meg og hunden. Skåler i alkoholfritt! Frisk og rask i morgen og ut på tur Syns dette er helt ok jeg! Godt nytt år! Anonymous poster hash: 8e4f3...3ab
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #14 Skrevet 1. januar 2016 Ungene er hos faren sin i kveld og jeg med overlegg takket nei til invitasjonene jeg har fått. Jeg ønsket selv å være alene I kveld har jeg spist pinnekjøtt og pottis, drikker brus med isbiter og har "Ringenes herre-maraton", har dasset rundt i kosebukse i hele dag. Helt herlig Var en kjapp tur ute med naboene og så på fyrverkeriet før det var inn igjen for å se ferdig filmene. Nå skal jeg snart sove, må stålsette meg til ungene kommer hjem i morgen og hverdagen er igang igjen Godt nytt år, alle sammen! Måtte 2016 oppfylle deres drømmer Anonymous poster hash: b997d...11d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #15 Skrevet 1. januar 2016 just me. Anonymous poster hash: e5f07...e93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå