Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Fikk dere julegave fra jobben når dere var i permisjon med baby?Jeg har et halvt år ubetalt permisjon nå i tillegg... Anonymous poster hash: 529ef...499
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Fikk dere julegave fra jobben når dere var i permisjon med baby?Jeg har et halvt år ubetalt permisjon nå i tillegg... Anonymous poster hash: 529ef...499 Nei. Det bryr jeg meg ikke om Anonymous poster hash: 90c00...ce9
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Nei Anonymous poster hash: 1ebb6...c6e
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Nei, og det kunne ikke brydd meg mindre. Anonymous poster hash: f0de1...b5c
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 Nei det fikk jeg ikke Anonymous poster hash: aae83...b48
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 Jeg fikk Anonymous poster hash: 82749...b41
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 Nei. Men en av permisjonene ble jeg invitert på julebord👍 Anonymous poster hash: f97c1...1fe
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #8 Skrevet 1. januar 2016 Nei, det er vel ikke vanlig? I hvert fall ikke når en er i ubetalt permisjon.... Anonymous poster hash: 1a964...90b
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #9 Skrevet 1. januar 2016 De gjør de hos oss. Både julebord og julegave. Anonymous poster hash: a3be1...d79
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #10 Skrevet 1. januar 2016 Ja, har både fått gave og blitt bedt med på julebordet. Jeg har vært innom på jobb minst en gang i måneden også da, kan ikke melde seg helt ut sosialt sett selv om man har permisjon..... Anonymous poster hash: bc34b...858
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #11 Skrevet 1. januar 2016 Nei. Det synes jeg hadde vært litt mye å forvente. Anonymous poster hash: ead90...0cd
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #12 Skrevet 1. januar 2016 Ja, jeg fikk. Anonymous poster hash: 558ac...206
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #13 Skrevet 1. januar 2016 Ja. Julegaven er at bedriften støtter en veldedig organisasjon. Anonymous poster hash: e737e...f7e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #14 Skrevet 1. januar 2016 Ja, det fikk jeg. Men det var absolutt ikke forventet, og jeg har en helt utrolig god sjef! Anonymous poster hash: 4113d...0a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå