Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Broren min har en hund som ikke går overens med andre hunder. Hun er skikkelig slem med andre hunder. I tillegg er hun redd for raketter og bjeffer mye. Broren min skal på fest og vurderte først om han skulle dra hjem utpå kvelden foe å være sammen med hunden, men så klarte han ikke helt å se hvordan han skulle komme seg hjem. Jeg har sagt ifra at jeg ikke ønsker hunden her av 2 grunner: hun er slem med vår hun hele tiden. Biter og er helt nazi på å kontrollere vår hund. I tillegg er jeg redd bjeffingen vil vekke 2-åringen vår. Vi har et lite hus, så det vil høres godt uansett. Nå ringte min bror og sa at min mor har sagt at hun kan ta hunden med seg hit likevel. Og det til tross for at jeg har sagt til mamma også at vi ikke ønsker hunden her. Er jeg vanskelig? Anonymous poster hash: 104a9...9d0
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Nei, du er ikke vanskelig! Anonymous poster hash: c8540...13a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå