Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 For en trist sak, stakkars familie...tenk å bli så forfulgt. Anonymous poster hash: 5e57f...b0e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Ingen som har sett den? Anbefales Anonymous poster hash: 526e0...bca
supermamma-291005 Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Jeg har sett den. Fy søren for et korrupt system. Ble helt satt ut over hvordan tjenestemenn kan sitte og lyve slik i retten og ikke bli "tatt" for det. Håper nesten Steve er skyldig, for hvis han ikke er det er det helt horribelt alt han har gått gjennom.. Leste en plass at det var div. bevis mot ham som kom frem i retten som vi ikke fikk se i serien, men jeg har ikke tatt meg tid til å google meg frem til de. Rett og slett en av de beste doku.seriene jeg har sett. Anbefales virkelig 👍🏻
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Jeg har også sett den. Det amerikanske rettsvesen er noe for seg selv 👎 Anonymous poster hash: e51ed...f22
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Ja, det amerikanske rettssystemet er helt klart noe for seg selv, men det finnes jammen mye av det samme her i Norge også. Bevis blir begravd, andre saker av betydning blir "lagt nederst i bunken" så de ikke kan brukes i rettssaken og bevis den tiltalte ber om at blir gjennomgått/testet blir ikke testet. Dommere overkjører juryens frifinnelse, fordi de har fått "i oppdrag" å dømme flere for å bedre statistikkene sine. Grusomt! Anonymous poster hash: cc702...11a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 Driver og ser den nå. Er helt sjokkert over hvordan politiet får holde på. Det er nok veldig mange uskyldige mennesker som sitter fengslet i USA. Anonymous poster hash: e2169...b2e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #7 Skrevet 1. januar 2016 Ja, det amerikanske rettssystemet er helt klart noe for seg selv, men det finnes jammen mye av det samme her i Norge også. Bevis blir begravd, andre saker av betydning blir "lagt nederst i bunken" så de ikke kan brukes i rettssaken og bevis den tiltalte ber om at blir gjennomgått/testet blir ikke testet. Dommere overkjører juryens frifinnelse, fordi de har fått "i oppdrag" å dømme flere for å bedre statistikkene sine. Grusomt! Anonymous poster hash: cc702...11a Enig. Nordmenn elsker å snakke om hvor fælt ting er i USA, men er ikke alltid så mye bedre her i Norge. Anonymous poster hash: 6a303...ab2
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #8 Skrevet 1. januar 2016 Ja, det amerikanske rettssystemet er helt klart noe for seg selv, men det finnes jammen mye av det samme her i Norge også. Bevis blir begravd, andre saker av betydning blir "lagt nederst i bunken" så de ikke kan brukes i rettssaken og bevis den tiltalte ber om at blir gjennomgått/testet blir ikke testet. Dommere overkjører juryens frifinnelse, fordi de har fått "i oppdrag" å dømme flere for å bedre statistikkene sine. Grusomt! Anonymous poster hash: cc702...11a Enig. Nordmenn elsker å snakke om hvor fælt ting er i USA, men er ikke alltid så mye bedre her i Norge. Anonymous poster hash: 6a303...ab2 Jeg er enig med deg til en viss grad. Et eksempel er Orderud-saken; elendig politiarbeid!! Men denne saken om Avery er ikke så unik som man ønsker å tro. Hvem som blir dømt eller ei handler overraskende om hvordan personen blir framstilt, og ikke bevisene. Anonymous poster hash: e51ed...f22
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #9 Skrevet 1. januar 2016 Akkurat ferdig med den. Hjertet mitt blør for de to som sitter uskyldig i fengsel, og familiene deres. Anonymous poster hash: 526e0...bca
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #10 Skrevet 3. januar 2016 Jeg ser på den nå, og jeg er sjokkert 😱 Anonymous poster hash: d9986...a75
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #11 Skrevet 3. januar 2016 Ser på den nå. Dere som har sett den, ender det ikke med rettferdighet? Anonymous poster hash: 5a730...0f4
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #12 Skrevet 4. januar 2016 Ser på den nå. Helt sykt. Jeg er anarkist og ingen bør ha så stor makt fordi da kan slikt maktmissbruk skje. Ja, det skjer nok i Norge også, men i noen stater i USA så er det nok mye verre. I Arizona så sitter det også en uskyldig nordmann inne i fengsel. Og ingen kan gjøre noe med det, det sier litt om hvor galt systemet er. Det er så lavpanna noen ganger at jeg lurer på om de er lettere hjerneskada. Anonymous poster hash: 5eeca...18f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #13 Skrevet 5. januar 2016 Ser på den nå. Dere som har sett den, ender det ikke med rettferdighet? Anonymous poster hash: 5a730...0f4 Jeg har sett den ferdig nå, og det ender ikke så bra for dem nei. Anonymous poster hash: d9986...a75
LME1001 Skrevet 9. januar 2016 #14 Skrevet 9. januar 2016 Ser på den nå. Dere som har sett den, ender det ikke med rettferdighet? Anonymous poster hash: 5a730...0f4 Jeg har sett den ferdig nå, og det ender ikke så bra for dem nei. Anonymous poster hash: d9986...a75 Nei, de sitter begge to fengslet enda... Men nå er det underskriftskampanjer på gang, så det ser ut som at presidenten må avgjøre om saken skal tas opp på nytt (feks på whitehouse.gov står det at hvis man har 100.000 underskrifter skal presidenten se på saken, og i går var det 120.000 underskrifter). I tillegg har Investigation Discovery hevet seg på saken og viser tilleggsopplysninger i en spesialepisode i slutten av måneden.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #15 Skrevet 9. januar 2016 Mye rart i den saken. Noen i politiet har nok hjulpet bevisene, men det gjør han ikke uskyldig. Brian Dassey har nok blitt påvirket av politiet, men alt han kom med er nok ikke oppspinn. Kusina Kayla løy antagelig også i retten. Anonymous poster hash: 0fa30...95d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #16 Skrevet 9. januar 2016 Jeg reagerer på at broren til Theresa Hallbach smiler ofte mens han gir intervjuer og at ingen familiemedlemmer griner.. Folk sørger forskjellig, men kan ikke hjelpe å tenke at broren har gjort det, og smiler fordi han slipper unna med det.. Anonymous poster hash: 2b02e...05d
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #17 Skrevet 10. januar 2016 Jeg reagerer på at broren til Theresa Hallbach smiler ofte mens han gir intervjuer og at ingen familiemedlemmer griner.. Folk sørger forskjellig, men kan ikke hjelpe å tenke at broren har gjort det, og smiler fordi han slipper unna med det.. Anonymous poster hash: 2b02e...05d Jeg synes også broren fremstår litt merkelig, og det første intervjuet før hun ble funnet, da hun fortsatt bare var savnet sa han noe sånt som: alle sørgeprosesser er forskjellig, for noen tar det uker, mnd eller år. Da tenkte jeg det er en merkelig ting å si, man burde vel heller håpe på å finne henne i live? Og de to stakkars gutta som sitter i fengsel. Helt vanvittig med tilståelsen til nevøen, og når man hører han prate, stakkars han er jo ikke smart for 5 øre. Anonymous poster hash: 12c54...093
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #18 Skrevet 10. januar 2016 Jeg sitter å ser den nå. Jeg blir helt dårlig... Virkelig sinnsykt 😳😳😳 Anonymous poster hash: 9bf4f...c26
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #19 Skrevet 11. januar 2016 Her i Norge er i hvert fall rettsvesenet sånn at i straffesaker, så må man bevise 100% sikkert at personen er skyldig. Er man det minste i tvil, så går personen fri. De er ekstremt strenge der. Men selvfølgelig kan feil skje her og, men det er nok mye bedre enn i USA. Her kan jo en som er frikjent for en straffesak, bli dømt til å betale erstatning til offeret. Dette fordi i erstatningssaker trenger man ikke å være 100% sikker. Anonymous poster hash: 80643...347
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå