Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Hva tenker dere? Tenker en 30 kroner per barn Anonymous poster hash: c2d29...6b6
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Steike. Du kødder??! Anonymous poster hash: 7b68a...ec6
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Steike. Du kødder??! Anonymous poster hash: 7b68a...ec6 Er det veldig feil? Vi har ikke godteri 😬 Anonymous poster hash: c2d29...6b6
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Det kan bli dyrt! Vet ikke hvor mange barn som kommer hos deg, men her ville man blitt ruinert Hvorfor har dere ikke kjøpt snop? Dere har jo visst om det. Men har dere absolutt ingenting annet å gi, får dere vel gi det da. Men jeg ville gitt mindre. Anonymous poster hash: 63fb1...c7e
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 Ville heller gitt klementin, twist eller noe annet du kan ha liggende. Går du for pengeløsningen så ville jeg heller gitt en femmer Anonymous poster hash: b064e...c87
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 Har dere forresten nok småpenger? Tviler på bukkene kan veksle Anonymous poster hash: 63fb1...c7e
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 Det kan bli dyrt! Vet ikke hvor mange barn som kommer hos deg, men her ville man blitt ruinert Hvorfor har dere ikke kjøpt snop? Dere har jo visst om det. Men har dere absolutt ingenting annet å gi, får dere vel gi det da. Men jeg ville gitt mindre. Anonymous poster hash: 63fb1...c7e Pleier være en 15 stykker. Ikke så veldig mange barn i skolealder her enda. Vi har ikke vært hjemme i jula så julesnop har vi glemt å ofre en tanke Klementiner har vi heller ikke så mange av. HI Anonymous poster hash: c2d29...6b6
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #8 Skrevet 31. desember 2015 Har dere forresten nok småpenger? Tviler på bukkene kan veksle Anonymous poster hash: 63fb1...c7e Det har vi faktisk Anonymous poster hash: c2d29...6b6
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #9 Skrevet 31. desember 2015 Dårlig planlegging, men bedre enn ingenting. Hadde heller valgt en frukt eller noe da... Anonymous poster hash: 505c6...0da
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #10 Skrevet 31. desember 2015 Her får de klementiner og julekaker. Håper det ikke kommer mange, fælt å høre på sur julesang. Takke meg til Halloween! Anonymous poster hash: 22d4d...396
TPK Skrevet 31. desember 2015 #11 Skrevet 31. desember 2015 Ikke gi penger! Det går an å si at dere har glemt å kjøpe godteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå