Gå til innhold

Uting å gi penger til julebukkene da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere? Tenker en 30 kroner per barn

 

Anonymous poster hash: c2d29...6b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steike. Du kødder??!

 

Anonymous poster hash: 7b68a...ec6

Skrevet

Steike. Du kødder??!

 

Anonymous poster hash: 7b68a...ec6

Er det veldig feil? Vi har ikke godteri 😬

 

 

 

Anonymous poster hash: c2d29...6b6

Skrevet

Det kan bli dyrt! Vet ikke hvor mange barn som kommer hos deg, men her ville man blitt ruinert :P Hvorfor har dere ikke kjøpt snop? Dere har jo visst om det. Men har dere absolutt ingenting annet å gi, får dere vel gi det da. Men jeg ville gitt mindre.

 

Anonymous poster hash: 63fb1...c7e

Skrevet

Ville heller gitt klementin, twist eller noe annet du kan ha liggende. Går du for pengeløsningen så ville jeg heller gitt en femmer :P

 

Anonymous poster hash: b064e...c87

Skrevet

Har dere forresten nok småpenger? Tviler på bukkene kan veksle ;)

 

Anonymous poster hash: 63fb1...c7e

Skrevet

Det kan bli dyrt! Vet ikke hvor mange barn som kommer hos deg, men her ville man blitt ruinert :P Hvorfor har dere ikke kjøpt snop? Dere har jo visst om det. Men har dere absolutt ingenting annet å gi, får dere vel gi det da. Men jeg ville gitt mindre.

 

Anonymous poster hash: 63fb1...c7e

Pleier være en 15 stykker. Ikke så veldig mange barn i skolealder her enda. Vi har ikke vært hjemme i jula så julesnop har vi glemt å ofre en tanke :)

Klementiner har vi heller ikke så mange av.

 

HI

 

Anonymous poster hash: c2d29...6b6

Skrevet

Har dere forresten nok småpenger? Tviler på bukkene kan veksle ;)

 

Anonymous poster hash: 63fb1...c7e

Det har vi faktisk :)

 

 

 

Anonymous poster hash: c2d29...6b6

Skrevet

Dårlig planlegging, men bedre enn ingenting. Hadde heller valgt en frukt eller noe da...

 

Anonymous poster hash: 505c6...0da

Skrevet

Her får de klementiner og julekaker.

 

Håper det ikke kommer mange, fælt å høre på sur julesang. Takke meg til Halloween!

 

Anonymous poster hash: 22d4d...396

Skrevet

Ikke gi penger! Det går an å si at dere har glemt å kjøpe godteri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...