Gå til innhold

Uff, ble litt trist..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er aleine med en sønn på fem. Har fått meg kjæreste, vært sammen litt under ett år og han har ikke møtt barnet ennå.

Fikk meg barnevakt for i kveld og skulle på middag hos kjæresten og få tilbake barnet i natt, men så måtte den som skulle ha barnet avlyse nå (veldig legetim grunn for å avlyse, så jeg er ikke irritert eller noe), men nå blir jeg og sønnen sittende aleine i kveld :(

Det skal være "fest" hos kjæresten, så det er uaktuelt å ta med barnet dit..

Jaja, får sikkert til en hyggelig kveld med bare oss to også, ble bare litt trist med en gang..

Anonymous poster hash: 68404...728

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke han komme til dere?

Dersom han er edru, og du ikke finner annen barnevakt?

Skrevet

Han skal jo ha selskap ;) Kommer ti andre, litt seint å avlyse nå :P

Jaja, jeg har pinnekjøtt, riskrem og stjerneskudd! Skal nok klare oss :)

Skrevet

Kjedelig da du sikkert hadde gledet deg. Samtidig får du det sikkert koselig sammen med sønnen din. Nyttårsaften er litt oppskrytt også spør du meg.

Godt nyttår 🎉

Skrevet

Jeg også blir alene med sønnen min i kveld. 

Blir sikkert koselig, som en vanlig kveld her fordi sønnen min er så liten

Anonymous poster hash: ddb36...02e
Skrevet

Huff så leit, føler med deg! Du er herlig positiv da, håper du og sønnen får en fin kveld. Guttens far er ikke til hjelp heller?

Anonymous poster hash: 14874...85f

Skrevet

Jeg stusser mest på at du plasserer en 5år gammel gutt hos barnevakt på en slik kveld.

Det er din jobb å gi han gode minner, så tørk tårene dine og lag fest for dere to!

PS, du er ikke alene om å være i tosomhet i kveld.

Godt nytt år!

Anonymous poster hash: e2f9f...61f

Skrevet

jeg skal legge meg ti i kveld, etter en rolig kveld med ettåringen. Sånn er det å ha en som står opp fem hver morgen.

Har man små barn er det ikke alltid man får festet på nyttårsaften. Du får kose deg med femåringen og finne en annen dag å gjøre noe hyggelig med kjæresten.

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: bbf65...071

Skrevet

Jeg stusser mest på at du plasserer en 5år gammel gutt hos barnevakt på en slik kveld.

Det er din jobb å gi han gode minner, så tørk tårene dine og lag fest for dere to!

Godt nytt år!

Samme var min første tanke også😔😔

Anonymous poster hash: b7370...162

Skrevet

Pinnekjøtt og riskrem hørtes stas ut da :) Godt nyttår!

Anonymous poster hash: bbf65...071

Skrevet

Jeg skjønner du er skuffet, men håper dere får en fin kveld likevel.

Hvis det er noe trøst er jeg også alene med min datter i dag. Det er nyttårsaften neste år og!

Godt nytt år :)

Anonymous poster hash: cea1c...f7f

Skrevet

Godt nytt år!

Samme var min første tanke også

Anonymous poster hash: b7370...162

Det er jo en mulighet for at barnet selv ville være veldig glad for å være kvelden sammen med de som skulle passe ham, da - trenger jo ikke være negativt. Negativt blir det hvis fest prioriteres bak festing hver gang. Men en enkelt gang slik som nå trenger da ikke mor ha dårlig samvittighet for så lenge barnet skulle være sammen med folk det trives med og har det kjekt med.

Hi - tenk på at hvis du og kjæresten ender med å dele livet sammen, så er kvelden i kveld bare en av mange i fremtiden som dere kan ha sammen. Så nyt kvelden i kveld med sønnen din, kanskje er det siste gang du og han er alene sammen denne nyttårsaftenen, så kos dere sammen.

Anonymous poster hash: 85022...52a

Skrevet

Jeg er aleine med en sønn på fem. Har fått meg kjæreste, vært sammen litt under ett år og han har ikke møtt barnet ennå.

Fikk meg barnevakt for i kveld og skulle på middag hos kjæresten og få tilbake barnet i natt, men så måtte den som skulle ha barnet avlyse nå (veldig legetim grunn for å avlyse, så jeg er ikke irritert eller noe), men nå blir jeg og sønnen sittende aleine i kveld :(

Jaja, får sikkert til en hyggelig kveld med bare oss to også, ble bare litt trist med en gang..

Uff, stakkars deg som må feire nyttårsaften med din sønn! 😳

Anonymous poster hash: bfdbd...ea8

Skrevet

Uff, stakkars deg som må feire nyttårsaften med din sønn! 😳

Anonymous poster hash: bfdbd...ea8

Den kunne du spart deg. Sjønner HI godt,selv om det sikkert blir bra med sønnen også.

Anonymous poster hash: 82a25...8e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...