Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Bor i blokk og har akkurat fått mitt første barn. Over meg bor en alenemor med to barn på 4 og 7 år. De er våkne til 23 så og si hver kveld, også når de skal på skolen/i barnehagen. De leker, løper og bråker i det hele tatt veldig frem til de legger seg, så min baby våkner flere ganger i løpet av kvelden. Begynner å få lyst til å si ifra. Er ikke dette litt sent når de er så små? Når legger dere vanligvis barna, og hvor gamle er de? Anonymous poster hash: f32a5...ad8
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Du kan kreve at det er stille fra kl. 23. Hva bråket kommer av har du fint lite med. Anonymous poster hash: a9bb8...9da
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Dersom et småskolebarn er våken til 23 hadde jeg faktisk vurdert en telefon til barnevernet. Da trenger moren litt veiledning på hvor mye søvn et barn som skal sitte på skolen hele dagen faktisk har behov for. En 7-åringen bør være i seng mellom klokken 19 og 21 en gang, litt ettersom søvnbehov. Anonymous poster hash: ee3fe...3fc
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Kanskje ikke blokk er boligen for deg. Anonymous poster hash: a9e5a...22d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Dersom et småskolebarn er våken til 23 hadde jeg faktisk vurdert en telefon til barnevernet. Da trenger moren litt veiledning på hvor mye søvn et barn som skal sitte på skolen hele dagen faktisk har behov for. En 7-åringen bør være i seng mellom klokken 19 og 21 en gang, litt ettersom søvnbehov. Anonymous poster hash: ee3fe...3fc Herregud. Ringer du barnevernet hvis de har champignoner til middag også? Kan tross alt være litt tungt fordøyelig for små barnemager. Anonymous poster hash: 81e7c...8b7
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Det må da være usannsynlig lytt om en baby våkner av lyder fra etasjen over i ei blokk! Anonymous poster hash: fa887...a0c
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Kan være at barna har normal leggetid, men bare må... drikke, på do osv. Ikke alltid enkelt å få barna til å sove. Anonymous poster hash: 2bb44...a5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå