Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Kan jeg spørre hvorfor? Hva gjør at du ikke vil ha flere barn? Anonymous poster hash: 0facf...eed
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Jeg har alltid ønsket meg ett barn. Vil bruke all tiden min på det ene barnet. Føler det er nok for meg. Sikkert flere grunner, og de er sikkert dårlige, men det er i hvert fall mine grunner. Anonymous poster hash: 77675...1a3
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Jeg har egentlig aldri ønsket meg barn. Men vi fant til slutt ut at set var viktigere for mannen å få et barn, enn det var for meg å ikke ha det. Elsker barnet over alt i hele verden, og ville ikke byttet. Men det holder lenge, da har jeg / vi tid til andre ting enn barn også. Jeg hadde blitt gal hvis livet mitt kun skulle bestå av barn. Jeg syns heller ikke det var en fest å være gravid, det var ikke så morsomt å vralte rundt som en gigantisk ku.... Anonymous poster hash: eef57...07f
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Fordi jeg fikk barn uplanlagt som 19 åring. En far som kom og gikk og som nå ikke har samvær med barnet som er 12 år. Har ny samboer som jeg hatt i snart 10 år men jeg føler jeg har hatt nok med det ene barnet og oppfølging av henne og full jobb. Dessuten er jeg nok en litt svak person i den forstand at jeg er sliten nok av hverdagen vår. Tror nok jeg hadde blitt en dårlig flerbarnsmor. Nå føler jeg hvertfall at jeg klarer å følge opp barnet mitt. All ære til de som har flere barn men jeg nok ikke maktet. Anonymous poster hash: a295d...90a
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 Stor respekt til dei som som har stor nok innsikt til å sjå kor grensa si er i forhold til kor mange barn ein maktar å følge opp.Er ikkje sikker at alle som har 4- 5 barn klarar å følge dei opp på ein god nok måte.Ha tid nok til kvar enkelt.Alt går,men til ein kva pris.vert nok for mykje kjefting og kaos hjå mangen.Kjenner ei som no ventar nr 6. Dei er tett i alder og ho er mykje åleine med dei. Klarte ikkje sei gratulerer,men ynskte ho lykke til. Anonymous poster hash: aec5b...33a
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 Jeg har egentlig aldri ønsket meg barn. Men vi fant til slutt ut at set var viktigere for mannen å få et barn, enn det var for meg å ikke ha det. Elsker barnet over alt i hele verden, og ville ikke byttet. Men det holder lenge, da har jeg / vi tid til andre ting enn barn også. Jeg hadde blitt gal hvis livet mitt kun skulle bestå av barn. Jeg syns heller ikke det var en fest å være gravid, det var ikke så morsomt å vralte rundt som en gigantisk ku.... Anonymous poster hash: eef57...07f Signerer det understrekede. Det er mye lettere å kombinere det beste fra begge verdener med bare ett barn. Lettere å komme seg av gårde når man skal noe, mindre å koordinere osv. Også er vi jo nærmest garantert å klare å følge ham opp godt nok. Dessuten er jeg for bedagelig anlagt til å ha flere barn. Anonymous poster hash: 44ac2...891
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 Føler jeg bare har kapasitet til ett barn. Jeg tenker ofte at jeg er litt egoist som ikke vil gi barnet mitt søsken, men flere barn skremmer meg. Synes det er så mye stress med bare ett. Totalt verdt det altså. Anonymous poster hash: 3d232...ea9
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #8 Skrevet 31. desember 2015 Vil ikke ha barn med ulike fedre Anonymous poster hash: 49727...587
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #9 Skrevet 31. desember 2015 Føler jeg bare har kapasitet til ett barn. Jeg tenker ofte at jeg er litt egoist som ikke vil gi barnet mitt søsken, men flere barn skremmer meg. Synes det er så mye stress med bare ett. Totalt verdt det altså. Anonymous poster hash: 3d232...ea9 Mindre stress med to, faktisk. Hvis man får dem innen rimelig tid, da, så de får leke sammen. Anonymous poster hash: 35a6a...db2
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #10 Skrevet 31. desember 2015 Jeg vil gjerne ha flere. Men var dårlig i hele forrige graviditeten, hadde en helt forferdelig fødsel som ikke bare traumatiserte meg, men også mannen som så hvor mye jeg led og hvor ille det holdt på å gå. Så var det fem måneder med kolikk. Vi har ingen som kan eller vil sitte barnevakt for oss, noensinne, og vårt kjære barn har slitt med søvnen hele sitt første år, vi har ikke fått sovet en hel natt. Våkner fem hver morgen etter å ha våknet mange ganger om natta. Så jeg håper jo at med tiden vil mannen endre mening, men det er ikke snakk om å bli gravid før også han er med på at det er greit med en til Anonymous poster hash: 43b86...9aa
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #11 Skrevet 31. desember 2015 Jeg vil gjerne ha flere. Men var dårlig i hele forrige graviditeten, hadde en helt forferdelig fødsel som ikke bare traumatiserte meg, men også mannen som så hvor mye jeg led og hvor ille det holdt på å gå. Så var det fem måneder med kolikk. Vi har ingen som kan eller vil sitte barnevakt for oss, noensinne, og vårt kjære barn har slitt med søvnen hele sitt første år, vi har ikke fått sovet en hel natt. Våkner fem hver morgen etter å ha våknet mange ganger om natta. Så jeg håper jo at med tiden vil mannen endre mening, men det er ikke snakk om å bli gravid før også han er med på at det er greit med en til Anonymous poster hash: 43b86...9aa Huff. Har dere ikke mulighet til å bli kjent med noen der dere bor som vil sitte barnevakt av og da, ungdommer som vil tjene noen kroner? Anonymous poster hash: 0facf...eed
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #12 Skrevet 31. desember 2015 Jeg ville i utgangspunktet ha flere barn, men etter samlivsbrudd så har jeg ikke funnet en ny mann. Jeg kunne selvfølgelig reist til Danmark for donorsæd, men jeg har kommet frem til at jeg og frøkna har det utmerket som vi har det nå. Vi driver begge med hest og vi bruker ca 10 timer i uka i stallen. Dette måtte vi begge lagt mer eller mindre på hylla dersom jeg hadde hatt fått en til. Faren hennes har fått flere barn, så hun har søsken. Anonymous poster hash: c31b8...d83
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #13 Skrevet 31. desember 2015 Jeg vil gjerne ha flere. Men var dårlig i hele forrige graviditeten, hadde en helt forferdelig fødsel som ikke bare traumatiserte meg, men også mannen som så hvor mye jeg led og hvor ille det holdt på å gå. Så var det fem måneder med kolikk. Vi har ingen som kan eller vil sitte barnevakt for oss, noensinne, og vårt kjære barn har slitt med søvnen hele sitt første år, vi har ikke fått sovet en hel natt. Våkner fem hver morgen etter å ha våknet mange ganger om natta. Så jeg håper jo at med tiden vil mannen endre mening, men det er ikke snakk om å bli gravid før også han er med på at det er greit med en til Anonymous poster hash: 43b86...9aa Huff. Har dere ikke mulighet til å bli kjent med noen der dere bor som vil sitte barnevakt av og da, ungdommer som vil tjene noen kroner? Anonymous poster hash: 0facf...eed Vi er litt skeptiske til å la ungdommer passe barnet. Barnet er ikke den enkleste å passe, veldig aktiv og viljesterk og klatrer overalt. Og det er egentlig netter vi hadde trengt mest avlastning. Om vi hadde kunnet betalt noen for å avlaste oss en hel natt i uka hadde det vært deilig. Anonymous poster hash: 43b86...9aa
februarprins2013 Skrevet 1. januar 2016 #14 Skrevet 1. januar 2016 Jeg har alltid sagt at mine barn skal ha samme far,og nå er jeg ikke sammens med barnefaren lengre, så derfor blir det ikke flere heller.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #15 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har alltid sagt at mine barn skal ha samme far,og nå er jeg ikke sammens med barnefaren lengre, så derfor blir det ikke flere heller. Jeg sa akkurat det samme selv. Men så sitter jeg plutselig i den situasjonen med ny mann som ikke har barn. Tror du ikke at du kanskje hadd forandret mening om du hadde funnet "drømme mannen"? Anonymous poster hash: 0facf...eed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå