Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Men er trist for det skjer nok ikke. Har "alltid" hatt lyst på fire barn, har tre herlige barn nå. Vil egentlig ha en til men det er så mange grunner som taler i mot. Vi har kun en leilighet med tre soverom, altså allerede et rom for lite. I tillegg krever jo et ekstra barn en ny bil og det blir en stor utgift. Samt at eldste allerede er 13 og jeg føler det blir så stort sprik da. Bare et lite hjertesukk fra meg, hvordan klare å legge fra seg tankene? Anonymous poster hash: 30b83...d61
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Fokuser på det negative med baby etc, er nok å ta av kolikk, nattevåk, slitsom graviditet, vond fødsel, alt som kan gå galt, du risikerer å ødelegge familiedynamikken, du blir "aldri" ferdig med småbarnstida. Anonymous poster hash: 2aa62...9f4
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Man lever bare en gang, hopp i det.. Hva sier mannen da? Anonymous poster hash: d220f...220
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Har også løst på et narn til, her er det at jeg ikke har 100% fast jobb som stopper oss😕 og alderen min begynner å nærme seg min maksgrense for når jeg vil få barn. Anonymous poster hash: 91020...59f
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 Man lever bare en gang, hopp i det.. Hva sier mannen da? Anonymous poster hash: d220f...220 Mannen er med på det. Har tenkt på alt det negative, men det hjelper ikke. Er nok inni en "besatt" periode, håper bare den går over. Kan bli heftig med fire barn her vi bor. hi Anonymous poster hash: 30b83...d61
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 Situasjoner er forskjellige. Vi har ett barn, og jeg ønsker meg ett til. Vi har 160 kvm, fleksible jobber og gode inntekter, bil med plass til tre barn om vi vil, og veldig lavt boliglån. Men jeg var dårlig hele graviditeten, hadde en forferdelig fødsel som til og med mannen ble traumatisert av, og deretter fulgte 5 måneder med kolikk. Vi har ingen som kan eller vil være barnevakt. På grunn av den veldig tøffe starten orker mannen rett og slett ikke tanken på flere. Jeg skjønner han, men synes det er sårt om barnet vårt ikke skal få søsken Anonymous poster hash: b43ea...6a0
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 Jeg har 2 barn pluss et bonusbarn. Men har bestandig ønsket meg 3 barn. Vi har plass i bilen til ett barn til. Ikke plass i huset, da vi har 3 små soverom. Men skal bygge ut og få 2 soverom til. Annen hver uke har vi 1 barn å andre uken 3 barn. Anonymous poster hash: 91020...59f
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #8 Skrevet 31. desember 2015 Man lever bare en gang, hopp i det.. Hva sier mannen da? Anonymous poster hash: d220f...220 Mannen er med på det. Har tenkt på alt det negative, men det hjelper ikke. Er nok inni en "besatt" periode, håper bare den går over. Kan bli heftig med fire barn her vi bor. hi Anonymous poster hash: 30b83...d61 Hva sier mannen til bosted og bil da? Jeg ville heller flyttet enn å droppe barn Anonymous poster hash: d220f...220
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #9 Skrevet 31. desember 2015 Jeg skulle ha nr tre, og sette strek der. Men på UL viste det seg at det ble nr 3 og 4:-) Ble du mindre besatt nå? Anonymous poster hash: 00e4f...bce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå