Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Vi skal til sviger på nyttårsmiddag i dag. Jeg er 8 mnd gravid og går selvsagt for alkoholfritt. Men når vi var der på pinnkjøttmiddag i romjula var det kun Pepsi Max eller vann fra springen som var det jeg kunne drikke til maten (det var rødvin og flere pol-øl som alkoholholdige alternativ). Jeg er veldig glad i julemat og føler god drikke hører med og har fått kjøpt inn skikkelig godt alkoholfritt juleøl som jeg drakk på julaften. Er det frekt å ta med eget øl i kveld, jeg synes å sitte med brus til festmat er litt stusselig. Anonymous poster hash: 3b092...78a
BøllefrøOgBolla Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Det er helt innafor syntes jeg 😃 Er jo "bare" til svigers dere skal. Skulle de likevel bli fornærmet så får du skylde på gravide lyster og cravings 😜
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Det er helt innafor og jeg skjønner deg godt! Kos deg! 😀 Anonymous poster hash: 3677a...ba0
☆☆☆ Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Til fjernare bekjentskapar hadde eg valgt blant alternativa som vart presentert, men til svigers er det for meg uproblematisk å ta med eigen drikke.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 Jeg synes det hadde vært uproblematisk uansett hvem du skal til. Graviditet er litt unntakstilstand. Er ikke som om du tar med egen drikke fordi deres er dårlig Anonymous poster hash: b0886...fae
soleia Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 Eg hadde ikkje blitt fornærma iallefall.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 Helt greit. Anonymous poster hash: 49940...820
Yellow Brick Road Skrevet 31. desember 2015 #9 Skrevet 31. desember 2015 Absolutt greitt, uansett hvor du skal. Jeg hadde bare levert det til vertene og sagt at ettersom jeg er gravid, tok jeg med mitt eget øl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå