Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Idag har jeg bestemt meg for at jeg og barnet mitt på 5 skal være alene hjemme og kose oss. Har vært mye sykdom i jula og jeg er sliten. Gleder meg til god middag og film idag. Men alle synes det er tragisk at jeg velger det og det er synd på barnet mitt. Er det virkelig så ille å ønske å Være alene? Er ho sosial resten av året. Anonymous poster hash: 6171d...af0
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Vi skal det samme i dag. Ingen sier noe på det. Julaften er hyggelig å feire med andre, men nyttårsaften gjør vi ikke noe ut av ennå. Det får vi ta når han er større. 4 år nå. Blir stjerneskudd og skikkelig kosekveld Anonymous poster hash: 4a5f4...329
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Jeg skal også være alene i kveld, helt alene. Og jeg GLEDER meg Det skal bli helt nydelig Jeg har 4 barn og er alenemor, det er så ufattelig mye press og stress i hverdagen og jeg har vært syk hele romjula. Derfor ser jeg skikkelig fram til en heeelt rolig kveld. Jeg har kjøpt pinnekjøtt, potetgull og brus og skal se på filmer til jeg sovner på sofaen Jeg skal rett og slett "hvile inn" det nye året Har fått litt spørsmål fra vennene og foreldrene mine, flere har invitert meg til seg, men de forstår meg godt når jeg forklarer hvorfor jeg ønsker å være alene Anonymous poster hash: 3cba8...413
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Skulle ønske det var meg. Har medt lyst til å sende mannen vekk, lage god mat til meg og ungene, legge ungene og nyte en stille kveld for meg selv. Men mannen blir hjemme, dessverre. Anonymous poster hash: 88500...012
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå