Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Ble inspirert av en annen tråd. Sier dere E-rik-a, eller E-riika? Anonymous poster hash: db359...5f6
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Uttaler det rett frem Anonymous poster hash: 23558...a4f
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 E-ri-ka altså mer mot E-riika Anonymous poster hash: cbd69...e62
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Trykk på ka, tilnærmet den britiske uttalen. Eri-ka
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 E-ri-ka, men min svenske kollega uttaler navnet sitt Eriiika. Anonymous poster hash: cb675...196
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 Erik-a Anonymous poster hash: adee7...f61
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #9 Skrevet 31. desember 2015 Eeerika Anonymous poster hash: c85df...95a
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #10 Skrevet 31. desember 2015 Eriiika Anonymous poster hash: 63db0...f38
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #11 Skrevet 31. desember 2015 Hahaha 😂😂😂 eri ka mente æ. En mannlig bruker!!👍☺️ Anonymous poster hash: 4d35d...7dc
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #12 Skrevet 31. desember 2015 Ee-rika. Anonymous poster hash: 8c8bd...c70
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #13 Skrevet 31. desember 2015 Eeerika Anonymous poster hash: e5999...c94
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #15 Skrevet 31. desember 2015 Ser de fleste sier Eeeerika. Det er det jeg synes er finest. Vurderer det på vår neste, men synes ikke Eriiiika klinger like fint. Takk for svar alle sammen. Hi Anonymous poster hash: db359...5f6
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #16 Skrevet 31. desember 2015 Erri-ka Anonymous poster hash: 63029...d74
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #17 Skrevet 31. desember 2015 Er-ik-a... Ikke sånn som Gunnilla i Svenske Hollywoodfruer kaller datteren sin! Anonymous poster hash: f289e...135
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #18 Skrevet 31. desember 2015 Jeg har vokst opp med en Eriiiiiiiika. (Hun hadde svensk mor) jeg Synes Eeeeeeerika låter rart.. Anonymous poster hash: 1c073...764
pappa til 1 Skrevet 31. desember 2015 #20 Skrevet 31. desember 2015 Hahaha 😂😂😂 eri ka mente æ.En mannlig bruker!!👍☺️ Anonymous poster hash: 4d35d...7dc 😂😂😂😉
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #21 Skrevet 31. desember 2015 Som Gerica. Anonymous poster hash: 2a42e...513
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #22 Skrevet 1. januar 2016 E-ri-ka med trykk på E. Min bestemor het det. Vurderer å bruke navnet dersom vi får en jente. Anonymous poster hash: 61919...94b
LME1001 Skrevet 1. januar 2016 #23 Skrevet 1. januar 2016 En bekjent ved navn Erika sier navnet skal uttales Erikk-a. En annen sier slik jeg ville uttalt det, Eerika.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #24 Skrevet 1. januar 2016 E-rik-a Anonymous poster hash: 7a63d...21a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #25 Skrevet 1. januar 2016 Erika med trykk på E☺ Anonymous poster hash: c9f5b...cd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå