Gå til innhold

La katten være alene i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er invitert bort, men er redd katten blir redd pga fyrverkeri i natt.. Er første året jeg har katt, så jeg vet ikke hvordan kateter reagerer på slikt..

Anonymous poster hash: 1bc57...787

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Katter klarer seg som regel greit. Bare sørg for at han er inne og ikke har tilgang til å komme seg ut. Sett på tv eller radio for å overdøve fyrverkeri.

Endret av Pobie
Skrevet

Her blir kattene tatt i rommet der en hører minst utenifra. Ene rommet til ungene. Kjelleren har vi bommet på før, for der komer sll lyden inn og det høres nesten værre ut. Setter på tv/radio, de får tissekssa si, litt mat og de er der. Dette gjelderr om vi er hjemme elle ei.

Kattene her skvetter noe veldig, ene kattn sneik seg ut ett år og kom ikke hjem på noen dager.

Anonymous poster hash: 81eea...3e8

Skrevet

Siden det er første året du har katten og du ikke vet hvordan den reagerer bør du være sammen med katten. Enten om du tar den med eller er hjemme. Kanskje kjipt men der er noe av ansvaret med å ha dyr.

Anonymous poster hash: e80f1...45d

Skrevet

Har hatt katt i 13 år og katten har ofte vært alene på nyttårsaften. Lar soveromsdøren åpen og legger et teppe i nederste hylle. Der kan katten gjemme seg om det blir skummelt, men de gangene vi har vært hjemme har katten sovet seg igjennom hele greia.

Anonymous poster hash: e2d75...7e7
Skrevet

Min katt blir vettskremt år etter år og hopper rundt og klorer på vegger osv. Blir nesten desperat.

Anonymous poster hash: 6cdb8...046

Skrevet

Gjør en test. Finn rakettoppskyting på youtube eller noe, spill av på høy lyd og se hvilken reaksjon du får...

Anonymous poster hash: d794d...b13

Skrevet

Er invitert bort, men er redd katten blir redd pga fyrverkeri i natt.. Er første året jeg har katt, så jeg vet ikke hvordan kateter reagerer på slikt..

Anonymous poster hash: 1bc57...787

Ikke gå fra den hvis du ikke vet om den blir hysterisk redd eller ei

Anonymous poster hash: ecd97...6cb

Skrevet

Katten heime likte seg best på badet (som var utan vindu) med døra att på nyttårsaften. Kva synes katten din om å vere på badet/vaskerommet?

Skrevet

ha på tv eller radio det kan hjelpe litt:)

Anonymous poster hash: db67f...911
Skrevet

Ville ikke reist ifra den når du ikke vet hvordan den reagerer.

Anonymous poster hash: 5c23f...4c9

Skrevet

Vi har to katter på 8 år. De har ikke vært alene på nyttårsaften ennå,men de reagerer ikke på fyrverkeri,så kunne fint reist bort. I fjor kom den ene hjem under fyrverkeriet,han kom smygende inn gården med ørene flatt så han var langt fra komfortabel,men la seg i sofaen og sovnet.

Anonymous poster hash: 4d4eb...106

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...